Zag net interview met Verhoeven op NOS na de finish van gisteren
https://nos.nl/tour/artikel/2292765-groenewegen-en-teunissen-hekelen-communicatie-na-chaotische-sprint-moet-echt-beter.html
Normaal ben ik vrij negatief over Verhoeven en Maassen, maar wat mij betreft zegt ie hier alleen maar hele goede en verstandige dingen. Mening dan maar bijstellen over Verhoeven? ;-)
Ik heb al een paar keer met Nico gesproken en hij mag soms wat onhandig overkomen op tv... maar hij weet echt wel waar hij mee bezig is. Hij kent het spelletje door en door en heeft echt een bak aan ervaring. Soms doen sommige net of deze man zo van de straat is geplukt. Hij heeft gewoon meerdere keren top 10 gereden in diverse klassiekers, een winnaar van een TDF etappe. Wordt zeer gerespecteerd bij de renners... ik hoef mijn mening niet bij te stellen. Maar je bent als ploegleider zo goed als dat je ploeg rijdt.
Juist @Poeksel. In de finale kun je niet meer bijsturen. Juist op dat punt van de versmalling zat TJV met Van Aert en Teunissen. Dat hadden er 4 moeten zijn. Het probleempje was dat Dylan alles alleen wilde doen of moest doen. Normaal gesproken had hij dat ook geklaard, als hij 100% was geweest.
Misschien moeten zij de trein iets aanpassen. Eerst Amund Jansen, dan Wout Van Aert en als laatste wegvoorbereider Mike Teunissen.
@Poeksel
Hoe staat 't met Kittel? Jij hebt altijd een draadje.
'@jessevdalen
Dat is een beetje onzin. Wout is goed bezig, maar Peter Sagan verslaat hier toch wel paar grote jongens. TJV doet 't goed en staat er nog steeds goed voor met 2, 3 en 4 in het klassement. Morgen wordt een leuke en zware rit. Kijken hoe Steven Kruijswijk er voor staat.
Wat Tom Dumoulin betreft.
Team Sunweb laat zien, dat zij Tom goed van dienst hadden kunnen zijn in deze TDF. Dus Tom wat mij betreft blijf lekker bij Sunweb of heeft iemand nog nieuws,
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.