Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 316 ... 501 502
Yeez

Morgen van aert! Nadeel is wel dat Van Aert niemand voor hem heeft als mikpunt met Tratnik, Kämna en Politt. Kung heeft daarentegen wel wat mikpunten voor hem wat zeker kan schelen

S. Morgenstern

Zo, die is snel afgeschreven als renner voor de klassiekers.

Ik zou hem zelf eerder afschrijven als renner die je uit speelt als sprinter, aangezien daarvoor inmiddels genoeg renners hem gepasseerd zijn. Wat het voorjaar betreft zou ik hem een paar procent geven van het geduld dat je normaal hebt voor klimtalent.

Wielerfan1987

Het is inmiddels al wel duidelijk dat kelderfan van Poppel en de Tier liefst ziet vertrekken en verrekken.
Die knul is een typische successupporter.

Was waarschijnlijk ook fan van Ajax tot ze die Europese wedstrijd verloren, en van de daar spelende Kasper Dolberg tot die knul een blessure opliep waardoor hij er de rest van het jaar niet meer aan te pas kwam.

Ik kan mij nog goed herinneren hoe hysterisch blij kelderfan was toen de Tier en van Poppel bij de ploeg tekenden, het kan verkeren...

TLJCAMPS

'@JessevDalen
Dat zal niet heel veel uitmaken denk ik. Een goede WvA zal Tratnik wel in vizier krijgen! Maar ik ben het met je eens dat ie morgen gaat winnen.

kelderfan

'@Wielerfan1987
Hysterisch? Ik vind en vond de komst van die twee prima. Floris heeft 't goed gedaan, alleen dit jaar is 't niet veel. Waardoor en waarom weet ik niet. Danny zag er goed uit maar is als sprinter al door de ploeg afgeschreven en kreeg een kans in de Vlaamse klassiekers. Het resultaat was helaas niet, wat ik had verwacht na een prima gereden Vuelta. Waardoor en waarom {lichamelijk ongemak} Inmiddels laten Van Aert en Teunissen zien, dat zij heel rap zijn op wat zwaardere aankomsten.
In het geval van Floris is het jammer, want in een zware koers als de Strade heeft hij zich bewezen. Daar mist Wout volgend jaar een renner als Floris. Maar hier wordt steeds geroepen dat Van Poppel wel moet blijven en dat De Tier mag gaan. {doorselecteren}. Nu mag jij als fan eens uitleggen waarom de een wel en de ander niet?

kelderfan

Oh, ja ik hoorde dat Stef Clement bij de NOS langs komt in de avondetappe. Dat lijkt een leuke gelegenheid om te horen hoe 't nu met hem gaat.

Yeez

'@kelderfan omdat een mol nog wel kan zien dat van poppel in zijn kleine teen meer potentie heeft dan de tier. Beiden zijn niet te vergelijken, maar van poppel is snel, explosief, kan kasseien aan en hellende aankomsten. Kan met inhoud een echte vlaamse topper worden (en in canada). Dit jaar vooral door die mysterieuze blessure er niet overal uitgekomen.

De Tier daarentegen laat nu al meer dan 1 jaar zien lichtpuntjes vooral af te wisselen met langdurige periodes van dnf en ziekte. Daardoor is het geen bruikbare en betrouwbare knecht en heeft de ploeg met Kuss, Tolhoek, Bouwman, Harper, De Plus, Vingegaard en Foss meer dan genoeg jongens om hem op te vangen (doorselecteren)

mus van de maasstad

Was vorige week al bij tour du jour

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan nee Van Poppel wordt omgebouwd tot een renner voor de klassiekers, er is nooit gezegd dat hij dat dit jaar al moet zijn. Dit was zijn eerste jaar dat hij een volledig klassiek voorjaar reed, dat heeft hij in gewoon naar behoren gedaan. Zo'n omschakeling maak je niet in 1 jaar. Ik ben trouwens 1 van de weinige geweest die gezegd heeft dat ze ook DeTier moeten verlengen.

S. Morgenstern

Zet anders voor de grap het 'bewijzen' van De Tier in een zware koers als Strade eens af tegen het 'tegenvallen' in het voorjaar van Van Poppel..

user27060

'@rahimns
Als je mijn woorden niet verdraait, dan begrijp je het blijkbaar niet. Ga je nu echt DVP vergelijken met Wynants? Je moet renners beoordelen naar hun functie en taak in het team. DVP was schaduwkopman, in sommige wedstrijden zelfs mede-kopman en hij heeft in die functie weinig tot niets toegevoegd aan het team. Je hebt 7 renners in een team en op de manier dat DVP zijn functie heeft ingevuld, ben je eigenlijk een renner kwijt. Aangezien je met Van Aert en Teunissen een kopman en schaduwkopman hebt die ook nog eens snel zijn en daarachter oa Jansen en Roosen dan heb je volgens mij meer aan echte knecht die de wedstrijd vanuit de start mee kan controleren; het type renner als een Keisse, Declerq, Devreese, Wynants, Vermote, Vandenbergh, Wallays, etc... Op die manier zou je idd DVP vervangen door een 'mindere' renner; je team wordt er wel sterker door.

TLJCAMPS

Het zou mooi zijn als WvA morgen kan winnen maar ik gun het Tony Martin meer! Heeft zich tot nu bijna elke etappe volledig weggecijferd voor de ploeg maar ik hoop dat hij het morgen kan doen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Jeff nee ik kijk puur naar de plekjes die nog te vergeven zijn in de selectie van komend jaar en die worden waarschijnlijk al moeilijk genoeg om in te vullen, dan zal je dus waarschijnlijk voor de klassieke ploeg keuzes moeten gaan maken en dan zou ik eerder voor een jonge, talentvolle renner kiezen die nog stappen kan maken dan voor een 36 jarige die waarschijnlijk dan aan zijn laatste seizoen gaat beginnen. Of Wynants die klassieke ploeg sterker maakt dan Van Poppel daar kan je over discussiëren... misschien voor de komende 2 jaar nog wel, maar ik kijk graag ook nog verder vooruit en dan zou ik eerder dus Danny vastleggen dan Wynants.

Yeez

'@tijmen mmm onderschat je tratnik denk ik...

En Martin voor een mooie top 10, misschien top 5! Die heeft al zoveel moeten werken

ti-raleigh

Ik denk zelfs dat Martin niet voluit gaat.

Rawolf

lol, natuurlijk mag Martin voluit, heeft vandaag nog vrijaf gekregen met het oog op de tijdrit.

ti-raleigh

Tja, het is ook 'maar' 27 km.

Rawolf

Hoe langer hoe beter voor Tony Martin

TLJCAMPS

Denk dat dit net te zwaar is voor Tony Martin. Dat ding van 17% wordt lastig...

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Dat is maar een kort stukje he.... dat gaat hij echt wel kunnen verteren.. het is geen kilometer klimmen.

TLJCAMPS

Toch kunnen de explosievere mannen daar wat secondes pakken.

Yeez

Hoelang is dat stukje van 17 procent

kelderfan

'@rahimns
Ben ik blij, dat er nog iemand denkt, dat Floris nog een kans verdiend.

Poeksel

Ze moeten inderdaad niet bewust de regels overtreden, Sephiroth.

Stoempie

Wat een geneuzel Sepiroth

1 2 ... 316 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.