Er was wel wat gebrek aan communicatie richting Martin, komt rechts van de weg terug naar voren na oponthoud Fuglsang terwijl de anderen helemaal links van de weg zaten op de brede weg. Zonde van de krachten die je daarmee verspeeld en nu heb je helemaal niks aan tony Martin gehad.
Teunissen in elk geval ook in topvorm, laat die ploegentijdrit maar komen zou ik zeggen. Even die fransen op minuten rijden :p
Vond deze overwinning van Teunissen super en superindrukwekkend. Man man man. Ongelooflijk. Voor mij is dit al een van de hoogtepunten van het wielerseizoen. Na MvdP meest indrukwekkende prestatie geleverd dit seizoen tor nu toe.
Heb gejuicht en mijn ogen waren vochtig.
Het is dat TJV een goede ploeg heeft, anders zou ik hebben gezegd ‘de Tour is al geslaagd’
Ja, dat zei je en heeft weinig te maken met het terugkeren naar het peloton daarvoor, waar ik het over had.
Rahimns zei dat hij het idee had dat Martin weinig moeite deed om terug te komen en dat daaruit misschien viel te concluderen dat hij gespaard werd. Ik denk dus niet dat je dat kunt zeggen op basis van het terugkeren, aangezien dat in deze situatie sowieso volledig aan Astana was.
Teunissen wordt vanmorgen wakker, zegt tegen Groenewegen “Wat ik nou toch gedroomd heb” , alvorens te beseffen dat het verdorie nog echt gebeurd is ook. Die zit, net als vele fans, vanochtend nog hoofdschuddend aan het ontbijt, draait dan de knop om en knalt vanmiddag in het geel naar zege nummer 2. Wat een Tourstart!
'@ghostwriter
Leuk, maar Kittel en Alpecin niet echt meer nodig. Zie Mike Teunissen. die de noodzaak van een extra sprinter in een keer in de prullenbak laat verdwijnen en welk merk gebruikt Mikey? Maar dan kan Zeeman plan B uit de koker halen. Wat te denken van Battaglin, Cras, Politt ……… Die Politt wauw dan moet je snel reageren; als Koos dat goed gaat vinden.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.