Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 350 ... 501 502
kelderfan

Dat zou zo maar kunnen natuurlijk. Hij mag 't in de Tour of Denmark dunnetjes overdoen.

peerduell

'@assen. Niet de eerste keer dat je het over TLJ hebt. Niets meegekregen het laatste jaar?

assen

Ha ha ha, sorry. Ben soms slecht in vergeten. Weet nog steeds telefoonnummers van voor de tijd dat ze tien cijfers moeten hebben. Zal nog vaker gebeuren, maar doe mijn best. ;-)

kelderfan

In de Arctic Race of Norway krijgt Danny van Poppel nog een kans om zich te laten zien. Zo te zien krijgt Amund Jansen de volgende collega's mee: Floris De Tier {goed in San Sebastian en wat kan hij hier}, Danny van Poppel, Pascal Eenkhoorn, Tom Leezer en Bert-Jan Lindeman.

assen

Prachtige ploeg. Ben benieuwd wat ze klaarspelen tegen MvdP, onbegonnen zaak zou je zeggen.
Ben vooral benieuwd naar de prestaties van Eenkhoorn in Noorwegen.

kelderfan

In deTour of Utah krijgt Chris Harper de kans om zich te mengen in een ereplaats. Helaas mag Sepp Kuss zijn zege uit 2018 niet verdedigen.

Stoempie

Zie je Kuss liever niet in de Vuelta, Kelderfan?

kelderfan

Ja, zeker zie ik Sepp Kuss in de Vuelta zijn ding doen, @Michiel De Rooij. Maar het blijft jammer toch.

Stoempie

Och, hij deed t vorig jaar fantastisch Kelderfan. Maar t was wel een matig bezet rondje toch.

Sunweb lijkt z'n aandacht te verleggen als je de nieuwe aanwinsten ziet. Is dat een voorbode van Dumoulin z'n vertrek?

S. Morgenstern

Zou het niet jammer zijn als Kuss zou blijven hangen op zijn huidige niveau en zich alleen echt kan onderscheiden in zo'n specifiek ronde als de Ronde van Utah!? Zou het niet de voorkeur hebben dat hij ook in WT-rondjes mee gaat kunnen doen met de beste? En zou het dan niet beter zijn om zo veel mogelijk WT-rondjes te rijden en het rijden van rondjes als Utah zo veel mogelijk te beperken?

Laatst gewijzigd
Drutense liefhebber

'@Michiel Daar lijkt het wel op ja, meer de eendaagse kant op met de nieuwe aanwinsten en wat al onder contract staat. Ook Louis Vervaeke (luitenant van TD) zinspeelde al op een vertrek in Vive Le Velo tijdens de tour.

kelderfan

'@S.Morgenstern
Rondjes als Utah zijn prima rondjes om door te groeien; zoals Le Tour de Savoie Mont Blanc voor de neo's een hele goede koers is. Chris Harper weet er alles van. Na de Mont Blanc gaat hij door naar Utah.
Als je de pers mag geloven, dan is hij met Jack Haig een van de volgende generatie om Cadel Evans op te volgen. Het is ook maar de vraag of TJV hem binnen kan halen. Of weet @rahimns meer {hoop ik}
@rahimns
Bedankt voor het bijwerken van blz.1, wat betreft de volgende koersen.

S. Morgenstern

Prima rondjes om door te groeien, zijn toch ook prima rondjes om daarna achter je te laten? Zou er iemand zijn die het jammer vindt dat Bernal de ronde van de toekomst niet gaat rijden?

TLJCAMPS

Hoop dat Eenkhoorn mag sprinten in Denemarken, misschien zit er weer een resultaat in zoals in de Colorado Classic.

S. Morgenstern

Kans lijkt me, na de goede Ronde van Polen van Van Poppel, heel klein.

