Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 318 ... 501 502
Jorco

Ook de koe is gecontracteerd door Vifit.. schijnt excellente melk te produceren.. met wat extra ketonen erin.

Drutense liefhebber

Kruijswijk lekker hoor, en de Plus en Bennett ook dik in orde!

S. Morgenstern

Was vandaag nu goed of slecht voor de podiumkansen van Kruijswijk? Waren toch een aantal klassementsrenners beter vandaag, waaronder Pinot.

Zoiets?

Laatst gewijzigd
assen

Ha ha, vette Sjaak... dit is schitterend voor zowel de Tour als voor Kruijswjk. Podiumkansen zijn nu, wat mij betreft groter, en ook de kansen op eindwinst. Pinot mooi, ook nog niet uitgeschakeld. Toch wel spannend deze Tour.

En De Plus!
Geef die man een extra toetje vanavond!

$kedel

Die paar seconden die Pinot op het einde pakt zeggen mij niet zoveel..
Hij moet nogsteeds een kleine minuut goedmaken en zijn befaamde slechte dagen zullen ongetwijfeld nog komen met de voorspelde hitte van volgende week.
In dat licht staat Kruijswijk er gewoon het beste voor, want Alaphillipe zie ik ook nogsteeds niet op het podium eindigen.

Hermannmg

Goh wat reden ze snoeihard hier, genieten! Kan me wel voorstellen dat Roglic met de nodige jaloezie kijkt naar het team wat in de tour rijdt. Hierbij in het achterhoofd natuurlijk dat hij de Plus wel gewoon als ondersteuning had gehad wanneer hij niet ziek was geworden.

mus van de maasstad

Wow wat waren de plus, bennet en kruijswijk goed zeg. Denk dat als stevie niet klem had gezeten tussen flip en bernal (?) het verschil met pinot nog kleiner geweest zou zijn. Moest daar toch behoorlijk inhouden.

Ben benieuwd naar morgen. Movistar en Ineos gaan sowieso niet rijden. Misschien tjv samen met fdj? Om Flip uit het geel te krijgen zullen ze toch elke bergetappe gas moeten geven om hem langzaam proberen te koken. En Thomas moet he ook op de pijnbank willen leggen.

Ik ga nu eten en dan ga ik alvast zitten voor morgen haha.

kelderfan

quote:"Volgens jouw transfertheorie zal hij dan dus wel blijven."
Je bedoelt met die vette koe toch geen Tom Leezer he!, want ook die was aangesloten bij 't clubje.
On:
Wat was TJV goed bezig op de Tourmalet met hele goede Laurens De Plus {zelfs voor Kruijswijk ging hij te rap. Daarna een George Bennett. die er voor zorgde, dat Thomas moest passen. Dat is met elkaar toch goed nieuws voor Steven.
Volgens George en ook volgens mij mag Steven nu echt aan 't podium denken. Dat was een sterk collectief.

Hermannmg

Stef Clement: “George Bennet of all people rijdt Thomas eraf”. Goh, heb niet het gevoel dat hij zich er populairder op maakt binnen TJV.

Jopie

De Plus en Bennett super, maar het team toch niet sterk genoeg om de Tour in de laatste week naar je hand te zetten denk ik, zeker nu ook Van Aert weggevallen is. Daarvoor komt de rest in de bergen tekort. Zijn toch sterk afhankelijk van wat andere teams de laatste week gaan doen. Dat is het enige manco. Denk dat het in de toekomst steeds lastiger wordt zowel Groenewegen als een Roglic, Kruijswijk of in de toekomst wellicht Dumoulin in je Tour team op te nemen. Desondanks rijden ze natuurlijk een fantastische Tour. Nu hopen dat alles goed valt de laatste week. Dan kan Kruijswijk gewoon de Tour winnen. Maandag maar eens twee extra vrije dagen opnemen voor eind deze week.

kelderfan

Ik vind juist dat Clement het goed verwoord. Hij is een hele verbetering tov Ducrot & Co. Die weet tenminste waarover 't gaat.

