Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 287 ... 501 502
Stoempie

Zou Thomas expres een gaatje hebben gelaten in de sprint?

wieler4live

Wat moet 't verschil zijn tussen de renners om sec aan te wijzen want tussen bernal en G zit nauwelijks 1 sec

Yeez

Voor pinot valt ook een gaatje en die krijgt niks aan de broek. Achja, die 5 seconden die bernal en pinot hier pakken gaan hopelijk het verschil niet maken in parijs, maar misschien wel voor geel a.s. Donderdag...

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Leegloper ik zou het niet weten wat er nu voor plannen zijn voor de Vuelta maar Bennett had zelf al voor de start van de Tour aangegeven dat hij in de Tour is om te knechten voor Kruijswijk. We gaan richting de Vuelta wel horen wat de plannen zijn voor die koers. Hij heeft laatst zelf in een podcast nog aangegeven dat zijn sidestitch nog altijd een groot probleem is bij een langere inspanning.

rennerske

'@ Rahimns. Lees het woord podcast. Is nummertje 3 al opgenomen en in de ether geslingerd of heb ik iets gemist?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@rennerske ja... vorige week al https://tjvspodcast.wixsite.com/mijnsite/podcast

xistnc

Oeh, die 4.5 komt zo wel heel dichtbij.

Yeez

Several sources told @Gazzetta_it in these days that the move of @tom_dumoulin to @JumboVismaRoad from @TeamSunweb in 2020 is almost a done deal. We are in France now so... 'affaire a suivre' @LeTour @cycling_podcast

Rawolf

'@Rahimns, ik blijf sceptisch. Als je naast Roglic en Kruijswijk ook nog een potje hebt om Dumoulin binnen te hengelen dan moet er veel geld mee gemoeid zijn. De Plus, groot talent niet goedkoop, Teunissen is een van de mannen met een gedeeld kopmanschap in het voorjaar lang vastgelegd zal ook prijzig zijn en WvA tik je ook zo richting een miljoen voor weg. Tony Martin zal wat toegegeven hebben maar zo'n coureur van wereldklasse ligt niet in het kortingsvak bij de Jumbo

Hoorde op Sporza ook over Sky- achtige praktijken in het jumbo kam, schijnbaar gaat in de tour elke dag een ploeg vooruit om de hotelkamers nogeens grondig te reinigen en van eigen bedden te voorzien.

Wij hebben een van de laagste budgetten en doen het toch heel goed klinkt voor de buitenwacht heel goed maar dat budget is al flink de hoogte in gegaan, daar kan je zeker van zijn.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Dat van die hotelkamers doen ze al jaren, ook toen ze nog onderaan bungelde qua budget en nog niet naar Kerckhoffs hadden geluisterd...

Overigens ook een schoolvoorbeeld van de werking van succesjournalisme; dat hele protocol (waar bijvoorbeeld ook het niet schudden van handen bij hoort) was enkele jaren terug, tijdens een tot dat moment minder succesvolle Tour, nog een mikpunt van de spot van veel Nederlandstalige journalisten.

Laatst gewijzigd
Yeez

Budget zit bij de beste 8 ploegen, neem dat maar aan. Mollema gaf het ook al aan. Je kan bescheiden blijven, maar er is veel geld beschikbaar nu

Rawolf

Dat denk ik ook jesse, de ploeg probeert het in te tomen zodat de renners niet teveel vragen :p.

Is dat zo Vlek? Voor de Cauwer klonk het als een nieuwtje en die is doorgaans goed geïnformeerd.

xistnc

De ploeg werkt al jarenlang met M-Line. Elke renner heeft een eigen matras. M-Line verzorgt zelf het transport en de inrichting van de kamers tijdens de etappes. Daar heeft de ploeg geen omkijken naar.

Maar dan nog kan het voor De Cauwer en voor jou natuurlijk gerust een nieuwtje zijn.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Ja, daar zijn zelfs items over geweest bij de NOS.

Ik hoor bij Sporza regelmatig dingen voorbij komen over deze ploeg die je doen vermoeden dat ze de rest van het jaar niet heel intensief met de ins en outs van Jumbo bezig zijn.

zwiggelbig

is er ook nog een app groep?

Yeez

Het controleren van kamers doen ze idd al jaren

S. Morgenstern

https://nos.nl/tour/artikel/2115673-lotto-jumbo-ook-scherp-op-douchekoppen-en-airco-s.html

TLJCAMPS

Ja @Zwiggelbig.
Ik weet niet 123 hoe je die kan joinen maar dat zal je even moeten vragen aan de mannen van wielerflits. Als je via PB even je nummer aan mij doorgeeft dan vraag ik wel ff of ze je kunnen toevoegen!

Stoempie

Roglic, Kruijswijk ėn Dumoulin in 1 ploeg gaat gewoon niet, gezien de ambities van deze 3.

Rawolf

Appgroep?

assen

Jammer dat de gele trui niet behouden kon worden, maar
(I) petje af voor Ala-Phi
(Ii) nu focus op hoofddoelen voor TJV, dwz ritwinst voor Groenewegen en AK voor Kruissie

Even terugkomen op vraag:
Welke team zou tekenen voor
- 2 ritoverwinningen
- 2 dagen geel
- niemand in top 10 AK?

Mijn vermoeden is toch dat 5 tot 10 ploegen (minstens) hier NIET voor tekenen. Het gaat om het AK voor minstens zoveel ploegen.

TLJCAMPS

'@RandomWielerliefhebber
Ja er is ook een appgroep over TJV. Als je via PB ff je nummer doorgeeft dan vraag ik wel even of de beheerders van Wielerflits je kunnen toevoegen.

S. Morgenstern

De ambities liggen voor iedere ploeg op een acht op hoger, maar daarmee zou de Tour voor nagenoeg iedere ploeg nog altijd wel een voldoende krijgen met deze resultaten.

Corné 't Glansarm

Wanneer Kruijswijk geen podium rijdt deze TdF lijkt het me geen enkel probleem daarna te verlangen dat hij gaat knechten voor Dumoulin en/of Roglic bij een eventuele komst van Dumoulin naar TJV

Rawolf

Ligt aan de renner waaraan je het vraagt, voor vooral Teunissen en Tony Martin is deze tour al helemaal geslaagd waar Kruijswijk en Groenewegen nog wel resultaten willen boeken om dit een goede Tour te noemen. De ploeg zal al wel tevreden zijn met voor het eerst in 30 jaar een nederlander in het geel.

Al geloof je toch zeker zelf niet dat deze ploeg met voor elke sprintetappe en de tijdrit de topfavoriet in huis geen etappes meer pakt als iedereen overeind blijft??

@Vlek bedankt voor dat filmpje, ik denk dat het aan mijn schijnbaar beroerde geheugen ligt want nu komt het weer heel bekent voor haha

1 2 ... 287 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.