Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 282 ... 501 502
Barttej

Ondanks dat hier soms wordt gedaan dat Jumbo-Visma een van de laagste budgetten kijkt Mollema er duidelijk anders tegenaan.

"Toen ik de ploeg verliet, zat het budget op de limiet. En in een jaar of drie hebben ze die trend kunnen omdraaien en hebben ze een van de hoogste budgetten in het peloton. Ze hebben gelukkig goede sponsors gevonden die er vertrouwen in hebben en er voor de lange termijn achter staan, dat is heel belangrijk."

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Barttej ik denk dat Mollema hetzelfde denkt als velen ;)

tdola

Bennett neemt vandaag iig eerste deel kop peloton op zijn rekening. Hij zal morgen natuurlijk geen grote motor zijn in ttt, dus soort van logisch.

Stoempie

Hoor ik Dijkstra nu echt zeggen dat hij verbaasd is dat Tolhoek er niet bij is? Wat is er toch mis met die man.

Yeez

En de plus rijdt slecht dit jaar volgens ducrot

Stoempie

Neig nu alweer naar de Belg

Laatst gewijzigd
Rawolf

Op de fiets vind ik de trui van Jansen wat minder mooi, lijkt wel roze.

Hopelijk gaat hij niet bij EF solliciteren :p

Stoempie

Nog een poets van Dylan, of is Jansen's shirt teveel gepoetst?

Kelderman Rules

'@Michiel de Rooij Neig naar de Belg. Sorry is voor mij standaard de Belg. Ben dat Nederlandse commentaar al jaren beu!
En inderdaad de rode trui van Grondahl is wel erg flets rood.

kelderfan

Mooi dat Mike Teunissen de zege pakt in de 1e. rit. Chapeau Mike.

Laatste man

Mike!!!

Dylan en Amund hard onderuit, vooral Amund.

kelderfan

Volgens de uitslag komt Amund als 15e. over de streep; alhoewel ik zijn trui niet heb gezien.

aru123

Ik zit met zeer gemengde gevoelens...

Wielerfan1987

Zo zo zuur voor Dylan, maar zo verdiend van Mike!

Op tijd uit de groep gekomen, jump exact goed geplaatst.
Zo vediend!

Rawolf

Dit was wel even een hartslag 180 laatste 2 kilometer vooral als Jumbo Visma fan :p. Dat ze de volgende maar wat minder spannend maken.

Dumoulist

Is er al wat meer nieuws over Groenewegen? Klein drama voor hem, maar krijgt in de toekomst nog wel wat kansen voor het geel. Teunissen hoogstwaarschijnlijk nooit meer en daarom des te mooier dat hij hier vandaag de overwinning pakt.

Als het alleen wat schaafwonden zijn voor Dylan heb ik er nog wel vertrouwen in. Ackermann sprintten in de Giro ook nog sterk na zijn harde val in volle finale.

Hermannmg

Nierman meldt dat Groenewegen geen interviews gaat geven nu, is zwaar teleurgesteld. Alleen schaafwonden lijkt nu: https://twitter.com/pimbijl/status/1147527884199923712?s=21

Stoempie

Moie, wat een rollercoaster. Super van Teunissen. Hopelijk alles ok met Groenewegen

S. Morgenstern

Weergaloos natuurlijk deze overwinning en gele trui van Teunissen. Tevens een ultieme bezegeling van de goede investeringen in de trein van Groenewegen.

Het valt voor de rest van de ronde echter wel te hopen dat Jansen en Groenewegen niet veel meer dan schaafwonden hebben opgelopen. De kansen voor morgen zijn met twee gebutste renners alvast kleiner geworden. Hopelijk is Groenewegen voor de volgende sprintkans weer volledig hersteld.

tdola

Grondahl jansen kon doorrijden en reed idd als 15e over streep.
Dus morgen groenewegen gebutst maar lijkt mee te vallen, Bennett wel flink gewerkt vandaag.
Motoren Martin, van aert, kruijswijk en de plus. Teunissen en jansen goed meewerken en Bennett en groenewegen kijken wat ze kunnen doen. Hopelijk toch optimaal resultaat.

Stoempie

Jansen is toch niet gevallen? Volgens mij moest Jansen remmen voor een quickstepper, en reed Groenewegen tegen z'n achterwiel. Jansen viel toen niet

tdola

Klopt. Maar werd aan getwijfeld vandaar.

S. Morgenstern

Ah, dat is mooi. Ik dacht iets te lezen over een val van hem.

Het werk van Bennett maakt op zich niet zoveel uit, aangezien je die in een hogesnelheids ploegentijdrit toch amper aan kop wil hebben. Jansen en Groenewegen kunnen wel belangrijke schakels zijn, dus hoe minder daarmee aan de hand is hoe beter.

robklerx

'@Tdola, Bennett inderdaad flink gewerkt, maar het achtervolgen was slechts op 3 renners. Dat scheelt al. Daarnaast Tony Martin een rust dag gehad. Zat achter de valpartij bij Fuglsang en heeft daarna niet meer bij de andere jongens kunnen komen

Franco Bitossi

We zullen het nooit weten, maar ik denk dat Dylan bij deze aankomst kansloos zou zijn geweest.

1 2 ... 282 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.