Rawolf

En anders sprint Jansen/Roosen wel ipv Eenkhoorn :p

TLJCAMPS

Ik bedoel in Denemarken ipv Noorwegen, daar starten de volgende renners:
Bouwman
Eenkhoorn
Jansen
Leezer
Tolhoek
Vingegaard

S. Morgenstern

I see.. Het zal daar in een sprint wel voor Jansen zijn.

kelderfan

'@S.Morgenstern
In Binckbank Tour kun je echt je favoriete ploeg volgen. Dat worden alleen maar sprintetappes op misschien die niet zware Ardennenrit. Het zou mij niet verbazen als Dylan als eindwinnaar uit de bus komt. Hopelijk heeft hij geoefend op de proloog.

S. Morgenstern

Dingen kunnen begrijpen en een voorkeur hebben, vallen zoals we weten bij jouw samen. Bij mij echter niet.

De laatste rit is trouwens vaak genoeg heel vermakelijk. Groenewegen is hoe dan ook kansloos voor het klassement.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Ja ik heb duidelijke voorkeuren voor klimkoersen met Roglic en Kruijswijk. Nu hebben zij eindelijk een goed klimteam. e TJV wil strijd aanbinden met Team Ineos en derhalve in de toekomst met 2 kopmannen wil gaan rijden. Dan kom jij weer met Roosen en Van der Hoorn om …. Roglic en Kruijswijk hebben nu gelukkig de steun van een aantal klimmers Bennett, Gesink, Kuss en daarnaast een twee tijdrijders en een heuvelrijder. Wat kan er beter, ja een renner als Wout Van Aert.

S. Morgenstern

Ik heb gisteren nog een pittige koers gezien waarin twee renners van het type Roosen/Van der Hoorn tweederde van de rit voor hun rekening namen in dienst van een kopman in de leiderstrui. Zoals we zomers hebben gekeken naar halve bergritten met Rowe en Stannard op kop van het peloton.

Iedereen met een beetje verstand moet dus in kunnen zien dat dat soort renners, naast hun grote toegevoegde waarde op vlakkere sleutelmomenten, ook binnen een ploeg met twee of drie kopmannen voor het klassement, op lastigere terreinen uiterst waardevol kunnen zijn. Zelfs wanneer ze iemand anders zijn dan Van Aert..

Ik zou dus niet weten waarom je je neus op zou moeten halen voor iemand die er voor pleit om naast Martin nog een renner met specifieke kwaliteiten op het vlakke mee te nemen. Of waarom iemand die dat doet weggezet zou moeten worden als iemand die met zo'n mening dan niet anders kan dan een voorkeur voor vlakke ritten te hebben.

Then again, jokes on me I guess...

Laatst gewijzigd
Corné 't Glansarm

Zou Groenewegen ooit zo goed worden als hij zelf denkt dat hij is?

Bulcke

Ik weet niet hoe goed jij denkt dat hij denkt te zijn, maar als Groenewegen daar zelf niet in gelooft wordt het moeilijk.

De grens tussen zelfverzekerdheid, branie, bravoure en arrogantie blijkt maar een dunne. En hoe mensen het oordeel toekennen volledig afhankelijk van de prestaties.

kelderfan

'@S.Morgenstern
Vandaag was 't ook een pittige koers. De mannen die Groenewegen naar een gouden helm moesten brengen, gaven niet thuis. Die waren na de 1e. waaier al opgesoupeerd.
In de TdP waren ja, Taco van der Hoorn en Danny van Poppel heel goed bezig, maar dat is een rondje juist voor deze mannen. Ik zie Taco echt wel weer prijzen pakken in de najaarskoersen.
Maar in de Vuelta heb je meer jongens als Tolhoek nodig. Nu hebben zij voor de vlakke stukken Hofstede en Martin meegenomen en precies wat je aangeeft {types als Rowe}. Team Ineos & Movistar, zoals een andere volger al aangaf, rijdt de GT's met 2 mannen type Rowe. In dit geval heeft Roglic liever een vaste waarde als Martin erbij. Dus iedereen met een beetje verstand, begrijpt de keuze van TJV in deze.

@Dr.Corne Glansarm
Je hebt een punt en gelukkig is hij uit de selectie voor de Vuelta gehaald. Ik zie dat hij vanaf maandag een rondje op maat krijgt aangeboden. Hopelijk kan hij zijn malheur achter zich laten, want vanaf de val gaat 't niet goed.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 350 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.