Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 283 ... 501 502
Yeez

Jansen moest remmen, dylan viel daardoor. Als ik de foto zie heeft hij gruwelijk weinig eigenlijk. Zelfde kant als de zlm tour. Zijn borst valt echt mee. Been is afwachten en knie (net als heup)

Rawolf

Er was wel wat gebrek aan communicatie richting Martin, komt rechts van de weg terug naar voren na oponthoud Fuglsang terwijl de anderen helemaal links van de weg zaten op de brede weg. Zonde van de krachten die je daarmee verspeeld en nu heb je helemaal niks aan tony Martin gehad.

Teunissen in elk geval ook in topvorm, laat die ploegentijdrit maar komen zou ik zeggen. Even die fransen op minuten rijden :p

kelderfan

'@Random
Dat zal maar er zat niet zoveel meer op bij Tony Martin. Dus het is een goede zaak, dat Wout Van Aert erbij is gekomen.

Hermannmg

'@jessevdalen op welke foto doel je?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Heb ook het idee dat Martin vandaag gespaard werd... deed ook niet heel veel moeite om terug te komen. Morgen moet die aan de bak

assen

Vond deze overwinning van Teunissen super en superindrukwekkend. Man man man. Ongelooflijk. Voor mij is dit al een van de hoogtepunten van het wielerseizoen. Na MvdP meest indrukwekkende prestatie geleverd dit seizoen tor nu toe.

Heb gejuicht en mijn ogen waren vochtig.

Het is dat TJV een goede ploeg heeft, anders zou ik hebben gezegd ‘de Tour is al geslaagd’

S. Morgenstern

Dat terugkomen was toch ook gewoon aan Fuglsang en zijn knechten?

Rawolf

'@Morgenstern, zoals ik zei komt Martin daarna nog helemaal naar de kop van het peloton. En dat was zeker niet in het spoor van Fuglsang, die sloten later pas aan omdat Fuglsang nog even aan de medische wagen hing.

https://streamable.com/2dmvp

tdola

https://www.indeleiderstrui.nl/nieuws/tour-de-france/237355/groenewegen-zonder-zege-en-met-schaafwonden-ik-ben-heel-blij-voor-mike

Goed nieuws dus.
Dinsdag sprinten met groenewegen wrs, anders pas vrijdag weer.
Morgen hopelijk zijn deel in ploegentijdrit.

S. Morgenstern

Ja, dat zei je en heeft weinig te maken met het terugkeren naar het peloton daarvoor, waar ik het over had.

Rahimns zei dat hij het idee had dat Martin weinig moeite deed om terug te komen en dat daaruit misschien viel te concluderen dat hij gespaard werd. Ik denk dus niet dat je dat kunt zeggen op basis van het terugkeren, aangezien dat in deze situatie sowieso volledig aan Astana was.

Laatst gewijzigd
Laatste man

Dacht eerst Jansen idd, was Caruso Bahrain. Groenewegen oplappen anders rijden ze hem morgen naar huis. Kan nog wel eens een dilemma worden.

Yeez

Benieuwd hoe dylan en bennett het morgen doen na vandaag. Mike heeft ook veel over zich heen gekregen, maar zal vliegen in het geel. Andere 5 zijn de motoren

Rawolf

'@Morgenstern volgensmij praten we wat langs elkaar heen :p

Wel bizar eigenlijk, de ploeg doet in de eerste etappes elke dag mee voor de winst met een van de topfavorieten in de ploeg. Wat een luxe.

Misschien krijgen de positievelingen dan toch gelijk haha

tdola

Groenewegen zag er in interview iig monter en fris uit.

rennerske

Teunissen wordt vanmorgen wakker, zegt tegen Groenewegen “Wat ik nou toch gedroomd heb” , alvorens te beseffen dat het verdorie nog echt gebeurd is ook. Die zit, net als vele fans, vanochtend nog hoofdschuddend aan het ontbijt, draait dan de knop om en knalt vanmiddag in het geel naar zege nummer 2. Wat een Tourstart!

Laatst gewijzigd
Yeez

Hopelijk kan groenewegen, ondanks zijn stijfheid, vandaag beuken in de ttt als 1 vd motoren. Anders is het ballast en rijd je hem nog naar huis ook. Duidelijk een nadeel dit

kelderfan

Dat wordt een zware dag voor Dylan Groenewegen. Maar die heeft al laten weten, dat hij er nog is. Die gaat zolang mogelijk zijn karretje aanhaken.

ghostwriter

Om even in de kelderfan modus te gaan: Katusha verdwijnt na dit jaar misschien uit het peleton. Alpecin naar Jumbo-Visma wanneer Kittel daar tekent?

robklerx

'@ghostwriter Denk je dat Jumbo en Visma en Alpecin naar een ploeg willen met drie hoofdsponsoren? Of denk je dat of Visma of Alpecin genoegen neemt als sub-sponsor? Jumbo zie ik dat sowieso niet doen. Ik zie al deze combinaties nog niet voor me.

Koosr1946

ALLES wat VRIJKOMT naar jullie clubje, Renners, Sponsoren, hoe zielig kun je zijn

Hebberigheid hoort wel bij de firma JUMBO maar het is een vreselijk, misselijk makend mensen trekje

Rawolf

A daar is Koos weer, stel je voor dat je iets POSITIEFS zegt.

kelderfan

'@ghostwriter
Leuk, maar Kittel en Alpecin niet echt meer nodig. Zie Mike Teunissen. die de noodzaak van een extra sprinter in een keer in de prullenbak laat verdwijnen en welk merk gebruikt Mikey? Maar dan kan Zeeman plan B uit de koker halen. Wat te denken van Battaglin, Cras, Politt ……… Die Politt wauw dan moet je snel reageren; als Koos dat goed gaat vinden.

Laatst gewijzigd
Yeez

'@koos doe nu eens rustig en geniet van de tour Koos, echt!

Rawolf

Alpecin schijnt ook mee te gaan met Canyon naar MvdP

rennerske

Tijden van ti- raleigh herleven.

1 2 ... 283 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.