Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 286 ... 501 502
kelderfan

'@assen
Dat de voorjaarsklassiekers nog niet top waren is een feit, maar Mike Teunissen maakt nu wel hele grote stappen en Wout kan hier alleen maar sterker door worden. Maar het gaat om de derde en vierde man in deze. Jansen en Roosen {die dit voorjaar niet goed uit de verf kwam door omstandigheden} zullen die taak op zich moeten kunnen nemen. En hoe gaat 't met de ontwikkeling van Pascal Eenkhoorn en Taco van der Hoorn.
@jari1977
Ergens las ik dat het budget zou meegroeien en dat voor Tom een extra potje wordt geleegd. Er was eens sprake van een potje voor Dylan Van Baarle.

Daboytommy

'@Jari,

Ik hoorde het hem ook zeggen. Kan mij alleen niet voorstellen dat dit nog klopt. Het is jammer dat het niet inzichtelijk is hoeveel er per ploeg te besteden is.

DemPolS

'@kelderfan ik denk dat dat potje bij jouw in de kast staat. Dylan van Baarle, een hele overschatte renner. Af en toe een top 10 maar wint verder niet veel. Net als Langeveld en Slagter erg overschat. Omdat het Nederlanders zijn maar steken internationaal er echt niet bovenuit.

Dumoulist

Als Jumbo Visma zo verder gaat dan zijn ze straks al hun geld kwijt aan salarisverhogingen. En Dumoulin lijkt me alleen een optie als Roglic vertrekt of eventueel in een ruildeal met Tom gezien de contracten? Maar dan nog zou Jumbo daar kwalitatief op achteruit gaan gezien de WorldTour punten.

kelderfan

'@DemPolS
Ha, ha,
Niet verder vertellen aub. Dylan Van Baarle en Sebastian Langeveld zijn dit jaar goed bezig. Langeveld in het voorjaar en Van Baarle nu in de TDF. Toch een van de motoren bij Ineos. Echter die zie ik allebei niet komen om verschillende redenen. Tom-Jelte is een ander verhaal. Die is echt afgezakt.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Jari het was inderdaad de positie van de ploeg tot vorig jaar maar ze staan inderdaad nog wel vrij onderaan qua budget. Het zal nu plek 13 tot 15 zijn. Als Jumbo extra geld zou vrijmaken bovenop het budget wat al zou groeien de komende jaren om renners vast te kunnen houden dan zal dat alleen zijn voor een renner van het kaliber Dumoulin.

mus van de maasstad

Die super stuurtjes waar Ineos en ook Roglic en Steven mee rijden in de tijdrit. Wat zou zo een ding nou kosten?

Rawolf

'@Rahimns, 13 tot 15 waar heb je dat vandaan?

Ik heb geen enkele informatie om het op te baseren maar als je kijkt naar afgelopen transferperiode moet dat toch een flinke impuls zijn geweest qua budget. Minimaal middenmoot zou ik nu zeggen, dus eerder 7-10e qua budget.

$kedel

"Dylan van Baarle, een hele overschatte renner. Af en toe een top 10 maar wint verder niet veel."

Daar gaan we je over en paar dagen nog eens mee confronteren ;)

rennerske

'@assen. Dat wilde ik niet insinueren. Daarnaast wil ik ook niet kijken naar om het even wie er plots kasseien uit de klei stampt, met het vermoeden dat hij stout is geweest. Wil gewoon genieten, desnoods naief. Overigens vind ik de 4.5 als tussenstand na 2 dagen koers wel een beetje ruim bemeten. Je gaat zo nog moeite hebben om onder de 10 met een griffel te blijven met je eindoordeel.

Laatst gewijzigd
assen

'@ Rennerske, ik geniet met je mee. Een 4,5 is netjes, zo met die gele tui en twee etappes. Maar vorig jaar was allicht veeeeeel beter, met drie zeges en 4-5 in ak, dus lang nog niet voldoende.

Yeez

'@assen je leeft in waanzin. 2 etappes en geel is al een dikke 8. vorig jaar een 9. Bij podium een 9,5 en bij tourwinst een 10. Laten we aub niet doen of dit normaal is en zomaar van alles eisen, want wat er deze tour al gebeurd is niet normaal

rennerske

'@assen.
Die 4.5 als tussenstand is echt iets te hoog. Wil me niet aan jouw wetenschappelijk onderbouwde becijfering wagen, maar die 4.5 lijkt me opgebouwd uit een punt per overwinning en een punt per dag per gele trui. Dat halfje zal dan wel voor het groen en wit zijn of zo. Mochten er deze week bijvoorbeeld, naast wat ereplaatsen, nog 2 daagjes geel en een rit aan vast geplakt worden dan zitten we op de eerste rustdag al op een 8. Dat ga je dan, zelfs wanneer de successen iets temperen, nooit meer binnen de 10 met een griffel gemoffeld krijgen. Daarom eis ik een herberekening!

ghostwriter

'@assen
Niet eens een voldoende?! Ik denk dat ongeveer de helft van de ploegen met een tevreden gevoel op hun Tour zouden terugkijken als ze twee etappes winnen en twee dagen in het geel hebben gereden.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@RandomWielerliefhebber die info heb ik rechtstreeks vanuit de ploeg.

Yeez

Kruijswijk is heeel goed deze tour. Overal van voren

assen

Relax. Nee, niet in de buurt van een voldoende.
Verplaats je in TJV, en waar zij voor hadden getekend. Twee etappeoverwinningen en twee dagen geel zou meteen worden weggewuifd. Daar komen ze echt niet voor naar de Tour.

Voor Wanty zou de Tour dan supergeslaagd zijn. Niet voor TJV.

Yeez

'@assen voor elke ploeg behalve ineos is de tour dan geslaagd

S. Morgenstern

Vooraf teken je nooit voor een zesje inderdaad, maar een zesje is nog altijd wel een voldoende. Mocht je werkelijk een meetlat hebben gekozen, waarmee deze Tour nog op een onvoldoende uit zou kunnen draaien, dan wordt het de hoogste tijd om je meetlat in heroverweging te nemen..

Laatst gewijzigd
Yeez

Bernal en pinot pakken 5 seconden terug door een gaatje. Jammer, maar gaat het verschil niet maken

rennerske

TjV alweer overtuigend. Hoe ze het doen ze het, maar ronduit indrukwekkend! En alleraardigst om deze veelbelovende ontwikkeling te volgen.

kelderfan

Het zat erin, dat Julian Alaphilippe de etappe zou gaan winnen. Hij was de favoriet voor deze rit, maar 't was gelijk een dubbelslag. Mike chapeau maar dit was te pittig, na zoveel gedane arbeid in de TTT. Jammer dat Kruijswijk een gaatje moest laten.

$kedel

Nu kunnen de prioriteiten in ieder geval weer voor de volle 100% op het klassement komen te liggen.
-Het eindklassement bedoel ik dan.

Laatst gewijzigd
leegloper

Rahimns, weet jij wat het plan met Bennett nu is? Hij was eerst een kopman in grote ronden, op zich ook beoogd voor komende Vuelta, maar nu moet hij op het vlakke knechten en straks in de bergen waarschijnlijk ook voor Kruijswijk. Is hij straks mede kopman in de Vuelta, of rijden ze dan allemaal voor Roglic? En heeft Bennett daar vrede mee, ook voor komende seizoenen? Op zich is het natuurlijk een heel goede klimknecht.

Spurter

Bennett gewoon knechten lijkt me. Als ie eerlijk is, dan ziet ie zelf ook wel in dat anderen beter zijn.

1 2 ... 286 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.