Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 272 ... 501 502
kelderfan

In dat kopgroepje zat wel ene Remco Evenepoel, die niet geheel ongevaarlijk is voor de eindzege in 't BK. Maar Floris moet natuurlijk wel laten zien, dat hij 't kan.

S. Morgenstern

Ik ben bang dat het voor hem heel moeilijk wordt om nog genoeg te laten zien de komende maanden. De interne 'concurrenten' draaien stuk voor stuk een beter seizoen.

xistnc

Als ik Walraeve goed begrijp, reed De Tier niet eens op kop, maar 'voorin het peloton'.

kelderfan

'@xistnc
Jij volgt toch alles? Wout heeft een mannetje bijgestoken om Remco Evenepoel niet te veel ruimte te geven, lees ik. Dat mannetje was ene Floris De Tier tot 37 km voor 't einde {zoiets}. Daarna moest Laurens De Plus aan de bak.

assen

Ik volg veel maar lang niet alles, en zag De Tier op kop rijden. EN ik zag m met de staart tussen de benen afstappen, en hij leek me allerminst vrolijk af te stappen en het hazepad te kiezen....

kelderfan

'@assen
Ja, dat zal zeker zo zijn. Bij 't NK zag ik ook Mike Teunissen en Koen Bouwman allerminst vrolijk afstappen na gedane arbeid. Gelukkig bleven die jongens wel aanspreekbaar. Het hazepad kiezen is natuurlijk wat anders.

Hermannmg

Campenaerts lijkt te gaan vertrekken bij Lotto Soudal. Zien jullie hem bij jumbo visma terugkeren?

Poeksel

Ik neem aan dat TJV op zoek is naar twee jonge talenten (waarvan Foss eentje is), een klimknecht, eventueel een tweede sprinter en heel eventueel een 'buitenkans' (a la Van Aert). Dan is er geen ruimte voor iemand als Campenaerts, tenzij er veel renners weggaan.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Campenaerts lijkt te gaan vertrekken bij Lotto Soudal. Zien jullie hem bij jumbo visma terugkeren?

nee... dat lijkt me niet voor de hand liggen

Laatst gewijzigd
Rawolf

Ik zie Merlier daarintegen wel tekenen bij Jumbo, of dat hoop ik :p

kelderfan

Hij heeft 't vak bij TJV geleerd; dus 't zou niet ondenkbaar zijn. Maar als Ineos mee gaat doen, dan zal 't wel moeilijk worden.

kelderfan

'@Random
Die Merlier zie ook eerder komen om met Van Aert 't veldrijden in te vullen.

user27060

Omdat er hier wat verschillende versies rond gaan over het BK van De Tier: hij reed een sterk BK in dienst van Van Aert waarbij hij één van de renners was die de vlucht met (de weer indrukwekkende) Evenepoel onder controle hield. Ook Wijnants en De Plus deden mooi hun job. Prima BK van de Jumbo's. Van Aert verwoorde het voor de start min of meer in deze zin: beter 3 goede ploegmaats dan 10 'waar ge niks mee bent'.

Het interview met Van Aert in Bahamontes is ook best interessant, met name het stuk over Parijs-Roubaix van dit jaar. Van Aert spreekt toch uit dat de tactiek na zijn pech niet de juiste was, maar hij verwijst ook naar de chaos in die koers, zijn eigen fouten en hij is ook tevreden over hou Jumbo er mee omspringt. Daags na P-R mocht WVA zijn opmerkingen over het voorjaar al door geven.

Mezelf

Campenaerts terug?

Nee, doe maar niet.

$kedel

Maar als daardoor geen budget meer overblijft voor Kittel dan graag xD

Wielerfan1987

Ik sluit mij aan bij Skedel, liever een goede knecht met ups en downs dan het project Kittel.
Al zou de ploeg wellicht een tweede (of derde?) Sprinter kunnen gebruiken, denk ik niet dat Kittel dat moet zijn.

Ik weet natuurlijk niet wat de waarheid er van is; maar hij schijnt geen trainingsbeest te zijn.
(hoeft misschien ook niet)

Hij schijnt een jongen met sterallures te zijn en eentje die niet de makkelijkste is om mee of voor te werken als dingen niet van een leien dakje gaan.

Ik zou dan liever zien dat jongens als van Aert, Teunissen, Jansen, Bouwman, Roosen etc wat meer ruimte krijgen om voor zichzelf rijden en sprinten bij afwezigheid van de absolute kopmannen (Roglic, Groenewegen, Kruijswijk)

$kedel

Het zal puur een emotioneel gemotiveerd projectje worden als Kittel komt want puur sportief/zakelijk bekeken kan ik me weinig potentieel zulke destructieve transfers voorstellen.

rennerske

Campenaerts staat genoteerd!

aru123

'@Rennerske
Reageer dan gewoon niet

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Als er 1 Kittel weer aan het sprinten krijgt dan is het denk ik Merijn Zeeman.... onder hem groeide hij uit tot de topsprinter die hij was. Al blijf ik erbij dat Halvorsen een betere kandidaat zou zijn.

$kedel

Ik ben zelf wel overtuigd van het feit dat Kittel kan terugkeren op niveau.. Alleen dan heb je 2 pure sprinters die geen heuveltje overkomen.
En mocht Kittel op niveau komen zit hij enkel Groenewegen in de weg, omdat ze beiden de tour zullen willen rijden en deels dezelfde grote sprintwedstrijden.

Nog los van het feit dat je met Groenewegen al precies die topsprinter in huis hebt die je met de komst van Kittel alleen maar kapot kan maken.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Je bent er wel van overtuigt dat Kittel op niveau kan komen maar wil hem niet zien rijden lol.

Kittel in vorm is de beste sprinter van het peloton, die moet je altijd willen. Met Groenewegen kan vast wel een passing worden gevonden.

De vraag is enkel of Kittel zelf nog wielrenner wil worden en er zullen vast andere kapers op de kust zijn

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Skedel denk dat het in elkaar in de weg zitten helemaal geen probleem is. Er zijn 3 grote rondes en Zeeman heeft al gezegd dat Groenewegen de 1e sprinter is. Kijk naar het programma wat Van Poppel draaide toen hij echt nog als sprinter werd uitgespeeld. Daarnaast heb je voor de lastige sprints mannen als Van Aert en Teunissen. Volgens mij is het bij Quickstep ook geen probleem toch.

Stoempie

Kruijswijk is toch maar een paar dagen ziek geweest? Na de Dauphinė is hij toch een dag of 10 in Andorra verbleven? Dat is op hoogte?

Iemand? 😃

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@assen
Op de site van TJV staan nu de foto's die bevestigen, dat Floris De Tier op kop van het peloton heeft gereden; wat ook @Jeff keurig aangeeft.

1 2 ... 272 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.