Ik weet niet of Kittel de juiste keuze is, hij moet zelf begrijpen wat hij moet doen met zijn competitieve activiteit, het zou intrigerend zijn, maar de twijfels over hem zijn talrijk: met de juiste mentaliteit zou een weddenschap zijn om te doen; in termen van pure snelheid is de top, hij heeft altijd de fout om te verdwalen in de laatste stadia, waarin vaak zijn kuddeachtige hem sterk hebben ondersteund om hem de sprint te laten doen om het maximale uit zijn potentieel.
Er zijn geen grote vrije namen: Halvorsen en Degenkolb in het WT (ik laat Bouhanni met rust, een bokser die een fiets op de fiets zet.... wat een verspilling van talent), met de Noors die heel goed opgroeit in een team dat niet veel ruimte laat voor de sprinters en qua zichtbaarheid de perfecte sponsor zou zijn voor de TJV, maar ook heel jong en geschikt voor de klassieke wedstrijden, maar het lijkt voorbestemd te zijn voor de EF, alhoewel ik hoop dat het nog steeds het volgende is :).
Ik beschouw Bennett zelf niet als Bennett, die Viviani in Deceuninck zal vervangen tussen de vrije.
Eens kijken hoe de ploeg de uitgaande markt gaat opzetten met De Tier, Lindeman, Wynants (geblesseerd, 37 jaar), Leezer (die ik voor 100% zou vernieuwen), Powless (te vernieuwen), Van Poppel zelf en Martens (35 jaar), en hoe het dan de mogelijke starters vervangt die altijd naar de jongeren kijken, heel belangrijk om te vinden en te groeien binnen de groep, of het nu klimmers, sprinters, voorbijgangers zijn.
Vertaald met www.DeepL.com/Translator
Ik hoop dat Kittel en Dumoulin beide niet bij Jumbo-Visma tekeken. De ploeg moet juist doorgaan met het aantrekken van jongere wielrenners om die in de cultuur van Jumbo-Visma op te leiden. Ze kunnen beter wachten tot het contract van Oomen afloopt en hem te conctracteren als co-kopman van Kruijswijk voor de Giro en Vuelta. Dan kan de ploeg in de Tour zich richten op het klassement van Roglic en de sprints van Groenewegen.
Hij was iets beter dan gisteren, maar uiteindelijk gewoon weer op waarde geklopt door een sprinter die momenteel beter in vorm is.
Vandaag gaven naast Teunissen overigens ook Roosen en De Plus een goede indruk in dit Vlaamse draaien en keren. Vooral van die laatste een goed signaal voor de rit van morgen.
'@jessevdalen
Nou ik vind, dat Dylan Groenewegen op de weg terug is, want hij liet vandaag weer grinta zien. Jasper Philipsen stond stil.
Als hij in koers blijft, dan maar eens in het wiel van Bennett kruipen in de rit naar Venray. 3-0 vind ik wel genoeg.;)
Wat het team betreft, ben ik 't met je eens, dat zij sterk ogen. Martens heeft veel werk verricht bij afwezigheid van de sterke Wynants. Maar zien hoe De Plus het gaat doen. Hij heeft de rit verkend met Tiesj Benoot.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.