Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 344 ... 501 502
YogiBear

Ik begon te twijfelen doordat de site van Jumbo Visma Roglic ook in de Tour of Britain aangeeft.

YogiBear

Alhoewel, die geeft Van Aert ook in de Binck Bank Tour.

deadelaar

'@jessevdalen maar het lijkt nu alsof de teampagina van TJV ineens een verandering heeft? Op twitter zijn daar ook enkele (nieuwe) printscreens van te vinden...

Yeez

De site van jumbo-visma loopt met alle schema’s nog achter, zoals ze aan het begin vh seizoen waren

Stoempie

Roglic staat inmiddels weer bij de Vuelta op pcs 😂

deadelaar

Haha, dan is de rust bij mij wedergekeerd!

ps. zoveel belang hechten we tegenwoordig dus aan pcs...

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik twijfelde helemaal niet, ik was gewoon benieuwd of ze bij PCS iets nieuws hadden. Voor mij is het gewoon duidelijk wie waar start.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@tdola vanuit de ploeg bedoel je?

tdola

'@rahimns
Klopt ja

ChefSpijker

PCS is sowieso allerlei rare dingen aan het doen met de Vuelta-startlijst. Hebben al complete selecties bij teams toegevoegd met renners die normaal gesproken de Vuelta niet doen. Werd al beweerd dat ze dat doen omdat andere sites dingen van hun overnemen ('copycats' ) en ze expres die sites op verkeerde spoor willen zetten. Maar dan gooi je je eigen geloofwaardigheid ook wel te grabbel. Van Poppel hadden ze er ook opeens opgezet voor de Vuelta (en inmiddels alweer verwijderd).

Laatst gewijzigd
Sagan=hulk

Waarom rijdt Roglic zo weinig voor de Vuelta? Rijdt hij überhaupt nog iets voor de Vuelta? De Ronde Van Polen had toch zeker in zijn programma gepast? En als hij toch niet rijdt dan had ik hem wel zeker op het EK tijdrijden verwacht, toch mooi om een trui aan je palmares toe te voegen.
Moet er meer gezocht worden achter het weinige rijden van Roglic? Verandert hij van ploeg met Dumoulin die misschien komt? Of laten ze hem nu juist niets rijden als voorbereiding omdat hij voor de Giro te veel had gereden?

kelderfan

Iets met kind op komst en vakantie;)

ti-raleigh

'@sagan
Het zou met Dumoulin te maken kunnen hebben. Aan de andere kant, als ik kijk bij cq ranking hebben de TJV'ers een stuk minder koersdagen en wedstrijdkilometers als in voorgaande jaren. Kan dus ook met beleid te maken hebben. En hij is idd ook net papa geworden..

S. Morgenstern

Hoe zouden we het niet rijden in Polen als voorbereiding op het kopmanschap in de Vuelta, dan aan de geruchten rond Dumoulin kunnen koppelen?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Straks komt hij met de Vuelta op 63 koersdagen en dat is ong hetzelfde als vorig jaar. Daarnaast is gebleken dat hij meteen heel goed is na een hoogtestage dus is het logisch dat hij nu op hoogte is en waarschijnlijk een week voor aanvang pas naar beneden komt. Denk dat je er verder niets achter hoeft te zoeken.

kelderfan

Merijn Zeeman bevestigt, dat Primož Roglič de Vuelta gaat rijden.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Twijfelde jij nog dan daaraan ;)

tdola

Kan Zeeman dan ook niet even bevestigen wie er allemaal meegaan?

Roglic, Kruijswijk, Bennett (is ie alweer beter?), Gesink, Martin, Hofstede, nog 1 en nog 1.....

Als we beetje wegstrepen, andere opstellingen, en via via moeten geloven zijn de 7 kandidaten hiervoor (ze gaan voor klassement en ttt):
Leezer, Lindeman, van Emden, Martens, Tolhoek, Powless en Kuss.

Laatst gewijzigd
Yeez

Roglic is altijd erg goed net na hoogte

xistnc

TJV maakt best een puinhoop van die programma's. Intern zal bekend zijn wie wat rijdt, maar er komt een moment dat ze bij een koers teveel of te weinig renners hebben omdat die ook niet meer weten wat ze moeten geloven.

Laatst gewijzigd
Yeez

'@xistnc intern zal iedereen wel weten wat hij rijdt. Die puinhoop maken vooral wijzelf en de media op sociale media door oude schema’s erbij te halen en hele discussies op te starten. Intern zullen ze er om lachen

Yeez

Komt vooral door blessures van gesink, ziekte van de plus en het schuiven van roglic dat dit zo uitkomt

xistnc

Nee, het komt vooral doordat de programma's op de eigen website niet goed worden onderhouden. Wijzigingen in programma's zullen er namelijk altijd zijn.

Als de ploeg geen juiste info over programma's kan publiceren, dan moeten ze helemaal géén programma's publiceren.

Yeez

'@xistnc de ploeg heeft daar geen last van hoor. Ze geven net voor de koers zelf altijd de line-up door. Alleen wij kunnen niet zolang wachten. Ik vind ook dat ze die line-ups moeten onderhouden, maar dat is puur voor ons

Wielerfan1987

Zowel Mark Donovan als Thymen Arensman kunnen voor de komende jaren van het wensenlijstje helaas...

1 2 ... 344 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.