Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 284 ... 501 502
kelderfan

Wat gebeurt hier. TJV in de tijdrit bovenaan. Die Wout Van Aert, Laurens De Plus en Tony Martin zijn het verschil.
Chapeau team TJV.

Stoempie

Koos R. Zielig menneke. Simpel.nl komt wel prominent in beeld trouwens.

Ik zei toch... Tig overwinningen, iedereen aan gort. Morgen VanAert?

Laatst gewijzigd
Poeksel

Morgen wint Van Aert, dinsdag Groenewegen, woensdag Jansen, donderdag Kruijswijk.

Rawolf

Ik dacht dat ik de Tour de France zat te kijken, de uitslagen lijken meer op de Tour of Hainan, wat een verschil.

Poeksel

Groenewegen binnengekomen op 4'22'' trouwens, ruim binnen de tijdslimiet.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Waarom maakte Kruijswijk van die wilde armgebaren op t eind?

kelderfan

Hij wilde niet vallen in de bocht. George zat in de weg bij zijn kopman. Dat moet je niet doen. Trouwens Dylan mag 't zeggen, want zijn slogan komt uit. 'T is Jodium of podium voor dit team.

Laatst gewijzigd
Jopster

Bocht ging naar rechts en zat iemand aan de binnenkant van de bocht, moest sneller doordraaien denk ik.

Poeksel

Deze overwinning bevestigt nogmaals het prima transferbeleid trouwens, met Van Aert, Teunissen en Martin die een groot verschil maken.

En anderzijds zullen die drie ook erg blij zijn met hun keuze voor TJV.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Aaah zo!

Rawolf

Vooral dit jaar zijn de transfers heel goed uitgepakt ja, dat de nieuwelingen de halve Tourploeg vormen komt ook niet vaak voor. Zal met het verhoogde budget te maken hebben.

Bennett verdient ook wel een vermelding, tot het einde volgehouden die kerel van 60 kilo niet normaal

kelderfan

Bennett heeft wel een paar beurten overgeslagen, maar 't is prima, dat hij mee gaat doen voor 't klassement op die manier. De Plus heeft zich opgeofferd door een paar lange beurten te draaien.

Romāns Vainšteins

'Waarom maakte Kruijswijk van die wilde armgebaren op t eind?'

Dat onderzoek loopt nog

ghostwriter

Kruijswijk maakte volgens mij die gebaren omdat Bennett rechts van hem zat vlak voor (en in) een bocht naar rechts. Als Bennett wegslipt neemt hij Kruijswijk mee in zijn val en Kruijswijk wilde dus dat Bennett zich tot achter hem zou laten zakken (maar daar was het eigenlijk al te laat voor).

Laatst gewijzigd
kelderfan

Hij had al vroeg door dat de vlag uit kon. Hij moest wel oppassen met George 60kg.;)

Yeez

George gaat goed zijn deze tour

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Volgens Van Aert was het gepland om Bennett beurten te laten overslaan in het begin. Ze wilde hem frisser laten beginnen aan het laatste lastigere deel

Rawolf

Bijzonder want Teunissen zei juist na de wedstrijd dat Bennett eigenlijk gepland was om te lossen

robklerx

'@Random, volgens mij bedoelde wij meer verwacht dan gepland. V. Aert vertelde inderdaad dat Bennett pas laterop in zou haken. Ook Teunissen gaf aan dat Bennett tijdens de TTT al stond te springen om eindelijk mee te mogen draaien.

Rawolf

Ja Teunissen maakte er een wat vaag verhaal van, die Bennett is goed in vorm in elkgeval!

Zou hij toch stiekem een klassement op het oog hebben in de schaduw van Kruijswijk?

assen

'@ Rahimns
Jij, volstrekt logisch. Goed gedaan van TJV. Zo houd je Bennett binnen boord.
Je zag ook goed dat dit tactiek was, want iedereen wist dat ze voor Bennett moesten inhaken.

ydenaar

Ik ben een tijdje weggeweest, maar horen we nog wel eens wat van die Sooike?

De Zeboe van de Zoncolan

Alleen nog over het salaris van Gesink.

rennerske

'@Poeksel :“Morgen wint Van Aert, dinsdag Groenewegen, woensdag Jansen, donderdag Kruijswijk.”
En dat is het dan Poeksel?

user27060

Eigenlijk begint die wolfpack light wel op iets te slaan; ze rijden gewoon elke dag om te winnen; spurtetappes, ploegentijdrit, heuvelachtige finales, tijdritten... En Kruijswijk surft vrolijk mee op die golf. Eerst genieten van de Tour, maar stilletjes ook al benieuwd wat Van Aert-Teunissen volgend jaar in de klassiekers kunnen. Ze zetten grote stappen dit seizoen.

1 2 ... 284 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.