Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 292 ... 501 502
Corné 't Glansarm

Dat eerste peloton kan vandaag wel eens verrassend groot zijn, omdat vandaag koers maken toch ten koste van de benen voor de naar verwachting veel belangrijker etappe van morgen gaat.

Yeez

Misschien voor eenn vlucht vandaag die ver achter staan? Aangezien dcq de trui wilt houden. Denk aan een calmejane of wellens

Stoempie

Dus Sunweb stopt ermee en Corendon gaat fuseren met Katusha Alpecin

assen

Zag net interview met Verhoeven op NOS na de finish van gisteren

https://nos.nl/tour/artikel/2292765-groenewegen-en-teunissen-hekelen-communicatie-na-chaotische-sprint-moet-echt-beter.html

Normaal ben ik vrij negatief over Verhoeven en Maassen, maar wat mij betreft zegt ie hier alleen maar hele goede en verstandige dingen. Mening dan maar bijstellen over Verhoeven? ;-)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik heb al een paar keer met Nico gesproken en hij mag soms wat onhandig overkomen op tv... maar hij weet echt wel waar hij mee bezig is. Hij kent het spelletje door en door en heeft echt een bak aan ervaring. Soms doen sommige net of deze man zo van de straat is geplukt. Hij heeft gewoon meerdere keren top 10 gereden in diverse klassiekers, een winnaar van een TDF etappe. Wordt zeer gerespecteerd bij de renners... ik hoef mijn mening niet bij te stellen. Maar je bent als ploegleider zo goed als dat je ploeg rijdt.

kelderfan

Quote: "Wachten waarop Kelderfan?"
Het ging over communiceren toch? Zie @assen 10:29

Poeksel

Ik vraag me wel af wat het betere communiceren inhoudt. Met elkaar communiceren in zo'n hectische finale lijkt me vrij lastig, er is vast veel herrie dan. Via de ploegleider zou kunnen, maar zit je wel met vertraging. Misschien bedoelde Dylan iets voor de finale?

kelderfan

Juist @Poeksel. In de finale kun je niet meer bijsturen. Juist op dat punt van de versmalling zat TJV met Van Aert en Teunissen. Dat hadden er 4 moeten zijn. Het probleempje was dat Dylan alles alleen wilde doen of moest doen. Normaal gesproken had hij dat ook geklaard, als hij 100% was geweest.
Misschien moeten zij de trein iets aanpassen. Eerst Amund Jansen, dan Wout Van Aert en als laatste wegvoorbereider Mike Teunissen.
@Poeksel
Hoe staat 't met Kittel? Jij hebt altijd een draadje.

Stoempie

Je bedoelt dat je een 4,5 geeft als cijfer voor de communicatie Kelderfan?

Thomas_Belkin

Wie is die andere renner (buiten Foss) die mee is op trainingskamp in Tirol?

kelderfan

'@Michiel De Rooij
Je kunt er wel een cijfer op plakken, maar belangrijker is in deze, dat 't beter moet met die communicatie. Dat is wat Dylan en Mike {die waren pisnijdig en maar goed ook} ook fijntjes aangaven achteraf.
Ja dat is ook mijn vraag @Thomas_Belkin

Yeez

'@thomas_belkin naast foss zijn er nog 2 mee zelfs, maar ik kan niet zien wie

Stoempie

Hihi

Poeksel

Ik heb geen draadje, maar denk dat Kittel zich aan het voorbereiden is op het vaderschap, kelderfan. Na de geboorte van zijn kind zal hij vast wel verder kijken.

Stoempie

Gezien de steeds meer ontbolsterende sprintkwaliteiten van Teunissen en van Aert, en de mogelijke komst van Dumoulin, zou ik Kittel lekker links laten liggen.

Rawolf

Beter Dowsett halen van Katusha :p

Sandy Casar

Niklas Larsen is 1 van de 2 nog onbekende renners die mee is op trainingskamp. Bron inst Eenkhoorn

Timothy12

Op de Insta van Eenkhoorn is te zien dat de jongen van Coloquick Niklas Larsen is.

Edit: iemand was me voor ;)

Laatst gewijzigd
Stoempie

Een jonge sprinter, mooie resultaten behaald dit seizoen zie ik.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Ik vind Ben Hermans een interessante voor Jumbo Visma, Random

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

TJV gaat echt geen renner van 33 halen... daar geloof ik echt niets van

Yeez

Als wout eerder aangaat en meer lef toont wint die. Veel te bescheiden.

Edit: sagan pakt toch teveel op de eerste meters ;)

Laatst gewijzigd
Stoempie

Klimmers gaan vaak lang mee, Rahimns

Rawolf

'@Rahimns, hoe oud is Tony Martin dan?

kelderfan

'@jessevdalen
Dat is een beetje onzin. Wout is goed bezig, maar Peter Sagan verslaat hier toch wel paar grote jongens. TJV doet 't goed en staat er nog steeds goed voor met 2, 3 en 4 in het klassement. Morgen wordt een leuke en zware rit. Kijken hoe Steven Kruijswijk er voor staat.
Wat Tom Dumoulin betreft.
Team Sunweb laat zien, dat zij Tom goed van dienst hadden kunnen zijn in deze TDF. Dus Tom wat mij betreft blijf lekker bij Sunweb of heeft iemand nog nieuws,

Laatst gewijzigd
1 2 ... 292 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.