Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 345 ... 501 502
tdola

Vooral arensman jammer lijkt me. Talentvolle nl bergop. Weet niet of tjv serieuze interesse had.

Wat programma betreft jammer dat ze niet aanpassen en de wedstrijden na de tour geen item op site over opstelling en geen opstellingen in mail naar fans.

Dat er opstellingen veranderen tov begin vh jaar is logisch natuurlijk.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Beide hebben in ieder geval dit jaar nog geen indruk op mij kunnen maken.

Yeez

'@rahimns als eerstejaars 2e in l’avenir worden heb je al genoeg bewezen toch? Dit jaar vooral gevallen en een sleutelbeenbreuk gehad (arensman)

kelderfan

Goh @xistnc
Ik ben 't met je eens, dat de ploeg achterloopt bij het publiceren van de programma's. Doe 't of doe 't niet en als je 't doet, dan graag up-to-date.

kelderfan

'@rahimns
Je volgt duidelijk de ontwikkelingen bij de jonge talenten niet. @Wielerfan kwam met Andreas Leknessund & Thymen Arensman en waar gaan die jongens heen. Ja, naar Sunweb.

Koosr1946

'@rahimns
Jouw dag moet wel compleet naar de kloten zijn.
Iedereen noemt het 2 TOPTALENTEN, maar nu ze naar SUNWEB gaan zegt deze NITWIT dat ze
er niets van kunnen.
Wat een zielepoot ben jij.

ti-raleigh

Rot eens op met dat gescheld hier.

deadelaar

Als dit zo doorgaat dan komt Sunweb op een gegeven moment volgend jaar in de problemen met opstellen van renners, let maar op... helft van de selectie is nu 23 of jonger. Die kun je geen programma van 60-70 racedagen voorschotelen.

user26777

https://www.wielerflits.nl/nieuws/deze-zes-toptalenten-staan-in-het-vizier-van-jumbo-visma/

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@koosr1946 ieder zijn mening toch... waarom je meteen moet gaan schelden is mij niet helemaal duidelijk. Ik wil met iedereen inhoudelijk een discussie aangaan maar niet op de man graag. Volgens mij zeg ik nergens dat ze er niets van kunnen maar dat ze op mij (ook vanwege persoonlijke omstandigheden dus) dit jaar geen indruk op me hebben gemaakt. Verder heb ik vaker talenten naar andere ploegen zien gaan, je kan ze niet allemaal binnenhalen. Daar lig ik echt niet wakker van.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Sfeer is beetje giftig hier de laatste tijd

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan we kunnen elk jaar hier wel 20 namen noemen van jong talent en ik weet dat @Wielerfan1987 deze gasten vrij goed volgt, maar dat betekent nog niet dat ze meteen ook op het verlanglijstje van TJV staan of haalbaar zijn. Ik denk dat ze voor komend jaar weer 2 leuke talenten hebben binnengehaald en dat je daar weer tevreden over kan zijn.

jvh93

je kan inderdaad niet iedereen halen. Als alle namen die hier ooit genoemd zijn gehaald worden heb je een 2e en wellicht zelfs een 3e ploeg nodig om ze in kwijt te kunnen. Donovan ken ik niet zo goed (vrij weinig van gehoord), maar Arensmans had ik er toch graag bij gehad voor de toekomst hoor. Komt op mij over als een klimtalent alla Oomen die toch in de toekomst voor de Nederlandse zeges moeten gaan zorgen in het hooggebergte

kelderfan

'@Michiel De Rooij
Aan jou de taak om het gif eruit te halen.;)
@rahimns
Hoe kom je bij 20 namen. Het gaat nu om de genoemde namen bij WF en de jonge talenten; die Wielerfan heeft gemeld.
De door mij genoemde namen hebben allen onderdak gevonden bij bijv. UAE/Ineos enz.
Ik zou als ik TJV was nog eens kijken of Lennard Kämna de overstap wil maken in het kielzog van Tommie.

S. Morgenstern

Toptalenten strikken blijft extreem lastig (en duur). Dit jaar maakt eens te meer duidelijk dat je de concurrentie van Ineos, Sunweb en UAE wat dat betreft niet weg kan lachen (om toch nog eens terug te komen op een discussie eerder dit seizoen).

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan Waarom moet die gehaald worden dan.. wat is er mis met wat je nu in huis hebt.

Yeez

Achja niemand kende vingegaard. En die rijdt op dit moment weer fluitend voorin in polen loerend op de vroege vlucht. Wat een sterke gast is dat zeg!

kelderfan

'@rahimns
Hij moet niet gehaald worden. Als ik 't bij TJV voor 't zeggen had, dan zou ik die jongen proberen te halen en waarom.
Hij is volgens Radsport-news.com een van de grootste Duitse klimtalenten.

Yeez

Jammer van powless dat ze zijn vlucht niet lieten rijden, die zal nu wel op zijn voor de finale...

ghostwriter

Toptalenten verdienen tegenwoordig behoorlijk veel en ik kan het goed begrijpen dat Jumbo-Visma zich liever richt op talenten met een minder grote naam zodat ze zo'n groot mogelijk gedeelte van hun budget kunnen besteden aan het behouden van de kopmannen. Daarmee bedoel ik niet alleen het salaris voor de kopmannen maar ook die van kwalitatief goede knechten aangezien de kopmannen liever bij Jumbo-Visma zullen blijven als ze daar de juiste ondersteuning krijgen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan dus omdat een of andere site zegt dat die jongen het grootste Duitse klimtalent is moet TJV hem gaan halen. Wat als straks een Italiaanse krant ook weer het grootste Italiaanse klimtalent aanprijst en dan een Franse site enz enz...

Yeez

Wat ze nu in polen laten zien is zo knap. Trekken met alle 7 het peleton uit elkaar. Allemaal zo sterk. Van renners als powless hofstede en vingegaard dit niet verwacht

Rawolf

Ik moet zeggen dat ik de reacties ook vrij zielig vind, als Jumbo Arensman, Dainese, Lekksenund had binnengehaald stonden we op de banken en nu zijn het opeens matige aankopen. Sunweb is geweldig bezig mag wat kosten daar en reken maar dat Plugge wat minder lekker slaapt nu hij die toekomstige toppers is misgelopen!

appiett

'@ Rahimns, nou ze "moeten" van mij helemaal niks. Maar ik denk dat bijna alle ploegen Kämna wel zouden willen contracteren. Mocht Jumbo dus nog geld hebben en plek in de selectie is het (volgens mij) een zeer interessante renner.

S. Morgenstern

Volgens mij gaan ze geen dure renners halen waar Ome Frits nog nooit van heeft gehoord en die dus geen extra budget op zullen leveren. Het budget zou enkel meegroeien met de ontwikkeling van de kopmannen, dus voor behoud daarvan.

Dagdromen over Kamna of andere renners waar alle topploegen achteraan zitten (Berg en co), lijkt me dus nog altijd weinig vruchtbaar.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 345 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.