Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 346 ... 501 502
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Appiett ik denk dat als ze de mogelijkheden zouden hebben wel meer renners zouden willen hebben. Maar het houdt natuurlijk wel ergens op.

ghostwriter

'@Random wielerliefhebber.
Aankopen?! Dit is geen voetbal...

Yeez

Vingegaard rijd te hard voor iedereen. Rijdt tolhoek er af

Stoempie

Ik zou die Vingegaard meenemen naar de Vuelta

Drutense liefhebber

Geweldig, wat een leuke overwinning!

mooiman

Prachtig gedaan hoor Vingegaard!!

S. Morgenstern

Ik zou vooral blij zijn dat het mikken op Polen dit resultaat heeft.

Weer een stukje scouten van de bovenste plank dit.

Laatst gewijzigd
jvh93

Jonas jongen! Sterk zeg

ghostwriter

Ongelofelijke prestatie van Vingegaard die het prachtig afmaakt nadat hij verreweg het meeste werk op kop had gedaan. Weer een voorbeeld van de goede scouting van Jumbo-Visma.

jerteg

Vingegaard lijkt me op termijn een man voor de Waalse klassiekers te worden. Perste er een enorm goede sprint uit.

S. Morgenstern

Waalse Pijl gewicht lijkt hij in ieder geval wel te hebben. Dit najaar zijn er nog wel wat koersen waar hij zijn explosiviteit eventueel kan tonen.

Wel zonde dat hij de Dauphine moest missen. Het had voor de toekomst interessant geweest om te zien of zijn motor groot genoeg is voor het hooggebergte.

kelderfan

Dit is weer een zege voor TJV nr. 40 als ik goed tel. Maar wat rijdt die Vingegaard goed zeg. Een nieuw pareltje voor 't team erbij. Het was zeker niet gestolen, want hij heeft na de aansluiting bij de 1e. groep heel veel werk gedaan. Hij reed Tolhoek eraf en dat was jammer.

appiett

Hele mooie overwinning!

@ Rahimns, dan zijn we het eigenlijk helemaal eens.
Qua budget stopt het natuurlijk ergens, maar het is wel een goede renner.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@appiett mij heb je ook nergens horen zeggen dat het geen goede renner is.

kelderfan

Volgens mij heeft TJV gezegd, dat er ruimte is voor een buitenkans.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

wanneer ?

Barttej

Weer een stukje scouten van de bovenste plank dit.

Valt wel mee. Jumbo-Visma wilde in eerste instantie een andere Deen (Julius Johansen) halen, maar werden door de trainer van ColoQuik (waar beide voor reden) erop gewezen dat Vingegaard hele goed resultaten neerzette in testen en zo is Vingegaard in beeld gekomen. Heeft dus weinig met scouting.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Want dat valt buiten de definitie van scouten!?

kelderfan

Ik zou zeggen, dat kun jezelf wel opzoeken.
Maar morgen mogen Gesink, Van Poppel, van der Hoorn en ook Powless de zege van Vingegaard zeker stellen.
Ik ben benieuwd of 't team sterk genoeg is om de ruiker mee naar huis te nemen.

S. Morgenstern

Tolhoek en Hofstede niet?

Stoempie

Popcorn

kelderfan

Hofstede zeker wel, maar ik zou Tolhoek achter de hand houden, want het wordt nog een zware dag morgen. Je kan beter op twee paarden wedden. Ik heb ook gelezen, dat TJV zeker volgend jaar 2 kopmannen wil hebben zeker voor de GT's.

Stoempie

Dat heb ik ook gelezen, Kelderfan. Op het Team Jumbo Visma forum van wielerflits.

xistnc

Sterk genoeg moet lukken. En met wat mazzel maakt het dan niet uit of ze morgen ook slim genoeg zijn.

S. Morgenstern

Het is na vandaag toch wel duidelijk op wel paard ze in de slotrit moeten wedden? Tolhoek is morgen gewoon de laatste knecht voor Vingegaard en de rest van de ploeg mag de koers controleren tot aan de slotklim. Ingewikkelder hoef je het niet te maken, helemaal niet als de aanleiding daarvoor een totaal irrelevante optie is die ze voor de Tour de France van volgend jaar voor ogen hebben.

1 2 ... 346 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.