Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 356 ... 501 502
TLJCAMPS

'@Skylimit
Is die fan-pagina-site toevallig JumboVismaLive? Want die is van mij namelijk😉

kelderfan

Wauw TijmenCamps
Dat is echt brutaal, maar dan kan ik niet te hoge eisen stellen aan Chris Harper. Hopelijk herstelt hij snel op hoogte en zie ik hem nog in een etappe meedoen.
@ti-raleigh
Morgenstern is een zeilschip. Die spreek je niet met meneer of mervrouw aan. Maar je hebt gelijk, dat hij er vaak omheen draait ipv een discussie aan te gaan.

wieler4live

'@tijmen
Wat de de exacte site kan hem niet meer vinden de eerste keer dat ik er op keek zag het er goed uit.

TLJCAMPS

teamjumbo-vismalive.jouwweb.nl

S. Morgenstern

Mensen die me irritant vinden, kan ik uitstekend hebben. Ik vind een hele enkeling hier ook te sneu voor woorden, niets aan te doen. Ik ga daar zelf daarom zelden of nooit serieus mee in discussie, moeite niet waard..

Mensen die werkelijk denken dat ik inhoudelijke discussies ontloop, door ze te verdraaien, die geven zichzelf echter een brevet van onvermogen. Ik denk dat je dan vooral zelf nogal wat mist, waaronder bijvoorbeeld het vermogen om een discussie weer terug te draaien naar je eigen punt.

Prima verder; deze periodieke ontluchting die sommige blijkbaar nodig hebben, zijn eigenlijk totaal oninteressant.

Laatst gewijzigd
Rawolf

'@Morgenstern, ik vind je bijdrages heel prettig hoor, je maakt vaak verstandige opmerkingen. Conservatieve mening valt wel op maar leuk om een tegenwoord te krijgen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Tijmen hij bedoelt gewoon dit topic

TLJCAMPS

Oeps...

Yeez

Het is nogal irritant ja, maar goed

Yeez

'@morgenstern heeft nog nooit iets aan een ander toegegeven

assen

'@ Tiijmen

Het is zeker NIET brutaal. Ik neem aan dat je de vraag met respect hebt gesteld. Dan is het prima. Jij wil iets weten of bent geinteresseerd, en degene die wordt bevraagd kan gewoon ‘nee” zeggen. Dus ga er gewoon mee door, als je je daar goed bij voelt.

Deze houding van ‘als ik iets wil probeer ik het / ga ik ervoor’ is een heel gezonde houding die je ver kan brengen, zowel qua levensgeluk als in je zakelijke leven.

TLJCAMPS

'@Assen

Ja ik had hem sowieso voor de proloog al succes gewenst. En ik bracht het een beetje zo: What happened in the prologue? The next stage is yours man!

Romāns Vainšteins

Vraag hem anders ook even of ie Freddie Mercury een vette snor vond hebben, YOLO weet je.

TLJCAMPS

'@Romans

Ik dacht dus dat dat een wielrenner was, ik vond hem maar niet:).

Romāns Vainšteins

Argh, shame on you ! :D

TLJCAMPS

Ja die kerel was blijkbaar in 1946 geboren, toen zat ik nog lekker bijna 60 jaar in de buik van mijn moeder:)

Laatst gewijzigd
Yeez

'@tijmencamps jonge man met veel verstand jij ;) keep it up

Yeez

Over groenewegen. Zoveel heeft hij niet gereden toch dat hij oververmoeid is? Tov ackermann viviani en bennett

TLJCAMPS

Criteriums zijn ook hartstikke zwaar.

TLJCAMPS

Dat fietsen zal niet zo zwaar zijn maar meer de randzaken en mentaal. Toch weer na elke koers naar de bobo's toe...

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ackerman en Viviani rijden hier dan ook niet. Hij heeft trouwens meer koersdagen dan Ackerman en Bennett

Moreno Ventura

Jammer voor Dylan, een 3e plaats is een mooie plaats tegen een aantal zeer goede sprinters.
Ik wil ook altijd graag winnen, ik hoop dat dit elke keer als de TJV-rijders het druk hebben en vandaag tot de eindsprint hebben ze allemaal goed gewerkt, helaas was het niet genoeg om te winnen.
Dylan mist nu iets aan kracht, hij mist een beetje overtuiging, hij kijkt altijd naar wat de anderen doen voordat hij de sprint ingaat en dit doet me denken dat hij niet op zijn best is (en in ieder geval eindigde hij altijd als 3e, niet als 15e).
Ik denk dat het is goed voor het team om te streven naar een andere sprinter die het team sommige overwinningen om ervoor te zorgen dat al het gewicht niet uitsluitend op Dylan vallen kan, ik zeg niet dat ik heb een roos als de UAE, Bora of Deceuninck gegeven de begroting (Sagan, Ackermann, Bennett of Gaviria, Philipsen, Kristoff of Viviani, Hodeg, Jakobsen): Van Poppel is prima (en dan vernieuw je het meteen voor minstens 2 jaar) of je hebt een andere pure sprinter nodig naast de verschillende Jansen, Teunissen.
Denk je dat het mijn verkeerde idee is?
P.S.: Ik heb deze analyse gedaan, ongeacht het resultaat van GROENEWEGEN van vandaag, het is mijn gedachte dat ik een team als TJV heb dat de beste wil zijn in het WT.
Groeten uit Italië, ik vertrouw altijd op de goedheid van de Nederlandse vertaler :)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Moreno ik ben het helemaal met je eens.... (prima vertaler trouwens)

TLJCAMPS

Ik zeg nog steeds Marcel Kittel, in mijn optiek de beste sprinter in de wereld. Ik had in de TJV-appgroep een leuk programma voor hem gemaakt:

-Ronde van de Algarve
-Tirreno-Adriatico
-Ronde van Noorwegen
-Vierdaagse van Duinkerke
-ZLM Tour
-Ronde van Polen
-Ronde van Denemarken
-Cyclassics Hamburg
-Deutschland Tour
-Tour of Britain
-Kampioenschap van Vlaanderen
-Primus Classic
-Gooikse Pijl
-Houtland Lichtervelde
-Sparkassen Münsterland Giro
-Tour of Guangxi

ti-raleigh

'@ morgenstern
Een discussie verdraaien, nee daar ben ik niet zo goed in. Ben ik te simpel voor, misschien inderdaad een brevet van onvermogen. Ik ben niet roomser dan de paus, maar in het algemeen probeer ik met open vizier te discussiëren. De zeldzame keren dat ik terugkom bij mijn punt, is de tegenpartij voor een paar weken gevlogen. Maar goed je hebt nogal wat fans hier. De kracht van populisme, ook in de echte maatschappij bijna niet tegen te vechten. Ik weet het, wederom een brevet van onvermogen.

1 2 ... 356 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.