Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 293 ... 501 502
kelderfan

Nils Politt lijkt mij met 25 jaar geen probleem. Is een sterke Duitse renner en vrij om te gaan. Want Katusha gaat sluiten en heeft zijn renners vrij gegeven om rond te kijken.

kelderfan

Is die 2e. ColoQuick-renner Frederik Rodenberg? Die is ook goed bezig.

S. Morgenstern

Sunweb was een paar maanden terug, vlak voor de Giro, nog even een voorbeeld van hoe het niet moest. Dat ze prima renners hadden aangetrokken en er meer dan genoeg toptalenten bij hebben, dat ging er niet in.

Nu een (blijkbaar ongewenste) Dumoulin op weg lijkt naar de grootste Nederlandse ploeg, zit hij echter opeens prima op zijn plek bij Sunweb.

Flip-flop..

Yeez

'@kelderfan even pcs gekeken zeker? Ja werd nationaal kampioen eh ;)

Rawolf

'@Morgenstern dat verzin terplekke, de discussie lag op een ander vlak.

S. Morgenstern

Nee, ik bedenk niets. Er was ook een discussie over hun transferbeleid.

Rawolf

Jij beargumenteerde dat de selectie van sunweb wat pech heeft gehad aan het begin van het jaar maar dat ze wel meer potentie hebben. Als we nu de resultaten eens bekijken waag ik dat te betwijfelen.

Niemand zegt dat hij bij Sunweb heel goed zit, maar de meeste zien Dumoulin toch liever niet komen.

kelderfan

'@S.Morgenstern.
Dat er kritiek was op het beleid lijkt mij toch wel logisch. Die jonge talenten hebben altijd enige tijd nodig om aan te haken. Maar die Roche is geen verkeerde renner en neemt de boel mooi op sleeptouw.

S. Morgenstern

Iemand zei net dus dat hij er wel goed op zijn plek zit en ik zet daar die eerdere kritiek tegenover. Die inconsequentheid aanstippen was alles wat ik deed.

S. Morgenstern

Roche is inderdaad een uitstekende knecht en van de jongens die tijd nodig hebben zijn er dus ook altijd weer die die fase alweer achter zich hebben liggen, zoals nu met Kamna. Zodoende hebben ze een selectie waarmee je een kopman als Dumoulin inderdaad uitstekend kan omringen, zelfs in een jaar waarin hij om de een of andere reden weer voor Giro en Tour winst had willen gaan.

Laatst gewijzigd
KJP

Rodenberg en Larsen gaan in principe toch naar Uno-X volgend jaar als die ploeg PCT wordt??

rennerske

Vandaag weer een hele bekeken koers van de jongens, ondanks het feit dat tweede plaatsen niet tellen in topsport. Berekenend, zuinig en overtuigend gereden. Mijn achting voor ploeg en ploegleiding stijgt met de dag.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Niemand die je serieus moet nemen heeft gezegd dat Dumoulin bij Sunweb niet op zijn plek zit qua ondersteuning.

Ben benieuwd naar Kruijswijk morgen, hopelijk schade beperken en het zou leuk zijn als hij het geel kan bemachtingen maar ik vrees voor Bernal.

Stoempie

Que si, que no

tdola

Pollit zou een superaankoop zijn, maar gok dat die iets te duur gaat worden.
Zie m wel naar sunweb of bora of movistar vertrekken.

Laatst gewijzigd
assen

TJV weer heel goed vandaag zeg. Wout, petje af.
En Sunweb ook met veel man goed.
INEOS fluitend mee.

Morgen eerste echte test. Hoewel, test... ik geloof dat het eg steil gaat worden, itt andere bergen deze Tour. Niet echt iets voor Steven geloof ik. Als Steven minder dan 3/4 minuut verliest op Bernal ben ik tevreden.

kelderfan

'@assen
Als Steven Kruijswijk de vorm heeft van de Giro kan hij echt wel mee en hoeft hij geen 3/4 minuut te verliezen.
Wat mij betreft ziet Steven er goed uit en hij en Laurens De Plus hebben er voor gezorgd, dat Wout goed werd afgezet in de finale. Maar morgen wordt voor Steven en George de 1e. test.

assen

'@Kelderfan
Ik hoop het! Ook benieuwd naar George...

Laurens bewijst zijn waarde al het gehele seizoen, geweldige aankoop en kerel.

kelderfan

'@jessevdalen
Nee geen PCS in deze, maar het verhaal dat Katusha niet verder gaat met de ploeg en dat zij hun renners vrij geven om te zoeken naar een nieuwe ploeg. En die Politt is een van de betere renners en nog jong. Want @rahims zegt geen mannen van 33+. Die arme Battaglin heeft de verkeerde ploeg gekozen.

rennerske

'@ Kelderfan: “ Als Kruijswijk de vorm van de Giro heeft”. Je bedoelt de Giro van 2016? Ben bang dat die vormpiek na 3 jaar wel opgedroogd is.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Bennet is ook in topvorm. Hij had een paar jaar geleden top 10 gereden, ware t niet dat George op de zondag voor de laatste rustdag ziek werd. De Plus is ook een topper, ben benieuwd of hij nog ergens wat hoogtestage voordeel over heeft.

Diever

Tevreden als Kruijswijk 3/4 minuten verliest? Ik hap vast te veel, maar wat is dat voor waardeloze ambitie..

Wat betreft Kittel trouwens.. ik zou hem ook zeker niet halen. Volgens mij een gok die alleen maar slecht uit kan pakken. Als ik zag hoe die er in de Schelde prijs uit werd gereden heb je nog heel veel werk om die weer op wereldniveau te krijgen

rennerske

'@assen. Dat laatste stuk is inderdaad in het nadeel van Kruijswijk t.o.v. Bernal, Yates, Fuglsang en Pinot, maar met 45 seconden verlies zullen, me dunkt, weinig TJV’s tevreden zijn.

kelderfan

'@rennerske
Je vergeet dat Steven Kruijswijk er de laatste jaren en zeker dit jaar op vooruit is gegaan. Hij heeft ook weer veel geleerd van de laatste Vuelta. Het gaat er morgen om hoe je de voorafgaande klimmen hebt verteerd als je La Planche des Belles Filles gaat aanvallen. Dat wordt met de woorden van Steven een man op man gevecht. Ik denk dat Pinot e/o Bardet zich niet zullen kunnen bedwingen en de aanval zoeken. Dan zal Steven ook nog afhankelijk zijn van de goede vorm van zijn helpers De Plus en Bennett. Het ziet er goed uit, maar wie 't weet mag 't zeggen.

assen

'@Rennerkse
Ik denk inderdaad niet dat TJV tevreden zal zijn met 0:45 verlies morgen van Kruijswijk. Maar... de laatste week moet de week van Kruijswijk worden. Hij is - als ik me niet vergis - nooit heel goed geweest in de eerste bergetappe, misschien muv de Giro waarin ie sneeuw hapte.

1 2 ... 293 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.