Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 271 ... 501 502
Borsje

Mike - volgens eigen website - toch wel heel ongelukkig met verloop sprint. Afspraak was dat hij zou sprinten, DvP gaf aan toch eigenlijk wel goede benen te hebben, Mike trekt vervolgens sprint aan en ziet DvP veel te vroeg aangaan en stilvallen.

S. Morgenstern

Afspraak werd (!) tijdens de koers dat ze voor zijn sprint zouden gaan, tot Van Poppel dacht toch goede benen te hebben en ze terug vielen op de rolverdeling die ze vooraf voor een sprint hadden afgesproken.

Spurter

Gepruts dus weer van TJV. Geen idee hoe ze hadden gedacht Jakobsen te kloppen. Als ze niet hadden gereden, was het misschien niet eens een sprint geworden.

TLJCAMPS

Apart dat Danny van Poppel meteen zich als leider profileert. Normaal zou je zeggen dat iemand na 5 DNF's meteen de leiding neemt. Als ik Mike was zou ik dit niet helemaal pikken, maar ik weet ook niet hoeveel dit Mike boeit. Op naar de Tour!

kelderfan

Ja, Mike had overlegd met zijn collega's. Die aangaven, dat zij geen goede benen meer hadden en Mike wel. Toen kwam Danny nog even langs om toch de sprint te doen. Die sprint ging niet goed. Danny wilde waarschijnlijk te graag.
Begrijpelijk want met de komst van "Kiitel" {ik weet niet welk nummer hij krijgt, maar dat komt later wel} is zijn toekomst natuurlijk ongewis. Floris De Tier moest voor zijn kopman de vlucht Evenepoel terughalen {good job} en dat is kennelijk gelukt.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan wat heeft de komst van een 2e sprinter te maken met de toekomst van Van Poppel. Voor dit jaar was toch al duidelijk dat er voor Danny een andere rol is gevonden, als hij niet verlengd wordt is dat puur op basis van zijn rol in de klassieke deel van de ploeg. Maar de komst van een nieuwe sprinter staat daar volledig los van.

Poeksel

'@Spurter: Wat had TJV eraan als het geen sprint was geworden?

wieler4live

Hoe gaat het in de vs

TLJCAMPS

Prima. Powless in de groep met de favorieten. Ziet er erg sterk uit!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Powless in de kopgroep van 7 met nog 50 km te gaan

Yeez

Powless zit bij de leiders, maar het is 1 grote loterij in de vs. Moet gokken tegenover de grote blokken...

Rawolf

Net of Teunissen wel Jakobsen verslaat in een massasprint.

Enige optie was aanvallen of een gat laten vallen in de voorbereiding om Teunissen een kans te gevn

Janitjoe

http://cycling.today/2019-national-road-cycling-championships-live-stream/

Poeksel

Dank, via https://www.youtube.com/watch?v=bHXJBnEcqGg kan ook trouwens. In de laatste ronde Powless nog steeds vooraan. En het lijkt erop dat de kopgroep het gaat redden.

Laatst gewijzigd
jerteg

Neilson Powless let een seconde niet op en hij verliest het Amerikaans kampioenschap. Was de beste van de drie.

Yeez

'@jerteg onzin, die kon gewoon niet volgen. Lette wel degelijk op. Kon gewoon niet op het wiel komen. Supporteren is goed, maar hij zat stuk.

kelderfan

Powless shit slechts 3e.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@jessevdalen
Je hebt gelijk, maar 't stuk ervoor was hij wel de sterkste van de drie; alleen hij ging te vroeg aan en had in de finale geen puf meer.

Yeez

Ik denk dat die op zijn sprint had moeten vertrouwen maar goed...

Poeksel

Ik hoorde iets over Dylan: hij heeft een probleem met zijn training. Er komen namelijk mensen kijken om hem over zijn nek te zien gaan en dat heeft ie liever niet...

AWestie

Dat zeiden ze in De Rode Lantaarn, @Poeksel. TJV draait verder voor het eerst niet de kleuren om in zijn truitje: Alleen de mouwtjes worden zwarter. Wel bijzonder, want een paar jaar terug waren de mouwtjes zwarter en moest TJV ook wisselen. https://twitter.com/MikeTeunissen/status/1145615551814873088

user26799

Blijkbaar heeft niemand hier het Belgisch kampioenschap gevolgd... Verplichte deelname voor alle beroepsrenners... Zo zagen wij Lotto-Soudal en Sport Vlaanderen met 20 renners in koers. Astana en EF amper met .... één. Jumbo-Visma had 3 helpers voor titelkandidaat Wout van Aert. Bleek dat De Tier het eerste koersdeel voor zijn rekening zou nemen, De Plus de finale en Wynants de lead-out voor Wout.

Het begon bijna fout toen De Tier na 62 km lek reed op de kasseien van de Paddenstraat; de materiaalwagen kon er niet snel bij door de sliert renners en de smalle wegen. Hij vertrok weer als.... laatste.

Maar toen de TV-reportage begon, zagen we De Tier vooraan in het peloton, dat joeg op 4 vluchters. Van km 101 tot km 37 zou hij in de kop rijden. Dan nam De Plus over tot in de eindfaze. De ploeg zou maar 1 foutje maken : Van Aert reed uiterst rechts in de eindsprint en werd bijna in de nadar geduwd... Het kostte hem zeker de 2e plek, misschien zelfs winst.... Derde plek blijft puik voor een wedstrijd die sprinters op het lijf geschreven was !

assen

'@ Walraeve
Mooie samenvatting, met feitjes erbij die ik nog niet wist. :-)

kelderfan

'@W.E. Walraeve
Bedankt voor de informatieve bijdrage, want ja ik heb met een schuin oog naar 't NK gekeken en alleen 't laatste stukje met Wynants en Wout Van Aert gezien. Wat Wout Van Aert keurig aangeeft, dat het jammer is, dat hij 't maar met 3 ploeggenoten heeft moeten doen.
Floris De Tier is dan toch nog belangrijk gebleken. Ik hoop op goed vervolg voor hem, want hij kan 't wel.

S. Morgenstern

Ik denk niet dat op kop rijden van het peloton om een kopgroepje onder controle te houden, heel veel invloed zal hebben op een eventueel nieuw contract.

1 2 ... 271 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.