Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 317 ... 501 502
user27060

'@Rahimns
Ik zou graag willen dat Van Aert volgend jaar een zo sterk mogelijk team in steun krijgt tijdens de klassiekers. En dat hij in die klassiekers geen sprints moet aantrekken voor renners die geen beter resultaat kunnen rijden dan hij zelf kan. Eigenlijk erken je in je laatste post zelf dat het met DVP niet optimaal is. Van Aert (en Teunissen) hebben niets aan een renner van 25-jaar die er wat tussen door rijdt, die ook beschermd moet worden en die nog 2 jaar moet ontwikkelen tot iets wat er volgens velen niet in zit. Jumbo heeft nu renners waar je klassiekers mee kan gaan winnen; steun die dan ook 100%. En nogmaals; het is voor mij niet DVP óf een 36-jarige renner maar wel DVP of EEN RENNER ALS de 36-jarige Wijnants.

Yeez

Kan van aert de klimmetjes aan vandaag? Persoonlijk denk ik dat ze in zijn voordeel zijn

DemPolS

'@Sephiroth als Tom volgend jaar komt is Bennet de 5e of 6e kopman. Iets wathij zelf ook weet. Dus moet hij voor zichzelf de keuze maken. Nu is hij gewoon een meesterknecht niet meer en niet minder.

Glorious

Klim van 17% is kleine 100m

In de Dauphiné tijdrit was van Aert supersnel op de klim.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Die klim zal erin hakken als je te hard bent gestart maar in principe denk ik niet dat die klim heel bepalend gaat zijn, op 100m kan je weinig verliezen.

tdola

Denk dat Tony Martin wel voluit mag gaan, maar niet meer zo goed is als aantal jaar geleden en deze tour al teveel lange inspanning moeten doen (meer dan 100 km steeds).

Yeez

Zou wat zijn als v aert verliest door een stuur. Ikzelf denk dat het parcours te zwaar voor hem is

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Jeff In de klassiekers gaan ze echt geen renners opofferen om Van Poppel te beschermen... maar we gaan het wel zien wie ze nog gaan verlengen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Jessevdalen waarom zou dit parcours te zwaar voor hem zijn... hij wint die in de Dauphine ??

tdola

Tony Martin gaat iig niet voluit. Martin binnen 6 minuten ingelopen door haga en gaat nu stukje daarachter rijden.

tdola

Drama voor van aert. En zuur voor zowel kruijswijk als groenewegen.

TLJCAMPS

Wat een drama voor WvA. Steven laat hier wel zien dat hij echt in orde is.

aru123

Wat een bizarre tour...aan de eene kant prachtig 4 ritzeges 2 dagen geel kruijswijk goed op weg. Maar toch ook al de nodige tegenslagen val groenewegen, opgave van aert en bennett die zn klassement verliest.

kelderfan

Zeker wat een drama voor Wout Van Aert. Hopelijk komt hij er weer snel bovenop. Goed dat Steven Kruijswijk er toch nog wat van heeft kunnen maken met hulp van Niermann.

Niklas

'@kelderman, volgens mij zat Steven alleen op de fiets hoor!

kelderfan

Ja, @Niklas Steven zat alleen op de fiets, maar zag wel de beelden van die val van Wout en daar moest Steven toch even van bekomen en daar was Niermann om hem daarin bij te staan.
Maar het is nu geen moment om grapjes te maken, want 't hele team moet weer gaan kijken naar de dag van morgen.

assen

Zijn de kansen op podium voor Steven na vandaag gedaald of gestegen?

Mijns inziens zijn ze licht gedaald. Een aantal klassementsrjders was sterker (waaronder Uran?!?!), of ongeveer net zo goed maar die zijn explosiever aan het eind (bijv Pinot). En afstappen van WvA is ook echt een gruwelijke aderlating. Was ook zijn kamergenoot. :-(

assen

Het ongeluk met Wout had veel impact, ontdane woordvoerder (interview sporza)
https://sporza.be/nl/2019/07/19/ploegdokter-jumbo-visma-van-aert-is-pas-geopereerd-en-moet-nog/

kelderfan

'@assen
Het lijkt mij een flinke aderlating voor TJV. Wout was toch een van de sterkere renners in de groep. Hopelijk kunnen Bennett en De Plus zich herpakken, want Steven heeft ondanks het zien van de valpartij zich kranig geweerd. Helaas een domper op de feestvreugde. De renners moeten dit ook nog verwerken en de knop omzetten.

Rawolf

'@Sepiroth, als je kritiek hebt moet je hier niet wezen hoor ;p.

Afstoppen is flauw maar het hoort wel bij de koers, DQS, Ineos en Bora hebben er deze Tour ook al aan meegedaan.

Als je de juiste vluchtgroep vooruit hebt dan is afstoppen zinvol, je kan ook zeggen waarom zitten die andere aanvallers dan niet van voren? De afstoppers steken wel energie in positiebehoud.

Stoempie

Sepiroth. Als je post dat Bennet mss wel weg wil bij de ploeg omdat hij die renner moest afstoppen, dan vind ik dat geneuzel van de eerste orde. En dat je dan nu net doet alsof je mond gesnoerd wordt..

Hup Stevie

Laatst gewijzigd
Glorious

Sepiroth, wat een reactie over Bennett, een keer ergens niet blij mee zijn, boeiend! Ik moest net van mijn vrouw de vaatwasser uitruimen waar ik totaal geen zin in had.... moet ik dan gelijk weg bij haar? manmanman

Wielerfan1987

Goed nieuws @kelderfan!

van Poppel is in Kuhtai gesignaleerd op de foto met een koe.

Volgens jouw transfertheorie zal hij dan dus wel blijven 👍🏼😉

Stoempie

Het zou wel bijzonder zijn als Bennet zo meezit met de kopgroep.

xistnc

'@Wielerfan1987'
En de koe?

1 2 ... 317 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.