Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 288 ... 501 502
TLJCAMPS

Voor het gemak. Hier is de link voor de appgroep:
https://chat.whatsapp.com/ALQ6GZZ7C3qJJff2ORAnFg

Daboytommy

'@Tijmen, ik ben zo vrij geweest om ook lid te worden van de app. Ik post hier zelden iets, maar volg het wel intensief.

Rahim Vlasblom
admin

'@Randomwielerliefhebber @Jessevdalen Jullie hoeven mij niet te geloven... de persoon die mij het verteld heeft vanuit de ploeg heeft mij nog nooit voorgelogen. Of hij zegt dat hij er niets over kan zeggen of verteld wat hij kwijt kan. Het was ook niet een vraag van mij aan hem, het kwam in een gesprek gewoon ten sprake. Het is ook echt iemand die het kan weten, hij is daar gewoon dagelijks mee bezig. Op je vraag over het geld voor Tom, als het inderdaad zover komt en het gaat niet te koste van een andere renner dan is het gewoon omdat Van Eerd besluit hier extra de portemonnee voor te trekken. Dan zou het inderdaad betekenen dat de ploeg een stap omhoog maakt qua budget, maar volgens mij hebben we het hier al vaker over gehad, Verder doe ermee wat je wilt.

rennerske

'@ rahimns. Dank je. Gaan we weer met aandacht beluisteren. Al reacties gekregen?

Stoempie

Dr Corné. Stel idd dat Stevie geen podium rijdt, dan mag hij wjb geen Giro als kopman rijden? Of wel en daarna knechten voor Dumoulin in de TDF? Of zijn Dumo ėn Rogla in jouw scenario beide kopman in de TDF? Zo niet hoe dan wel?

Belemmert de val van Groenewegen hem morgen denken jullie? T blijft natuurlijk een explosie van 'slechts' een paar honderd meter.

Laatst gewijzigd
tdola

'@rahimns
Wil je nr 37 nog toevoegen aan openingspost!?

veld

Anders dan Michiel de Rooy denk ik dat het, afgezien van budgettaire beperkingen, wel degelijk mogelijk es om Kruiswijk, Roglic en Dumoulin in een team te hebben. Mocht het gezien budget en/of individuele ambities echter niet kunnen, dan zou ik het behouden van Roglic verkiezen boven het aantrekken van Dumoulin. Dat vanwege het feit dat Roglic eigenlijk een "kind van de club "is en ook nog eens veel meer wint dan Tom..

Rahim Vlasblom
admin

'@tdola staat erbij

@rennerske Het zal een kwestie zijn van doorzetten... op dit moment loopt de belangstelling flink terug. Maar ik doe het vooral omdat ik het leuk vind. Verder waren we denk ik ook gewoon wat aan de late kant. Gaan we proberen in de toekomst aan te werken.

Laatst gewijzigd
Corné 't Glansarm

Michiel, Groenewegen en sprinttrein naar de Giro, Dumoulin kopman en Roglic schaduwkopman in de TDF met Kruijswijk als knecht.

Tenzij Roglic de TdF wint, zal zijn publicitaire waarde voor de sponsor oneindig veel kleiner zijn dan die van Dumoulin, ongeacht het aantal overwinningen in kleinere rondes dat Roglic eventueel behaalt.

assen

Als Tom komt, waarom zou Roglic dan blijven? Nog meer aanwijzingen dat Roglic niet blijft, wat mij betreft.

Corné 't Glansarm

Dat is een tweede vraagstuk, wil Roglic tweede viool spelen als dat zou moeten (in de TdF)

Rawolf

Of Dumoulin komt als luxeknecht voor Roglic en Kruijswijk :p

@Rahimns, voor de podcast vond ik de laatste aflevering vrij algemeen, veel gepraat over de favorieten enzo. Ik vind de focus op Jumbo Visma leuker, over de rest hoor je ook wel genoeg in andere nieuwsberichten/podcasts.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@assen
Zoveel aanwijzingen heb ik nog niet voorbij zien komen. Ik denk en hoop dat de komst van Tom Dumoulin niet gaat betekenen, dat Roglic weggaat. Waarom geen Roglic en Dumoulin samen in de TdF? Volgend jaar ligt de Giro heel dicht op de TDF. Dat betekent dat de renners uit de Giro niet ook nog eens de TDF erbij kunnen nemen.
Derhalve bijv. TDF: Roglic, Bennett, De Plus en Dumoulin; de Giro: Kruijswijk, Gesink, Kuss en Tolhoek.

