'@assen
Dat de voorjaarsklassiekers nog niet top waren is een feit, maar Mike Teunissen maakt nu wel hele grote stappen en Wout kan hier alleen maar sterker door worden. Maar het gaat om de derde en vierde man in deze. Jansen en Roosen {die dit voorjaar niet goed uit de verf kwam door omstandigheden} zullen die taak op zich moeten kunnen nemen. En hoe gaat 't met de ontwikkeling van Pascal Eenkhoorn en Taco van der Hoorn.
@jari1977
Ergens las ik dat het budget zou meegroeien en dat voor Tom een extra potje wordt geleegd. Er was eens sprake van een potje voor Dylan Van Baarle.
Als Jumbo Visma zo verder gaat dan zijn ze straks al hun geld kwijt aan salarisverhogingen. En Dumoulin lijkt me alleen een optie als Roglic vertrekt of eventueel in een ruildeal met Tom gezien de contracten? Maar dan nog zou Jumbo daar kwalitatief op achteruit gaan gezien de WorldTour punten.
'@DemPolS
Ha, ha,
Niet verder vertellen aub. Dylan Van Baarle en Sebastian Langeveld zijn dit jaar goed bezig. Langeveld in het voorjaar en Van Baarle nu in de TDF. Toch een van de motoren bij Ineos. Echter die zie ik allebei niet komen om verschillende redenen. Tom-Jelte is een ander verhaal. Die is echt afgezakt.
'@Jari het was inderdaad de positie van de ploeg tot vorig jaar maar ze staan inderdaad nog wel vrij onderaan qua budget. Het zal nu plek 13 tot 15 zijn. Als Jumbo extra geld zou vrijmaken bovenop het budget wat al zou groeien de komende jaren om renners vast te kunnen houden dan zal dat alleen zijn voor een renner van het kaliber Dumoulin.
'@assen. Dat wilde ik niet insinueren. Daarnaast wil ik ook niet kijken naar om het even wie er plots kasseien uit de klei stampt, met het vermoeden dat hij stout is geweest. Wil gewoon genieten, desnoods naief. Overigens vind ik de 4.5 als tussenstand na 2 dagen koers wel een beetje ruim bemeten. Je gaat zo nog moeite hebben om onder de 10 met een griffel te blijven met je eindoordeel.
'@assen.
Die 4.5 als tussenstand is echt iets te hoog. Wil me niet aan jouw wetenschappelijk onderbouwde becijfering wagen, maar die 4.5 lijkt me opgebouwd uit een punt per overwinning en een punt per dag per gele trui. Dat halfje zal dan wel voor het groen en wit zijn of zo. Mochten er deze week bijvoorbeeld, naast wat ereplaatsen, nog 2 daagjes geel en een rit aan vast geplakt worden dan zitten we op de eerste rustdag al op een 8. Dat ga je dan, zelfs wanneer de successen iets temperen, nooit meer binnen de 10 met een griffel gemoffeld krijgen. Daarom eis ik een herberekening!
Vooraf teken je nooit voor een zesje inderdaad, maar een zesje is nog altijd wel een voldoende. Mocht je werkelijk een meetlat hebben gekozen, waarmee deze Tour nog op een onvoldoende uit zou kunnen draaien, dan wordt het de hoogste tijd om je meetlat in heroverweging te nemen..
Rahimns, weet jij wat het plan met Bennett nu is? Hij was eerst een kopman in grote ronden, op zich ook beoogd voor komende Vuelta, maar nu moet hij op het vlakke knechten en straks in de bergen waarschijnlijk ook voor Kruijswijk. Is hij straks mede kopman in de Vuelta, of rijden ze dan allemaal voor Roglic? En heeft Bennett daar vrede mee, ook voor komende seizoenen? Op zich is het natuurlijk een heel goede klimknecht.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.