Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 358 ... 501 502
Stoempie

Nee hoor. Ben Hermans naar Jumbo!

Yeez

Dat linken van elke renner die een uitslag rijdt begint ook droevig te worden

jvh93

Volgens mij was het Kelderfan zelf die het over Hermans had. En @jessevdalen +1

Edit/rectificatie: het was Niklas die met de naam kwam, foutje

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Nee in dit geval kwam Niklas als eerste met die naam...

Laatst gewijzigd
Niklas

Dank, @rahimns. ;-)

kelderfan

'@Niklas
Zo zie je maar. Alles op de grote ….
@jvh93
Foutje? Bedankt hoor.

Stoempie

Thanks Jesse!

Stoempie

Ik heb het al maanden over Hermans en nu krijgt Niklas alle eer?😥

TLJCAMPS

Over Niklas gesproken, Niklas Eg reed toch ook sterk.

Stoempie

Ja. Die reed niet op eieren

TLJCAMPS

Ik verveelde me een beetje dus ik ging maar weer ff wat mensen stalken:)

Ik gok trouwens dat Jan Boven wordt 'teruggezet'/vrijwillig naar de Team Jumbo-Visma Academy gaat. En dat hij samen met Robert Wagner de coaching gaat doen. Hij volgt namelijk de volgende junioren op instagram:
-Rick Pluimers
-Lars Boven
-Finn Fischer-Black
-Maurice Ballerstedt
-Pim Ronhaar
-Owen Geleijn
-Marco Brenner
-Vegard Stokke

Gijs Leemreize, Axel van der Tuuk, Hidde van Olav Kooij komen daar dus nog bij.
Al deze renners volgen elkaar ook dus ja.

Dan zouden ze met 12 renners uitkomen wat me wel realistisch lijkt.

Weet niet of het wat zegt maar het is wel opvallend.

assen

'@ Tijmen
Ben je handig met cijfers en statistiek? Heb nog wel een aantal klusjes... ;-)

TLJCAMPS

'@Assen
Wat bedoel je daarmee?

tdola

Omdat je je verveelde tijmen!

TLJCAMPS

Ah zo:) Nu verveel ik me in ieder geval niet meer met 3 koersen van Jumbo-Visma op één dag!

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

3 koersen ??

S. Morgenstern

Jan Boven heeft volgens mij ook enige kennis van trainingsprogramma's (meen dat ik ooit een reportage heb gezien daarover). Niermann is denk de enige andere ploegleider met (veel meer van) die kennis. Lijkt me ook wat dat betreft geen onlogische keuze om hem samen met Wagner het Development team onder hun hoede te geven.

Kunnen we hier uit gaan kijken naar zijn vervanger!? Ik denk dan natuurlijk meteen aan Nicky Sorensen, die momenteel in Utah zijn visitekaartje afgeeft. Verder even kijken wie er vannacht wint, dan valt er misschien nog wel iemand te noemen..

Laatst gewijzigd
Rawolf

Boven kan ze best volgen maar ik denk niet dat acadeny volledig gaat verkassen naar academy. Hij houd zich nu ook niet specifiek bezig met de jonge renners
. Zie eerder Maassen dat doen.

Of Martens/Wynants

Laatst gewijzigd
jvh93

Er lijken een paar ploegleiders los te komen bij Roompot. Zal me niks verbazen als Michael Boogerd of van Poppel zich bij de ploeg gaan voegen als ploegleider voor de Academy (of als er iemand doorgeschoven word vanuit het hoofdteam dat ze daar een plekje gaan krijgen), hadden bij Roompot ook met jonge talenten te maken, dus je zou zeggen dat ze er geschikt voor moeten zijn

xistnc

Boogerd, right. Breukink ook maar dan?

kelderfan

Ik denk daarbij aan Bert-Jan Lindeman, die dat klusje al eerder goed heeft ingevuld. En ja Random wielerliefhebber ik zie ook Maarten Wynants er wel bijkomen. Die heeft al in de auto gezeten.
Maar ging Nico Verhoeven daar niet naar toe. Ik heb dat toch voorbij zien komen.
@Morgenstern
Het was een leuk gevecht daar op die Poederberg. Jongens die daar overblijven voor de zege, moeten van goede huize komen. Opvallend dat die Niklas Egg het zo goed doet. Trek liet zich toch goed zien met drie man in de finale.
Jammer dat onze niet of wel nieuwe aanwinst het niet kan laten zien.

Yeez

Dan heb je met brenner ballerstedt en v veenendaal zijn de beste junioren ter wereld. Dat zou wel weelde zijn zeg. Vooral brenner. Ik meende dat wagner ook wilksch en hessmann nog volgde toch ;)

ti-raleigh

Mannen als Maassen en Niermann lijken me te belangrijk bij de grote jongens. Verhoeven zie ik dat nog wel doen, heeft in het verleden ook met dit bijltje gehakt. Erg veel ervaring dus. Daarnaast een nieuwe, jonge frisse 'hond' erbij lijkt me ook niet verkeerd.

Matxin

Brenner is pas 1ejaars junior dus die is nog te jong en blijft sowieso nog een jaartje junior. Die naam kan je beter vervangen door Hessmann

Voor de rest denk ik dat je heel aardig in de buurt zit qua namen.

Yeez

Brenner zou wel eens dat laatste jaartje junioren kunnen overslaan. Die rijdt nu al alles op een hoop

1 2 ... 358 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.