Rahim Vlasblom
admin

'@Random heb je het nu over de 2e podcast of over die van afgelopen week.

Rawolf

Ik heb het over de 3e podcast

Rahim Vlasblom
admin

Oke... we kregen juist daarvoor kritiek dat we ons juist teveel focuste op de ploeg en te weinig op de eventuele concurrenten. We zullen dus moeten proberen daar een betere balans in te zien vinden.

Rawolf

Naar mijn idee is teveel niet mogelijk, het is immers de Jumbo Visma podcast daarvoor luister ik :p. Maar blijkbaar hebben anderen daar een ander beeld op.

Stoempie

Ik denk niet dat je plannen in de smaak zullen vallen bij Roglic, Groenewegen en Kruijswijk, Dr Corné.

Let op. Dit is dė TDF van Jumbo. Kruijswijk gaat de hele wereld verrassen

Laatst gewijzigd
Stoempie

Je kan ook Roglic z'n contract uit laten dienen toch? Nog 1 jaar te gaan meen ik. Dan kan je tegen hen beiden zeggen, volgend jaar gaan we a la Ineos. 2 kopmannen. Kruijswijk wil de Giro volgend seizoen wel rijden denk ik. Het jaar erop is Dumoulin dan kopman alleen in de TDF.

Een Team met Dumoulin, Roglic, De Plus, Bennet, Martin, Teunissen, Jansen en Groenewegen dut me likkebaarden hoor

Laatst gewijzigd
Rawolf

Dumoulin, Roglic, Kruijswijk, Bennett, Gesink, de Plus, Tony Martin en WvA gewoon full Ineos gaan :p.

Hoe de verdeling gaat zijn zal wel van de parcoursen afhangen, zie Roglic ook wel revanche nemen in de Giro. Als dit echt doorgaat word Kruijswijk het kind van de rekening en moet hij het kopmanschap helaas net iemand gaan delen.

En Bennett? Waar gaat die nog kopmanschap krijgen in de grote rondes, is ook wel ambitieus volgensmij.

Stoempie

Luxeproblemen, loving it!

ti-raleigh

Als Dumoulin komt gaat Roglic echt niet blijven. En ook Kruiswijk zal een zuur gezicht trekken. Ik vind dat ze erg veel risico nemen met de komst van Tom. Het zal invloed hebben voor de hele ploeg. Bij Sunweb heeft Tom enorme successen geboekt. En dit jaar zou alles in het teken staan voor winst in Tour met Tom. En toch wil hij daar nu weg. Vind ik onbegrijpelijk. Het zit efkes tegen en meneer laat de boel in de steek. Wil je zo'n iemand in de ploeg? Moeten daarvoor Roglic en Kruiswijk wijken?

kelderfan

'@ti-raleigh
Ik ben bang dat ik 't met je eens moet zijn. Niet alleen Kruijswijk en Roglic zullen niet blij zijn, maar ook de jonge aanstormende jonge talenten worden daarmee geblokkeerd in hun ontwikkeling. En Tom Dumoulin is geen garantie op succes in de TDF, want die Bernal komt eraan met rasse schreden. De enige die 't zou kunnen opnemen met Ineos is juist Roglic. Roglic en Kruijswijk samen is de juiste formule om volgend jaar de TdF aan te pakken.

Poeksel

De hele tijd gezeur dat ze niet genoeg goede klimknechten hebben. Kan er een goede komen, is het nog niet goed!

kelderfan

'@Poeksel
Tom is hele goede Nederlandse renner. Maar voegt hij wat toe? Nee is mijn conclusie. Als de focus op Tom komt te zitten voor de TDF, dan moet je twee andere kopmannen teleurstellen. Want zie jij een toekomstige GT-winnaar de 2e. viool spelen. De combinatie Kruijswijk met Roglic ging juist goed, doordat zij elkaar steunde om het doel te bereiken. Dat het vorig jaar niet lukte om het podium te bereiken, was niet de schuld van de renners, maag gewoon pech met een steentje in de ellenboog {dat is vervelend sturen}; zie nu Tom zelf met een steentje in zijn knie.

1 2 ... 288 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.