Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 359 ... 501 502
Matxin

Mwah, dat lijkt me niet heel waarschijnlijk.
Brenner rijdt nu trouwens voor het juniorenteam van Bora. Volgens mij heeft Bora geen eigen beloftenteam maar ik zie hem uiteindelijk wel bij Bora in de WT belanden.

Yeez

Achja we zien het wel

TLJCAMPS

'@Jessevdalen

Klopt, die volgt Wagner inderdaad. Niermann volgt maar twee junioren: Frederik Wandahl(Deens kampioen in 2018)(ook gevolgd door Van der Tuuk, Fischer-Black en Lars Boven) en Alexandre Balmer(Wereldkampioen en Europees kampioen MTB en vice-Europees kampioen)(ook gevolgd door Jan Boven)

kelderfan

De door mij genoemde Almeida gaat naar Deceunick Quickstep.

Yeez

Roosen lijkt na alle pech en leed eindelijk weer op zijn niveau te komen, mooi!

TLJCAMPS

Laat Roosen maar weer onderdeel uitmaken van de sprinttrein.

Yeez

Martens ook sterk bezig zeg. In de giro klom hij al goed. Nu lost hij van emden en teunissen. Roosen en de plus ogen heel sterk

Yeez

Roosen alweer op kop. Jammer dat de plus zo met de krachten smijt. Laat zien dat hij nog veel te onstuimig is

S. Morgenstern

Ik hoop dat hij dat in zich houdt; heerlijk om iemand zo te zien koersen. Daarnaast moet hij het van sloopwerk hebben en niet van sparen en explosieve tempo versnellingen, dus zo nadelig zijn al die inspanningen nu ook weer niet.

Roosen was gisteren ook al sterk, maar vandaag blinkt hij eindelijk weer echt uit. Zondag is nog een mooie dag voor hem en daarna op naar een mooi najaar! Hoewel ik als Roglic zijnde hem er ook wel heel graag bij zou hebben, maar dat heb ik geloof ik al eens gezegd.

Laatst gewijzigd
ti-raleigh

Goeie koers van TJV. Zou jammer zijn als Teunissen toch zijn ak zou laten lopen.

kelderfan

'@S.Morgenstern
Ik denk, dat Timo Roosen het uitstekend heeft gedaan en een plek in de Vuelta-ploeg zou ik niet erg vinden.
In Noorwegen zit TJV er goed bij.

Yeez

Eenkhoorn v poppel de tier en jansen ogen ook goed!

kelderfan

Jammer dat er toch een niet is te verslaan. Maar Danny wordt wel mooi 2e.op gepaste achterstand.
Wel met dank aan de mannen van TJV, die het gat met de vluchter hebben geslecht. Amund Jansen was de sterke renner, die Van der Poel in stelling brengt.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ondanks dat er vandaag geen overwinning wordt gepakt heb ik toch een sterke Jumbo-Visma gezien. In beide koersen hebben ze zich goed vertoond. Hopelijk pakken ze deze week ergens nog een zege mee.

S. Morgenstern

Voorlopig ook een mooie uitgangspositie om zondag mee te spelen.

Rawolf

De Plus kan zelfs in de leiderstrui komen na de tijdrit!

Turtlehead

Die leiderstrui is wel optimistisch in een ritje van 8km en met Wellens en Hirschi in goede vorm. Maar podium aan het einde is ook een prijs!

kelderfan

De tijdrit wordt wel belangrijk in de Binck-Bank koers. Vandaag voor 't eerst op 't puntje van mijn stoel gezeten met die mooie forcing door Martens, Roosen en Teunissen om De Plus vrijbaan te geven. Jammer dat de 1e. poging teniet werd gedaan, waardoor een sterke Marc Hirschi {20jaar} weer kon aansluiten. Een Zwitserse Remco Evenepoel lijkt 't wel.
Maar TJV heeft duidelijk laten zien, dat zij in de breedte ook sterker zijn geworden.

Poeksel

Ook in Noorwegen een mooie koers. Vier man in de 'kopgroep' van 33, dat is netjes. Dat Van der Poel zou profiteren van het werk van TJV zat er wel in, maar anders wordt Van Poppel derde in plaats van tweede, wel terecht dat ze reden.

S. Morgenstern

Ja, blijft weinig over van die opmerking dat De Plus het hier in zijn eentje moet doen.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Een keer 2de of 3de ipv de overwinning is ook wel een keer leuk. 14 secondes in een korte tijdrit. Laat de Plus maar lekker raggen.

xistnc

Koers gemaakt in de Binckbank Tour en in Noorwegen, maar weer geen zege. In beide gevallen even sterk als naïef.

In de Binckbank Tour zit Teunissen opgesloten met zijn superbenen. Hopelijk spelen ze de komende dagen daar alsnog zijn kaart.

In Noorwegen zullen ze toch echt een plan moeten bedenken om van Mathieu af te komen. Als ze die naar de streep blijven brengen, worden ze keer op keer geklopt.

Stoempie

Als de winnaar van een etappe daarmee ook boni's behaalt, dan zou ik idd voor Mike ipv Dylan gaan. Is morgen de TT? Teunissen Jan toch ook best een korte tijdrit rijden?

Laatst gewijzigd
assen

'@xistnc
Naief koersen, ja, geef ik wel gelijk in. Maar zelfs met een geniaal brein wordt het moeilijk iets te winnen in Noorwegen vrees ik. In een vlakke koers kan het alleen in een ontsnapping, maar met grote kans een sneller iemand van Astana erbij. En etappe 3 bergop wordt helemaal moeilijk.
In de Binckbank is de kans op een overwinning denk ik minder klein. Zowel De Plus als Teunissen hebben sowieso kans op een top5 plek in het Ak.

ti-raleigh

Teunissen had aangegeven niet voor ak te gaan omdat hij erg vermoeid was na Tour en criteriums. Of was dat iets met zand en ogen. Hij oogde vandaag wel redelijk sterk.

1 2 ... 359 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.