Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 298 ... 501 502
Rawolf

Ik snap dat ook niet zo, Roglic zelf en Kruijswijk, Gesink, VD Hoorn, Powless zijn toch ook allemaal nuttige renners in een ttt. Ze zullen de ploegentijdrit er niet mee winnen maar het is wel goed genoeg om tussen de klassementsploegen te eindigen.

Roglic, Bennett, Kruijswijk, Gesink, vd Hoorn, Hofstede, Powless en ?.

Ik dacht trouwens dat Hofstede een prima tijdrijder was maar zijn resultaten vertellen wat anders.

kelderfan

'@Michiel De Rooij
Wie heeft 't over invliegen. Nu Roglic de Vuelta gaat doen, lijkt mij dat hij weer zal vragen om de beste renners mee te krijgen. Dylan heeft al aangegeven dat hij niet gaat; derhalve heeft hij geen trein nodig. In Kuetai zijn nu Hofstede, Powless, De Tier, Foss?, Roosen en Eenkhoorn bezig met de voorbereiding op de TdP. Volgens de planning gaat Gesink daar ook naar toe. Dus je mag er van uitgaan dat die mannen ook op de planning van de Vuelta staan.

Stoempie

Point taken mbt Roglic enz etc, Kelderfan

Stoempie

Kan zijn dat Van Emden dan meedoet met de Vuelta. Martin zie ik niet gebeuren

TLJCAMPS

Of Teunissen? Handig voor de TTT en kan zich mengen in de sprints.

MichielH

Teunissen lijkt me ook een leuke optie als sprinter voor de Vuelta. Wordt alleen wel teveel voor hem denk ik, twee GT achter elkaar.

Wielerfan1987

'@Michiel,

Waarom zou het wel ok zijn voor Bennett en Kruijswijk maar niet voor Teunissen?

Rawolf

'@Wielerfan, omdat Bennett en Kruijswijk al heel het jaar een programma rijden met de Vuelta ver in het achterhoofd. Beide hebben ook een stuk minder wedstrijdkilometers gemaakt dan Teunissen.

Ik zie in de TTT de meerwaarde van Teunissen boven bv vd Hoorn of Roosen niet zo, voor de sprints is Teunissen waarschijnlijk sneller maar dat is geen doel deze Vuelta.

Stoempie

Jansen andere plek in sprinttrein

kelderfan

Dat had ik al aangegeven. Jansen het voorwerk en in de finale Van Aert en dan Teunissen als voorafje. Maar Dylan moet wel 't wiel houden van die jongens.
@Random
In de TTT van de TdF was onze Mike Teunissen 1 van de motoren. Dus over meerwaarde gesproken is Mike wel degelijk van toegevoegde waarde. Maar als Roosen de TdP goed verteerd, dan lijkt hij mij ook wel een prima renner om Roglic goed af te zetten voor de klim. Mijn ideaal plaatje is dan Roglic & Kruijswijk met Bennett, Gesink, Hofstede, Powless, Roosen en Van Emden/Teunissen.

S. Morgenstern

Van der Hoorn is een uitstekende knecht voor de doelen die ze in de Vuelta hebben. Ik denk dat er weinig aanleiding is om hem opeens te vervangen door een (op papier betere) knecht die minder fris naar die ronde heeft toegewerkt.

kelderfan

'@S.Morgenstern
Jij bent meestal goed op de hoogte, maar waar kan ik Van der Hoorn plaatsen in 't plaatje. Ik heb nergens gezien, dat Taco dit werk goed aankan. Je kunt ook Pascal Eenkhoorn opstellen, want die zal ook wel fris zijn.
On: Teambespreking gaat over Dylan een de kans op een etappezege. In het begin iedereen bij de les. De zoon van Niermann vraagt Dylan om een zege voor vandaag speciaal. Weet iemand wat er in de bus van Sunweb is besproken?

rennerske

'@ Random. Prima uitleg m.b.t. Vuelta. Zo simpel kan en is het dus mensen.

MichielH

'@Wielerfan1987: Volgens mij was het al aangegeven, maar Teunissen heeft op dit moment 47 racedagen, met een focus op het voorjaar. Bennett en Kruijswijk 15 dagen minder en de focus ligt later.

Maar ik zou zeker Teunissen in een Vuelta of Giro willen zien, in een rol zoals van Poppel had vorig jaar in de Vuelta.

Laatst gewijzigd
Fanny

TTT Vuelta
@ Random wielerliefhebber
Quote: Roglic, Bennett, Kruijswijk, Gesink, vd Hoorn, Hofstede, Powless en ?.

