Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 324 ... 501 502
kelderfan

'@leegloper
Dat heeft niets met blokkeren te maken. TJV had een treintje aan de rechterkant en o.a. Rowe probeerde dat te frustreren en dat kwam hem te staan op een beuk van Martin. Hopelijk geen gevolgen.
On:
Clasica Ciclista San Sebastian komt er weer aan en volgens PCS krijgt Bennett de steun van Bouwman, De Plus, De Tier, Kuss, Martens en Lindeman.

Onbekende gebruiker

Volgens mij gaat Tolhoek die ook betwisten?

Yeez

Roglic zou hem ook rijden, dus die lijst klopt niet

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Dit is wel klote... dit kan Stevie niet gebruiken

rennerske

Weet niet met hoeveel maten de jury meet, maar dat het er meer dan 2 zijn is wel zeker.

Wielerfan1987

Alles om de kansen van de Franse hoop te vergroten.

Wie weet krijgen ze toch nog hun zin met hun opzet om zo min mogelijk TT kilometers in het parcours op te nemen.
Al hoop ik natuurlijk voor Steven dat zowel Alaphil als Pinot zullen breken de komende dagen.

Stoempie

Ja,nu moet Stevie de gele trui dan maar zaterdag pakken

leegloper

'@kelderfan,
Ja, ik heb nu ook de andere beelden gezien. Nog steeds fout wat Martin deed, maar wat Rowe deed vind ik veel erger. Zo kun je met je knechten alle concurrerende kopmannen extra energie laten verspelen of laten uitvallen.
Toch slim dat Plugge samen met Ineos optrekt tegen de beslissing, dan staan ze toch sterker.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Hopelijk slaagt Plugge in zijn missie om samen met Ineos in beroep te gaan. Dat de renners in deze toch extreem warme weer licht ontvlambaar zijn er derhalve een straf verdienen is de betreffende renners wel duidelijk. Maar om die mannen vanwege duwen uit te sluiten gaat zeker te ver.
Ik vertrouw erop, dat Bennett en De Plus ok zijn en derhalve Steven goed kunnen bijstaan

xistnc

Misschien is uitsluiting wat streng, maar bedenk wel dat TJV al een strafblad heeft vanwege het incident met Bennett en Sunweb. Als signaal kan dit best werken. Ik vind het te makkelijk om dit af te doen met 'ach, het gebeurt zo vaak'.

Voor de kans op de eindzege zal Martin echt het verschil niet maken.

skylimit

Uitsluiting is zwaar, maar wel terecht, al schept de jury hiermee wel een precedent. Bij beide wielrenners is duidelijk van
"enige" opzet sprake, hetgeen niet thuishoort in het wielrennen en ook zeer onsportief is.

kelderfan

'@xistnc
Daar zal Dylan niet blij mee zijn. Hij moet Wout missen en misschien direct ook Tony. Hij toch ook een mannetje moeten opofferen om de vluchters in de laatste etappe terug te halen. Dan heeft hij alleen nog Mike voor de sprintvoorbereiding.
Dylan kan het vaak alleen af, maar hij oogt niet in zijn allerbeste vorm. Hij heeft Mike dan echt nodig.

Stoempie

Ze hebben geen strafblad met Bennet.

Zino89

'@kelderfan de laatste etappe kan Bennett of de Plus ook op kop rijden, dus dat maakt in principe niet zoveel uit

leegloper

'@xistnc,
Martin kan best wat betekenen voor het klimtrio van Jumbo-Visma. Het sprinttrio ligt er vroeg af. Als ze morgen een beetje doorrijden, heeft Jumbo na de eerste berg nog maar 3 man in het peloton. Vrijdag richting Tignes kan Martin ook erg belangrijk zijn in de vallei en qua talrijke bidonnen aanreiken. Zaterdag het geel verdedigen? Wederom simpeler met Martin erbij.

ti-raleigh

Dit is een vol punt op de kaak van TJV en Kruiswijk. In het voetbal noemen ze dit de tegenstander een rode kaart aansmeren. Rowe zat al een poosje te etteren en Martin reageert jammer genoeg op ďie provocaties. Maar eigenlijk moet hij dat ook wel. Je moet je plek daar verdedigen en Ineos laten weten dat je je niet zo maar laat wegdrukken. En natuurlijk ga je wel merken dat Tony er niet is. De eerste kilometers kan hij zeker van belang zijn.

rennerske

Krijg zonder v Aert en Tony toch een beetje Valleivrees. Terecht?

Yeez

Overigens, Dumoulin voor 4 jaar naar JV (tm 2023). Vanniewkerke bevestigde het bij vive le velo. Tankink en Vervaeke moesten lachen, maar wisten ook wel dat het rond was

Retro Lex

Afdaling en Vallei vrees. Mannetje vooruit sturen ?

Yeez

https://t.co/vnahHfaPFU?amp=1

mus van de maasstad

Ontbonden als in per direct of einde seizoen?

kelderfan

'@jessevdalen
Goed nieuws lijkt mij dat {omdat Roglic kennelijk geen probleem heeft met de komst} Tom Dumoulin erbij komt. Ik hoop dat daarmee 't verhaal Kittel van de baan is.

rennerske

'@ Retro Lex. Deze optie neemt mijn Valleivrees niet weg. TJV heeft m.i. niemand om mee te sturen? Bennett en de Plus dienen bij Kruijswijk te blijven en voor Teunissen, Groenewegen en Jansen lijkt de Izoard iets te veel van het goede.

Retro Lex

'@ Rennerke. Morgen vooral andermans bord leegeten. Laat Inneos Flip maar slopen.

ti-raleigh

De tegenstanders zullen vandaag Bennett en De Plus willen oproken. Ben benieuwd hoe TJV daar mee omgaat als bijv. Mobistar de lont in het Kruidvat gooit.

1 2 ... 324 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.