Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 268 ... 501 502
EmPeHa

Voor diegene die het hebben gemist; Koen Bouwman kwam donderdag ook in actie. Niet alleen op het parcours, maar eerst ook helpen organiseren en opbouwen.
https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/2413153/Emotionele-Theo-Overbeek-memorial-in-Ulft
Edit:
Over geschiedenis gesproken, herkent iemand op de foto de man in het zwart op de grijze fiets?

Laatst gewijzigd
assen

Dank Rahims, was deze geschiedenis vergeten.

Raas wilde niets meer met media te maken hebben toch? Die ouwe tijden sport wordt dan moeilijker.

Had JUIST sympathie voor Superconfex. Veel vrijbuiters. Die Tour die begon in Duitsland en zo succesvol was... goede herinneringen.

rennerske

'@assen Het Superconfex-boevengilde: Poppel, Jacobs, Cornelisse, Pevenage, de Sol en Snelle Jelle

Laatst gewijzigd
Fanny

'@EmPeHa
Dat is natuurlijk, dacht ik de 6 voudige TdF de winnaar Jelle Nijdam.
Wie kent hem niet als de ultieme hardrijder op vaak een of meer kilometers van de finish.
Wat was dat indertijd een klasbak voor de ploeg.
Ontzettend mooi dat de huidige profrenners Nieuwenhuis en met name Bouwman deze 1e Ronde van Ulft Theo Overbeek Memorial voor hun overleden oud trainer deze georganiseerd hebben.
Mooi dat Bouwman de bollentrui aan de weduwe van zijn belangrijke overleden jeugdtrainer heeft gegeven.
Hier spreekt waardering uit.

EmPeHa

Klopt. Op de foto, achter Koen, staat ook nog Thijs van Amerongen. Oud-veldrijder en tegenwoordig commentator bij Eurosport. Verder was Henk Lubberding ook aanwezig.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Assen vergeet ook Joop niet die met Raas was meegegaan en daar zijn laatste jaren volmaakte. In de Tour kon hij niet zoveel meer klaarspelen maar hij won nog wel de Tirenno en de AGR bij Raas en werd natuurlijk Wereldkampioen.

Laatst gewijzigd
TLJCAMPS

'Tom Dumoulin zou weg willen bij Team Sunweb'

ALS Primoz Roglic weg zou gaan, is Tom Dumoulin dan niet een uitstekende vervanger?

Edit: Hoeft niet per se trouwens. Ben namelijk niet heel gecharmeerd van Dumoulin.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Als ze Roglic niet meer kunnen betalen kunnen ze zeker ook Tom niet betalen...

TLJCAMPS

Ligt eraan of Roglic zelf weg zou willen.

Stoempie

Ik ook niet Tijmen, als het even tegenzit begint het gejammer bij Dumoulin. Heb je trouwens al een nieuwe renner gestrikt voor onze vragen?

TLJCAMPS

Nope, heb verschillende renners al gevraagd. Ik stuur straks nog ff wat appjes de wereld in.

Thomas_Belkin

Doet Roglic mee aan het Sloveens kampioenschap?
Zag iets voorbij komen op zijn Instagram.

Matxin

Roglic doet inderdaad mee aan het Sloveens kampioenschap.
Het rondje daar bestaat uit klimmetjes van 1km a 8% en 1.5km a 5%, dus als hij ergens nog een beetje vorm vandaan weet te halen maakt ie best een reële kans.

Stoempie

Thanks Tijmen

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Daar staan volgens mij best wat wat concurrentie aan de start... vrees dat hij de afgelopen tijd niet heel veel gedaan heeft. Zal al blij zijn als hij daar zich kan laten zien.

Loek de Rooij

Het is wel Roglič, zou me niet verbazen mocht hij het voor elkaar krijgen.

Stoempie

Ja, Roglic is een fenomeen. Hopelijk gaat hij de Vuelta rijden.

tdola

Is er al iets bekend over 2e seizoenshelft van roglic (vuelta of niet??) Of blijft dat nog gissen?

Roglic, kruijswijk, Bennett, gesink, hofstede, vd hoorn, roosen en groenewegen zou best gruwelijk sterk kunnen zijn.

Mocht groenewegen uitgeput zijn kan je er bijv powless nog bij zetten. (Of lindeman/van emden/martens, die evt ook kunnen als Roosen t niet haalt).

peerduell

'@AriePunzen. Ik heb gewoon problemen met zijn (@RV) onduidelijk en voor mij vaak onbegrijpelijk taalgebruik. Verder vind ik Foss typeren als "babyvette bakkes" niet mijn stijl van duiding. Maar verder geen probleem als medeflitser met je reactie.

Poeksel

Gesink heeft er in ieder geval vertrouwen in: https://www.indeleiderstrui.nl/nieuws/la-vuelta/235958/gesink-mikt-op-vuelta-succes-zal-stuk-frisser-zijn-dan-veel-van-mijn-collegas

kelderfan

'@Poeksel
Bedankt voor de link. Ik denk, dat Robert met een frisse kop ons kan gaan verrassen in de Vuelta. Met Bennett en Kruijswijk, Hofstede en Powless erbij kan hij zich toch mooi laten zien in de Vuelta. In de TdP kan hij zich warm rijden.

Poeksel

Het gaat zo goed met TJV, zelfs een werknemer wint bij het NK!
https://twitter.com/JumboVismaRoad/status/1145003336824958976

Laatst gewijzigd

test

rennerske

'@ Benjamin. Over

Matxin

Tijd voor een nieuw gerucht uit de wandelgangen. Michel Hessmann is de volgende renner waar Jumbo Visma Academy interesse in heeft.

1 2 ... 268 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.