Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 295 ... 501 502
Wouter1998

'@jessevdalen lijkt mij juist een hele goede die zich in de schaduw van rustig kan ontwikkelen

kelderfan

Het wordt wel steeds spannender met de soap rondom Dumoulin. Zelfs cyclingfever heeft 't over rumour per 11 juli.

Yeez

'@wouter jammer dat die jongen voor 2020 en 2021bij uno-x heeft getekend, dus wat je zegt klopt niet

Yeez

'@kelderfan oeh en als cyclingfever het zegt dan is het rond hoor...

Wielerfan1987

Serieus?

Voor Dumoulin een sprong in salaris van 1,5 naar 2,5 a 3 miljoen??

Dat is nogal wat, van 1,5 naar 2 zou ik nog kunnen begrijpen, maar 1 a 1,5 omhoog is wel heel erg veel hoor.....

Akiria

Stel dat Dumoulin naar Jumbo visma gaat.. wat schiet hij hier dan mee op? dan mag hij wel keiharde voorwaarden hebben dat er serieus een paar klassement renners voor hem gaan knechten in de tour of giro, want buiten deze 3 mannen om voegt het helemaal niks toe.

Yeez

'@akiria zie jij liever gesink bennett kruijswijk roglic de plus tolhoek bouwman powless kuss vingegaard of oomen kelderman en?

Wielerfan1987

'@kelderfan

Cyclingfever is geen medium of bron op zich,

Zij houden een overzicht bij en zetten nu het gerucht op hun overzicht op basis van het artikel van Zonneveld, dan wel van Cyclingnews.

Met andere woorden, ze praten andere media na, en derhalve blijft het vooralsnog bij een gerucht zonder bevestiging door betrokken partijen, of vermelding can interne bronnen.

Laatst gewijzigd
Yeez

'@wielerfan dat is al 100 keer tegen kelderfan gezegd, maarja

kelderfan

'@Jessevdalen
Ja, dat heb je al 1000 gezegd. Herhaling van zetten lijkt 't op.;) Ik zeg alleen maar dat cyclingfever het nu ook heeft gemeld, na een artikel in cyclingnews. Trouwens cyclingfever meldt voor 1 augustus dat Elia Viviani naar TJV gaat oh, sorry foutje. Dat moet natuurlijk Cofidis zijn, want ook Guillaume Martin gaat die kant op.
Maar wat Tom betreft. Die kan ook nog naar CCC, Ineos, UAE gaan. Die opties liggen er nog. Die met CCC ligt wel voor de hand, want ook Laurens rijdt daar en daar begon de soap mee. Oh, ja Tom komt dan ook nog Marianne Vos tegen.

$kedel

Dumoulin heeft zichzelf weer als uiterst fragiel laten zien en zal eerder moeten inleveren qua salaris dan dat hij vooruit gaat.

Akiria

'@jessevdalen Maar dat was vorig jaar toch ook al bekend... kwa versterking heeft Sunweb wat oudere renners aangetrokken.. er vertrokken ook wat oudere renners.. dus wat is het verschil. Sam Oomen is het grootste nederlandse klim talent en een Kelderman die niet valt kan in potentie zomaar een grote ronde winnen. Volgens mij heeft Sunweb dit jaar met een grote pech factor te maken helaas...

Rawolf

Dat Kelderman een grote ronde kan winnen is geen sprake van, wel een uitstekende klimmer natuurlijk vooral in ondersteunende rol.

Akiria

'@Randomwielerliefhebber ik denk dat jij je vergist... maar als alles eens mee zit zou die het in potentie (klimmen en tijdrijden)zomaar kunnen. https://nl.wikipedia.org/wiki/Wilco_Kelderman

Laatst gewijzigd
Rawolf

Wat moet ik met de Wikipedia pagina van Kelderman?

Hij is 1 keer 4e geworden in de Vuelta en naar eigen zeggen ging toen alles voor hem perfect, tuurlijk als je 4e word kan je in theorie winnen maar hij is nieteens kopman en komt altijd wat tegen. Mentaal is ook nog een dingetje

S. Morgenstern

Wanneer Tolhoek, Kuss, Bouwman en Vingegaard opgenomen worden in een opsomming van klimmers, dan stopt het rijtje van Sunweb echt niet bij Oomen...

rennerske

Verhoeven en Maassen zijn vandaag niet op de liefdesverklaring van de Gewiekste Grijze Generaal ingegaan.

mus van de maasstad

Dumoulin-Roglic-Kruijswijk-Gesink-Martin-Van Aert-Teunissen-Groenewegen

Leuk ploegje voor de tour volgend jaar

Dan staan ze met 7 man 3 minuten los vd rest na een TTT haha

Laatst gewijzigd
$kedel

Ik vond het maar een vreemde reactie op de geste van Lefevre.
Als Jumbo de mannen van Ineos en Movistar ergens een poets willen aansmeren kunnen ze toch echt wel wat hulp gebruiken.
Dat Maassen en Verhoeven dit tactisch niet kunnen doorzien verbaast me niet, maar wel jammer dat je op deze manier zo makkelijk kansen wegwuift.

Poeksel

Wat voor poets en wat voor kansen, $kedel?

ghostwriter

Inderdaad, die Maassen en Verhoeven zijn tactisch dramatisch... daarom gaat het ook zo slecht met Jumbo-Visma de afgelopen twee jaar.

$kedel

Ik heb hun al meermaals hele vreemde analyses zien maken en schat ze gewoon heel laag in wat dat betreft.
Zoals Lefevre al aangaf hebben ze uit mijn hoofd in 2013 of 2014 eens een waaier getrokken en zo quintana en veel anderen flink tijd aangesmeerd.
Dit soort momenten heb je gewoon nodig als je Ineos wil verslaan, of het nu met een waaier is of wanneer je ergens in een dal eens in een mooie situatie komt maakt dan niet zoveel uit, je wil gewoon wat hulp krijgen op sommige momenten.
Nee, je wilt niet de kaas van je brood laten eten en je teveel inspannen voor belangen van Quickstep maar denk er aub even overna of je misschien niet iets te winnen hebt bij een samenwerking.

Het kwam op mij over als de standaard boeren reactie zonder het serieus te overwegen.

Laatst gewijzigd
ghostwriter

The proof is in the pudding en 'the pudding' is het resultaat. De geweldige resultaten tonen aan dat ze het goed doen, wat jij ook van ze mag vinden.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Die Grondahl Jansen!

$kedel

'@ghostwriter
Want een goede renner haalt zijn resultaten puur door zijn ploegleider?
Ik denk dat ze heel goed bezig zijn maar dat er met wat meer tactisch vernuft bij de ploegleiders nog heel wat kan verbeteren.

1 2 ... 295 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.