Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 328 ... 501 502
ti-raleigh

Morgen de laatste kans om op te schuiven in het klassement. Iedereen heeft belang bij een harde koers behalve Ineos en Alaphilippe. Ik verwacht dat Movistar de eerste is die de knechten gaat oproken.

MichielH

Thomas zie ik nog wel een poging doen hoor, als niemand hem kan volgen tenminste.

Stoempie

Toch een knoop in de maag. Ik gun Stevie zooo een podiumplek

Spurter

INEOS wil natuurlijk dat G wint. En hebben het liefst Alaphilippe zo snel mogelijk knock-out.

Jumbo wel aardig in de mogelijkheden beperkt natuurlijk door gisteren de finish met terugwerkende kracht te bepalen, vandaag de rit te beperken tot 'n afstand van een juniorenkoers en morgen nog een nietszeggend criterium.

mus van de maasstad

Zijn nog best wat scenarios mogelijk voor steven vandaag. Hij kan in ieder geval blij zijn dat de enige klim iets van 30km lang is dus 40sec op flip is zeker mogelijk, zelfs helemaal op eigen kracht. Ik sluit zelfs 12sec op thomas niet uit, al is dat weer meer afhankelijk vh koersverloop en met name hoe snel thomas de laatste helper voor bernal is. Moet hij daar al veel krachten verspelen kan kruijswijk zomaar die 12sec goed maken.

Pfffff, merk dat ik best nerveus ben

Stoempie

Ik ook Mus. Bloednerveus

T80JZ

Van Aert en Martin zouden vandaag erg nuttig geweest zijn in de aanloop naar de Val Thorens.

Ik zie Kruijswijk vandaag Thomas niet meer voorbijgaan, dat hadden ze vorige week zaterdag moeten doen. Ineos hoeft ook niet de koers hard te maken, dan zal TJV moeten doen. Hopelijk komt er hulp van Movistar, anders kan Kruijswijk weleens te weinig hebben aan de hulp van De Plus en Bennett. En dan is er ook nog het gevaar dat Buchman gaat profiteren van het werk van TJV.

Volgens l'Equipe houdt Sunweb Dumoulin aan zijn contract.

Yeez

Weet wel dat het allemaal niet in zijn voordeel speelt, terwijl je het die jongen zo gunt! Let trouwens ook op buchmann

kelderfan

Kunnen Bennett en De Plus zich nog een keer helemaal uit elkaar trekken op die laatste klim is de vraag. Kruijswijk is nu extra gemotiveerd {nu ook nog die 5 sec. in zijn nadeel} om de aanval op Thomas in te zetten en als 't mislukt, dan maar 5e. worden is in dit geval ook geen probleem.
@T80JZ
Die wolk hangt ook nog in de lucht. Mocht Dumoulin toch niet komen, dan kan TJV kijken naar een extra ondersteunende klimmer. Want een ding is nu wel duidelijk, dat de klimploeg nog een goede klimknecht kan gebruiken.

kelderfan

Ook nog goed nieuws, want de tijden zijn aangepast. De klacht van TJV/Zeeman was terecht.
Oh, ja
De eigen site van Clasica Ciclista San Sebastian meldt nu ook, dat 't team als volgt is:
Bennett, Bouwman, De Plus, De Tier, Kuss, Martens en Lindeman, zoals ik al eerder aangaf.

Laatst gewijzigd
assen

BALANS TOUR
Zoals aangegeven op pagina 264, met mijn gepreregistreerde beoordeling van de Tour. Een derde plek in het AK en 4 etappezeges levert een 8 op, met morgen een zege erbij een 8,5. Omdat ze nog de gele trui hebben gehad mag het van mij nu ook al een 8,5 zijn. Een 9 wordt het niet, ook omdat de tweede helft van de Tour relatief zwak was.

rennerske

Supersteven. Niet de meest getalenteerde maar wat een grote klasse van deze op en top vakman en vechtjas. Nooit verwacht!

aru123

Assen bij de 2e helft van de tour neem je mee dat van aert en martin wegvallen? Ik geef ze nu al een 9 en bij winst morgen een 9,5.

Yeez

Allemaal naar Assen luisteren! Laten we genieten! Morgen hopelijk de kers op de taart!

rennerske

'@assen. Kan meegaan met je beoordeling. Zou van mij een halfje bij mogen maar soit. Teamspirit wel een dikke 9. Toch?

tdola

'@kelderfan
Kan van alles op die site staan.
Roglic aangegeven ss te rijden, dus dat zal dan wel toch!?

Op naar morgen om podium kruijswijk binnen te halen en hopelijk nog een keer groenewegen.

Dan blik op vuelta, wie weet wat roglic daar kan binnenhalen met sterk team.

mus van de maasstad

JAAAAAAAAAAAAAA

Eindelijk komt hij op het podium van een grote ronde. Wat een heerlijke tour hebben Kruijswijk en zijn mannen gereden zeg.

4 (misschien 5) etappes, 2 dagen geel, 2 dagen groen, 5 dagen wit en dan ook nog een welverdiende podiumplaats. Van mij krijgt TJV een dikke 9

YogiBear

De enige ploeg met een top3 in beide grote rondes.

rennerske

'@ mus. Eindelijk ja. Pfft, er valt zelfs bij mij een blok van de schouders.

ghostwriter

Ik neem aan dat Jumbo-Visma nu wel als eindcijfer voor deze Tour een 9 krijgt met vier gewonnen etappes (waar morgen misschien een vijfde bij kan komen) en een derde plaats in het algemeen klassement?

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Lekker belangrijk dat cijfertje...

Kruijswijk staat op het eindpodium van de Tour de France en ze gaan met een sloot aan ritoverwinningen naar huis. Daar kan zelfs geen tien plus van een verdwaalde cijfer fetisjist tegenop.

Laatst gewijzigd
T80JZ

Geweldige prestatie Kruijswijk. Superblij !!! Gun het Kruijswijk zo ontzettend veel.

Geweldige steun door De Plus en Bennett.

Topprestatie door TJV.

jealgu

Nu al 9.8, als er morgen wordt gewonnen een 10

Yeez

Benieuwd of bennett en kruijswijk de vuelta nog kunnen rijden. Vooral bennett zag er uitgeput uit

xistnc

Bij Bennett is de uitputting fysiek, mentaal zal goed meevallen.

1 2 ... 328 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.