Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 270 ... 501 502
Stoempie

Jos in de kopgroep

Stoempie

Als ik deze sketch zie moet ik op 1 of andere manier aan dit topic denken.

https://m.youtube.com/watch?v=L_Au4HA345w

deluxe

De stream van sporza laat helaas afweten bij mij.

Yeez

Jumbo gewoon geklopt door een sterkere sprinter in Nederland. Van Aert zat te ver, had misschien nog iets meer in gezeten, maar merlier kloppen?

tdola

Verrassend dat van poppel 2e werd en ze blijkbaar voor hem reden op 't laatst!? Niks kunnen zien vanuit buitenland

kelderfan

Van Poppel is gedeclasseerd. Dus geen 2e. plek voor Danny. Wout Van Aert wordt 3e. in Gent.

Rawolf

Ja ze reden voor van Poppel, wel korte leadout van Teunissen trouwens.

Jakobsen zat vrij ver maar veel sneller als van Poppel

kelderfan

TJV reed wel een perfecte lead-out en met een sprinter erbij hadden zij hier zonder probleem kunnen winnen.

tdola

Ik zie net de beelden, maar gebeurde daar nu zoveel dat er declassering nodig was?

Sandy Casar

Schitterend. Amund is Noors kampioen! Ik vermoed dat Visma hier ook echt content mee is

TLJCAMPS

Hoppa, Amund Grondahl Jansen is de nieuwe Noors kampioen wielrennen!

kelderfan

Amund Jansen is goed bezig en wint in Noorwegen. Dus toch nog een zege voor TJV erbij.

wieler4live

Zoo dat is mooi toch nog een nationaal kampioen... Iemand enig idee hoelang het in Slovenië nog duurt en wat het verschil is met de koplopers

TLJCAMPS

Roglic 2:50 achter de koploper.

wieler4live

'@ tijmen

Hoe ver is het nog?

TLJCAMPS

5 km ongeveer

tdola

Wow die zag ik.niet aankomen, nr 35!

kelderfan

'@TijmenCamps
Waar zijn die laatste 5 km nog te volgen.

Onbekende gebruiker

Heel mooie voor Amund. Die knul is goed bezig! Echt een aanwinst voor de ploeg mede met zijn Nederlands :)

user27060

Van Aert rijdt een spurt zoals MVDP in Gent-Wevelgem; 2x inhouden en toch nog sterk zindigen. Ik zeg niet dat hij Merlizr zou geklopt hebben, maar zou leuk geweest zijn hadden ze rechtstreeks tegen elkaar kunnen spurten.

Wat vinden we ondertussen van mijn voorstel van enkele weken terug om Merlier binnen te halen voor het veldrit-team van Jumbo-Visma en als 2e spurter? Volgens mij perfect match.

kelderfan

'@Jeff
Dat lijkt mij geen verkeerde keuze, omdat Merlier en Van Aert het goed met elkaar kunnen vinden. Die zou ook mooi kunnen meedraaien in 't Vlaamse klassiekerwerk.
On: jammer dat Roglic het weer moet opnemen tegen een overmacht, die hem in de tang hebben genomen.
Vorig jaar kon hij 't alleen ook niet redden.

rennerske

'@ Jeff. Goed idee. We schrijven hem bij op het inmiddels 57 namen tellende lijstje van mogelijke aanwinsten.

kelderfan

'@rennerske
Lijkt mij leuk als je 't wil bijhouden. Good job.;)

rennerske

'@Kelderman. Doe ik,. Als de Tour start knijp ik er arbeidtechnisch gezien toch een poosje tussenuit, dus tijd zat.

Poeksel

Van de 57 zou ik Merlier wel hoog zetten. Ik weet niet of er reden voor hem is om weg te gaan naar Corendon (die ploeg heeft ook ambities) maar TJV lijkt inderdaad een goed match. De ploeg heeft graag renners met groeimogelijkheden, Merlier weet dat er een goede kans is dat de ploeg hem nog beter maakt. Dat hij Nederlands praat en Van Aert al kent (en voor de academy kan crossen) zijn ook pluspunten.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 270 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.