Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 357 ... 501 502
kelderfan

'@TijmenCamps
Leuke opstelling, maar de T/A lijkt mij niet met de komst van Tom Dumoulin. Roglic zit niet te wachten op een sprinter in zijn races. Want dan moet je ook weer 1 of zelfs 2 mannen meenemen voor meneer de Sprinter.

Moreno Ventura

Ik weet niet of Kittel de juiste keuze is, hij moet zelf begrijpen wat hij moet doen met zijn competitieve activiteit, het zou intrigerend zijn, maar de twijfels over hem zijn talrijk: met de juiste mentaliteit zou een weddenschap zijn om te doen; in termen van pure snelheid is de top, hij heeft altijd de fout om te verdwalen in de laatste stadia, waarin vaak zijn kuddeachtige hem sterk hebben ondersteund om hem de sprint te laten doen om het maximale uit zijn potentieel.
Er zijn geen grote vrije namen: Halvorsen en Degenkolb in het WT (ik laat Bouhanni met rust, een bokser die een fiets op de fiets zet.... wat een verspilling van talent), met de Noors die heel goed opgroeit in een team dat niet veel ruimte laat voor de sprinters en qua zichtbaarheid de perfecte sponsor zou zijn voor de TJV, maar ook heel jong en geschikt voor de klassieke wedstrijden, maar het lijkt voorbestemd te zijn voor de EF, alhoewel ik hoop dat het nog steeds het volgende is :).
Ik beschouw Bennett zelf niet als Bennett, die Viviani in Deceuninck zal vervangen tussen de vrije.
Eens kijken hoe de ploeg de uitgaande markt gaat opzetten met De Tier, Lindeman, Wynants (geblesseerd, 37 jaar), Leezer (die ik voor 100% zou vernieuwen), Powless (te vernieuwen), Van Poppel zelf en Martens (35 jaar), en hoe het dan de mogelijke starters vervangt die altijd naar de jongeren kijken, heel belangrijk om te vinden en te groeien binnen de groep, of het nu klimmers, sprinters, voorbijgangers zijn.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator

TLJCAMPS

Iemand enig idee hoe je Chris Harper kan herkennen in de Tour of Utah? Er zijn namelijk 7 ploegen die qua shirts op elkaar lijken.

Romāns Vainšteins

Vraag het hem anders even

kelderfan

'@Moreno Ventura
Eens dat Kittel een groot vraagteken is en beter is dan die Halvorsen.

TLJCAMPS

Ik zie Harper wel erg attent van voren zitten. Reageert ook prima op de meeste aanvallen. Als dit zijn vorm is als hij ziek is...

ChefSpijker

Zeker weten dat hij dat was? Op 13 minuten gefinisht.

TLJCAMPS

Blijkbaar niet, de commentatoren van Eurosport hielden me weer eens voor de gek. Ze zeiden op de slotklim: Harper zit goed van voren, Harper attent voorin, Harper met de reactie...

Yeez

Goed ziek. Bijna laatste. Maar goed die renner wordt volgens seizoen pas belangrijk ;)

Laatst gewijzigd
Stoempie

Jeetje, ik ben geen fan van Morgenstern hoor en vermijd de discussies zoals hij en kelderfan die regelmatig hier voeren. Maar wat heeft populisme hiermee van doen ti raleigh? Probeer je een statement ofzo te maken?

ghostwriter

Ik hoop dat Kittel en Dumoulin beide niet bij Jumbo-Visma tekeken. De ploeg moet juist doorgaan met het aantrekken van jongere wielrenners om die in de cultuur van Jumbo-Visma op te leiden. Ze kunnen beter wachten tot het contract van Oomen afloopt en hem te conctracteren als co-kopman van Kruijswijk voor de Giro en Vuelta. Dan kan de ploeg in de Tour zich richten op het klassement van Roglic en de sprints van Groenewegen.

Romāns Vainšteins

Wel even wachten of die goed getweepuntnuld is na het openknallen van de liesslagader, in ieder geval heb je de ketonenmarge sowieso al.

kelderfan

'@TijmenCamps
Bridgelane zat goed van voren bij die laatste klim met 132 Dylan Sunderland; 133 tijdrijder Hayden Mccormick en 135 Scott Bowden. Ik denk dat Harper door die crash in het peloton op achterstand is gekomen.

kiryienka

Weet iemand of het programma van Stef Krul al bekend is?

Yeez

Het zit hem niet mee...

S. Morgenstern

Hij was iets beter dan gisteren, maar uiteindelijk gewoon weer op waarde geklopt door een sprinter die momenteel beter in vorm is.

Vandaag gaven naast Teunissen overigens ook Roosen en De Plus een goede indruk in dit Vlaamse draaien en keren. Vooral van die laatste een goed signaal voor de rit van morgen.

Laatst gewijzigd
Yeez

Eigenlijk draait heel de ploeg hier wel goed, op een wat mindere groenewegen na. Morgen teunissen en de plus dan maar met misschien roosen

ti-raleigh

Ik meen ergens gehoord te hebben dat Teunissen niet voor zichzelf en,, / of ak rijdt.
Het moest bij Dylan uit de tenen komen vandaag. Op 10 km zat hij al met zijn mond wijd open. Toch jammer...

kelderfan

'@jessevdalen
Nou ik vind, dat Dylan Groenewegen op de weg terug is, want hij liet vandaag weer grinta zien. Jasper Philipsen stond stil.
Als hij in koers blijft, dan maar eens in het wiel van Bennett kruipen in de rit naar Venray. 3-0 vind ik wel genoeg.;)
Wat het team betreft, ben ik 't met je eens, dat zij sterk ogen. Martens heeft veel werk verricht bij afwezigheid van de sterke Wynants. Maar zien hoe De Plus het gaat doen. Hij heeft de rit verkend met Tiesj Benoot.

kelderfan

'@TijmenCamps
Chris Harper is niet gestart vandaag, vanwege ziekte. Dus kennelijk niet door die valpartij.

Laatst gewijzigd
TLJCAMPS

Ja ik las het net. Hij gaat nu waarschijnlijk wat koersen in Australië rijden. Maar hij kon nog niet bevestigen dat hij volgend jaar bij TJV rijdt.

kelderfan

Jammer want Dumoulin zou mooi zijn, maar op Kittel zit ik echt niet te wachten. TJV maakt 't wel spannend zo.

TLJCAMPS

Denk dat TJV wacht tot na de Vuelta met bekendmaken.

kelderfan

Iemand had 't hier over Ben Hermans. Die geeft zijn visitekaartje af. Ik zie Kelderman daar in 2014 nog strijden met o.a. Ben Hermans, Winner Anacona en Tom Danielson.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Die was dan vast verdwaald en wilde eigenlijk iets posten in een topic over de Tour of Utah.

1 2 ... 357 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.