Van de Hoorn en Hofstede zijn geen tijdrijders.

@Kelderfan
Quote: Mijn ideaal plaatje is dan Roglic & Kruijswijk met Bennett, Gesink, Hofstede, Powless, Roosen en Van Emden/Teunissen.

Hofstede en Roosen zijn geen tijdrijders.
Roosen moest vorig jaar zelfs al vroeg afhaken op het WK ITT in Oostenrijk.

Mijn ideaalplaatje zou de volgende zijn.
Roglic, Kruijswijk, Bennett, Gesink, Powless (alleen indien verlenging wat ik trouwens niet denk), Van Poppel, Bouwman en Van Emden.
Van Emden zal denk ik graag in zijn Nationale trui de Vuelta willen rijden voor zowel de klimmers in de vlakke etappes als evt. leadout voor van Poppel en natuurlijk de TTT. Heeft echter al veel koersdagen gereden.
Bouwman heeft natuurlijk een heel ander programma met SS, Tour of Denmark, Deutsland Tour en de Tour of Brittain. Hier zal denk ik TJV niet snel van afwijken om hem zijn 3e Vuelta te laten doen.
Daarnaast heeft hij net als Van Emden al veel koersdagen gereden.
Ook Teunissen verwacht ik niet ondanks zijn goede presteren in de TdF want ook hij heeft al relatief veel koersdagen gereden na deze TdF.
Ik ben trouwens benieuwd wanneer ze Vingegaard de kans geven voor een grote ronde.
Van de Tier verwacht ik niet dat hij nog een grote ronde gaat rijden. Daar gaan ze afscheid van nemen.

Stoempie

Kelderfan, Van der Hoorn gaat mee om sterker te worden met oog op volgende voorjaarswedstrijden. En natuurlijk om Groenewegen bij te staan. Dat laatste valt nu natuurlijk weg.

Laatst gewijzigd
Rawolf

van der Hoorn en Hofstede zijn in jou ogen misschien minder maar je moet die renners ook gewoon een grote ronde laten rijden, vooral van der Hoorn kan daar misschien nog een boost uithalen en volgend jaar een beter voorjaar rijden.

Hofstede is een hele nuttige renner die z'n plekje wel waard is, kan je bergop inzetten en kan ook wel goed positioneren volgensmij.

MichielH

'@Fanny: Had van Poppel niet aangegeven geen grote rondes meer te rijden?

S. Morgenstern

Van der Hoorn is het hele seizoen al een prima knecht. Hij liet daarnaast in Zwitserland zien op dit niveau uitstekend wat moeilijker terrein aan te kunnen. Nogmaals, ik zou niet weten waar hij zijn plek in de Vuelta selectie verloren zou moeten hebben.

Yeez

Vd hoorn rijdt gewoon een heel degelijk jaar (in dienst notabene). Hofstede zelfs erg goed. Vooral bergop

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Als Roglic trouwens een etappe wint in de Vuelta dan is hij de eerste renner van de ploeg die in alle 3 de grote rondes een etappe heeft gewonnen.

kelderfan

'@Fanny
Aan Koen moet je nu even niet denken, want die heeft juist een programma gekregen om zichzelf te tonen.
Powless is nu mee op hoogtestage Kuetai met Hofstede, De Tier, Roosen en Eenkhoorn. Dus ik zie die Powless juist wel verlengen. Dus als tijdrijder lijkt hij mij juist goed gekozen voor deze Vuelta. Hofstede lijkt mij juist een goede {die heeft zich echt goed laten zien in de ToC} heuvelrenner en aanvaller; dus die zal erbij zijn. Met Floris De Tier zul je wel gelijk krijgen, maar die zie ik in TDP mee doen en ik hoop dat ook Koen Bouwman dan van de partij is.
De discussie gaat om Van der Hoorn, Roosen en Van Emden wat betreft de laatste plek.

S. Morgenstern

Welke laatste plek?

Van Emden meenemen in plaats van een eerder 'geselecteerde' renner zal met een goede reden moeten gebeuren. Een reden die sterk genoeg is om te vergeten dat het lang geleden is dat Van Emden zijn tweede grote ronde in één seizoen tot een goed einde bracht.

Laatst gewijzigd
Stoempie

De reden is nu dat je met Roglic voor de eindzege gast, en dan is een Van Emden van absolute meerwaarde in de ttt.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Roglic, Kruijswijk, Bennet, Gesink, Powless, Van Emden, Van der Hoorn en dan Roosen of Hofstede voor de laatste plek.

1 2 ... 298 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.