Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 296 ... 501 502
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Skedel het was Niermann die er ook geen heil in zag... en dat is volgens vele toch het grote meesterbrein. Verhoeven en Maasen weten echt wel hoe dit spelletje gespeeld wordt... je doet net of die nog nooit op een fiets gezeten hebben.

$kedel

Op de fiets gezeten hebben betekent op geen enkele manier dat je ook een tactisch inzicht hebt..
Ik zou schatten dat van het huidige tourpeloton misschien 5% genoeg koersinzicht en vermogen om dit over te brengen bezit.

Ik vind het hoe dan ook dom.
Desnoods speel je het spelletje mee om zo mogelijk wat vruchten daarvan te plukken en steek je geen energie in het daadwerkelijk helpen van DQS

Laatst gewijzigd
ghostwriter

'@$kedel
Nee, niet puur door de ploegleider maar mede door de ploegleider. Wielrennen is een teamsport.

Laatst gewijzigd
Witte Trui

De Plus iets onder de leden, of gewoon een mindere dag? Had hem wel bij de laatste 40 verwacht

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Zat gewoon iets te ver naar achteren toen het brak in de afdaling

Stoempie

Verhoeven staat juist bekend om zijn tactisch vermogen.

Stoempie

Autsj

Yeez

Voor kruijswijk is dit prima. Moet er nu vanaf etappe 13 staan en dan in de alpen

Yeez

Verliest de laatste meters wel achterlijk veel tijd. Staat bijna stil

jerteg

Kruijswijk gaat top zijn de derde week.

Stoempie

Bennet is vandaag een pluspunt. Itt De Plus.

horsm

Ik had op iets minder verlies gehoopt van Kruijswijk.

Rawolf

Dit was ingecalculeerd, staat nu weer tussen de mensen na winst ttt.

wieler4live

Had op 30 sec gerekend verlies voor kruijswijk dus voor mij redelijk op verwachting die gaat er staan de 3 de week

Poeksel

Geef nou eens een concreet antwoord op mijn vraag ,$kedel? Een voorbeeld uit het verleden bijvoorbeeld in een vergelijkbare etappe? Of weet je het eigenlijk ook gewoon niet?

Laatst gewijzigd
Yeez

Bennett nu het beste vd klassementsmannen. Dan thomas op 2 seconden, bernal op 6 seconden, pinot op 11 seconden en kruijswijk op 17 seconden. Alles nog speelbaar en nu komt het werk van kruijswijk

TLJCAMPS

Laurens de Plus moest er niet op waarde af maar hij zat verder in het peloton(waarschijnlijk naar de ploegwagen geweest). Op dat moment trok Movistar door in de afdaling en zat hij achter een breuk. Hij bleef heel lang op 20/30 seconden hangen maar hij kon niet meer terugkeren.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Goed te horen Tijmen!

jerteg

De Plus finishte uiteindelijk ook nog top 60 dus die heeft nog een prima klim gereden. Groenewegen binnen als 162e voor oa Viviani.

kelderfan

Het was mooi om te zien, dat Jansen en Van Aert zich op kop van het peloton hebben gezet om Kruijswijk te helpen.
Jammer dat Kruijswijk 't moest laten lopen en zelfs achter Bennett over de streep kwam. Ik had hem echt hoger ingeschat.

rennerske

Kruijswijk op waarde. Vijfde plaats nog steeds heel reëel. Wordt echter wel dringen achter Thomas, Bernal, Fuglsang en Pinot.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan op deze aankomst ?? Op basis van wat....

veld

Ik hoop dat De Plus zijn krachten spaart voor de tweede helft van deze Tour, net als Kruiswijk.

Wielerfan1987

Ik had persoonlijk gehoopt Steven meer in de buurt van George terug te vinden.
Ik hoop vooralsnog op Steven zijn sterke tweede deel van de ronde.
Toch is dit voor mij een kleine teleurstelling ondanks dat ik weet dat dit niet echt een aankomst op zijn lijf was, maar meer omdat Steven afgelopen dagen zo scherp en sterk oogde.

user27060

Morgen Jansen en Van Aert wisselen van plaats in de sprinttrein? Ik zou het doen.

1 2 ... 296 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.