'@leegloper
Dat heeft niets met blokkeren te maken. TJV had een treintje aan de rechterkant en o.a. Rowe probeerde dat te frustreren en dat kwam hem te staan op een beuk van Martin. Hopelijk geen gevolgen.
On:
Clasica Ciclista San Sebastian komt er weer aan en volgens PCS krijgt Bennett de steun van Bouwman, De Plus, De Tier, Kuss, Martens en Lindeman.
Volgens mij gaat Tolhoek die ook betwisten?
'@kelderfan,
Ja, ik heb nu ook de andere beelden gezien. Nog steeds fout wat Martin deed, maar wat Rowe deed vind ik veel erger. Zo kun je met je knechten alle concurrerende kopmannen extra energie laten verspelen of laten uitvallen.
Toch slim dat Plugge samen met Ineos optrekt tegen de beslissing, dan staan ze toch sterker.
Hopelijk slaagt Plugge in zijn missie om samen met Ineos in beroep te gaan. Dat de renners in deze toch extreem warme weer licht ontvlambaar zijn er derhalve een straf verdienen is de betreffende renners wel duidelijk. Maar om die mannen vanwege duwen uit te sluiten gaat zeker te ver.
Ik vertrouw erop, dat Bennett en De Plus ok zijn en derhalve Steven goed kunnen bijstaan
Misschien is uitsluiting wat streng, maar bedenk wel dat TJV al een strafblad heeft vanwege het incident met Bennett en Sunweb. Als signaal kan dit best werken. Ik vind het te makkelijk om dit af te doen met 'ach, het gebeurt zo vaak'.
Voor de kans op de eindzege zal Martin echt het verschil niet maken.
'@xistnc
Daar zal Dylan niet blij mee zijn. Hij moet Wout missen en misschien direct ook Tony. Hij toch ook een mannetje moeten opofferen om de vluchters in de laatste etappe terug te halen. Dan heeft hij alleen nog Mike voor de sprintvoorbereiding.
Dylan kan het vaak alleen af, maar hij oogt niet in zijn allerbeste vorm. Hij heeft Mike dan echt nodig.
'@xistnc,
Martin kan best wat betekenen voor het klimtrio van Jumbo-Visma. Het sprinttrio ligt er vroeg af. Als ze morgen een beetje doorrijden, heeft Jumbo na de eerste berg nog maar 3 man in het peloton. Vrijdag richting Tignes kan Martin ook erg belangrijk zijn in de vallei en qua talrijke bidonnen aanreiken. Zaterdag het geel verdedigen? Wederom simpeler met Martin erbij.
Dit is een vol punt op de kaak van TJV en Kruiswijk. In het voetbal noemen ze dit de tegenstander een rode kaart aansmeren. Rowe zat al een poosje te etteren en Martin reageert jammer genoeg op ďie provocaties. Maar eigenlijk moet hij dat ook wel. Je moet je plek daar verdedigen en Ineos laten weten dat je je niet zo maar laat wegdrukken. En natuurlijk ga je wel merken dat Tony er niet is. De eerste kilometers kan hij zeker van belang zijn.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.