Heel mooie voor Amund. Die knul is goed bezig! Echt een aanwinst voor de ploeg mede met zijn Nederlands :)
Van Aert rijdt een spurt zoals MVDP in Gent-Wevelgem; 2x inhouden en toch nog sterk zindigen. Ik zeg niet dat hij Merlizr zou geklopt hebben, maar zou leuk geweest zijn hadden ze rechtstreeks tegen elkaar kunnen spurten.
Wat vinden we ondertussen van mijn voorstel van enkele weken terug om Merlier binnen te halen voor het veldrit-team van Jumbo-Visma en als 2e spurter? Volgens mij perfect match.
'@Jeff
Dat lijkt mij geen verkeerde keuze, omdat Merlier en Van Aert het goed met elkaar kunnen vinden. Die zou ook mooi kunnen meedraaien in 't Vlaamse klassiekerwerk.
On: jammer dat Roglic het weer moet opnemen tegen een overmacht, die hem in de tang hebben genomen.
Vorig jaar kon hij 't alleen ook niet redden.
Van de 57 zou ik Merlier wel hoog zetten. Ik weet niet of er reden voor hem is om weg te gaan naar Corendon (die ploeg heeft ook ambities) maar TJV lijkt inderdaad een goed match. De ploeg heeft graag renners met groeimogelijkheden, Merlier weet dat er een goede kans is dat de ploeg hem nog beter maakt. Dat hij Nederlands praat en Van Aert al kent (en voor de academy kan crossen) zijn ook pluspunten.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.