S. Morgenstern

Vandaag lijkt me nu net een teken dat je ook met zo'n team de Tour de France zou kunnen winnen. Zeker wanneer je voor de 'klimplekken' voor nog betere renners kiest, lijkt het me niet dat je qua ploeg tekort komt om een gele trui te verdedigen. Zo'n koers zet je tenslotte enkel naar je hand op basis van kwaliteit, niet op basis van het verschil in klimvermogen tussen bijvoorbeeld Bouwman en Teunissen.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Kruijswijk is lekker bezig, geloof echt dat hij kans heeft om de Tour te winnen.

Maar zou Thomas ook niet uitvlakken, als dit een slechte dag is gaat hij winnen.

rennerske

Moest wel glimlachen om Clements opmerking t.a.v. Bennett. Maar je kunt moeilijk beweren dat het bezijden de waarheid was.

S. Morgenstern

Bennett heeft tenslotte nog nooit met de beste mee kunnen klimmen!? Ik vind het totaal niet opmerkelijk dat een Thomas die niet geweldig rijdt, moet lossen terwijl een steengoede klimmer als Bennett op kop rijdt. Het is ook zeker niet de eerste keer dat Bennett bergop mee kan, terwijl Thomas in de problemen zit.

Laatst gewijzigd
Jopie

3 man bij de laatste 10 zegt natuurlijk niet alles. Mannen als Castroviejo en kwiatkowski kunnen ook super belangrijk worden komende week. Zeker als je donderdag bijvoorbeeld na de Izoard nog 30 km waarvan 20 vals plat omhoog richting de Galibier moet. Een grote ronde wordt niet perse enkel bergop beslist. Daar weet Kruijswijk helaas alles van...

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Tony Martin en Teunissen kunnen ook (opnieuw) ontzettend belangrijk worden komende week.

mus van de maasstad

Wout nog steeds goede knecht

https://mobile.twitter.com/grischaniermann/status/1152619750910021632?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1152619750910021632&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.ad.nl%2Ftour-de-france%2Fvan-aert-helpt-ploeg-op-tourmalet-vanaf-ziekenhuisbed~ae46e70d%2F

Rawolf

Ach beter 2 goede dan 4 matige. Zolang de Plus en Bennett deze vorm doortrekken is er geen probleem qua ondersteuning.

Ik hoop wel dat Kruijswijk ook zelf in de aanval trekt en een rit pakt, dat kan zo'n boost geven qua zelfvertrouwen. Hij moet er zelf toch ook onderhand tegen aanhikken dat hij nooit wat wint terwijl hij zo'n goede wielrenner is.

Maar er komen nog knotsgekke bergritten aan en de Tour is verre van beslist, zelf Pinot en Uran acht ik nog niet kansloos op de eindzege. Beloofd een mooie tour te worden in elk geval

kelderfan

Wouw die Wout helpt 't team vanaf zijn ziekbed. Dat is kras. Wout kan misschien nog aansluiten bij Vive le Velo. en @mus bedankt voor de link.
@S. Morgenstern
Volgend jaar Steven en Roglic met Bennett, De Plus, Martin, Teunissen, Van Aert en Dylan natuurlijk naar de TdF lijkt mij 't beste team om te slagen. Nu lijkt 't ook goed te gaan, maar er komt nog wat aan in de laatste week. Morgen zal al veel duidelijkheid geven.

rennerske

Volgens documentairemaker Jaap Stalenburg , die Dumoulin een half jaar gevolgd heeft, is Dumoulin al maanden met TJV in gesprek en lijkt een overgang aanstaande.

aru123

'@Rennerske
Bron?

assen

Clement heeft verstand van wielrennen, goede commentator (vind ik).
Hij durft het alleen niet meer te zeggen ‘als het een andere ploeg zou zijn geweest...’ ;-)

Genoten van TJV vandaag. Na de TTT ben ik niet zo trots geweest op deze ploeg in deze Tour.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@rennerske hij deed een aanname

rennerske

Inderdaad. Daarom het woordje “ volgens”.

1 2 ... 318 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.