Ondanks dat hier soms wordt gedaan dat Jumbo-Visma een van de laagste budgetten kijkt Mollema er duidelijk anders tegenaan.
"Toen ik de ploeg verliet, zat het budget op de limiet. En in een jaar of drie hebben ze die trend kunnen omdraaien en hebben ze een van de hoogste budgetten in het peloton. Ze hebben gelukkig goede sponsors gevonden die er vertrouwen in hebben en er voor de lange termijn achter staan, dat is heel belangrijk."
Is er al wat meer nieuws over Groenewegen? Klein drama voor hem, maar krijgt in de toekomst nog wel wat kansen voor het geel. Teunissen hoogstwaarschijnlijk nooit meer en daarom des te mooier dat hij hier vandaag de overwinning pakt.
Als het alleen wat schaafwonden zijn voor Dylan heb ik er nog wel vertrouwen in. Ackermann sprintten in de Giro ook nog sterk na zijn harde val in volle finale.
Weergaloos natuurlijk deze overwinning en gele trui van Teunissen. Tevens een ultieme bezegeling van de goede investeringen in de trein van Groenewegen.
Het valt voor de rest van de ronde echter wel te hopen dat Jansen en Groenewegen niet veel meer dan schaafwonden hebben opgelopen. De kansen voor morgen zijn met twee gebutste renners alvast kleiner geworden. Hopelijk is Groenewegen voor de volgende sprintkans weer volledig hersteld.
Grondahl jansen kon doorrijden en reed idd als 15e over streep.
Dus morgen groenewegen gebutst maar lijkt mee te vallen, Bennett wel flink gewerkt vandaag.
Motoren Martin, van aert, kruijswijk en de plus. Teunissen en jansen goed meewerken en Bennett en groenewegen kijken wat ze kunnen doen. Hopelijk toch optimaal resultaat.
Ah, dat is mooi. Ik dacht iets te lezen over een val van hem.
Het werk van Bennett maakt op zich niet zoveel uit, aangezien je die in een hogesnelheids ploegentijdrit toch amper aan kop wil hebben. Jansen en Groenewegen kunnen wel belangrijke schakels zijn, dus hoe minder daarmee aan de hand is hoe beter.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.