Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 364 ... 501 502
Yeez

Ahhh jansen kom net te laat om te winnen zo zonde! Qua overwinningen zat het deze week niet mee met groenewegen en in noorwegen, de eindzege is een mooie opsteker en zeker niet verwacht

tdola

Jansen grijpt net naast de laatste etappe in Noorwegen. Jammer dat hij niet iets meer hulp had, als de tier op 1 km nog een flinke kopbeurt had kunnen doen, had hij wrs gewonnen.

kelderfan

'@tdola
Je moet wel kijken natuurlijk, want Floris deed iets eerder de forcing voor Jansen. Er moest wel een renner binnen de toptien eindigen en dat lijkt nu Jansen te worden.
Wel een mooie en verdiende 2e. plek voor Amund Jansen en een 8e. plek in 't AK. Floris De Tier wordt 11e.
Dus al met al een prima dag voor TJV.

Laatst gewijzigd
TLJCAMPS

Verdomme, daar was bijna #42 met Grøndahl Jansen!

assen

'- Ben geen echte die hard TJV fan (Wat doe je dan op dit Forum mafkees! Ga weg!), maar moest toch een traantje weg pinken. ... Ben wel beetje De Plus fan. :-)

- Wat valt mij het meest op aan deze ronde? Het presteren van DQS, al zijn ze hier toch met een TOPteam gekomen.

- Vertrek van Van Poppel - van mij mocht ie blijven, maar misschien is zijn vertrek toch voor beide partijen beter

- Jansen: jammer, maar geen ramp. En de Noren zijn toch blij, want weer een Noorse etappewinnaar in Lapland. :-)

En nu op naar de Vuelta!

tdola

'@kelderfan
Heb gekeken, jij ook!?
Die keer dat ik de tier op kop zag was geen verschrikkelijk tempo en niet echt een forcing en geen kilometers lang.
Was met 15-20 man en t viel wat stil, toen ging de tier op kop rijden.

TLJCAMPS

Toen De Tier op kop kwam liep Hoelgaard alleen maar meer uit.

xistnc

Puntje van mijn stoel in het laatste uurtje van de Binckbank Tour. Wat een baas, die De Plus. Mooi om te zien dat het hem ook gegund werd door Naesen en Van Avermaet en zelfs door Wellens. Hirschi zal een wat minder gevoel overhouden, vermoed ik.

Heerlijke demarrage ook nog van Teunissen, die misschien wel de sterkste man was deze week. Hij zal ingeschat hebben dat het over en uit was bij de directe concurrenten van De Plus, want anders doe je zoiets niet.

Noorwegen gemist, vanaf welke km is het interessant om terug te kijken?

assen

'@xistnc
Vanaf minuut 1 terug te kijken op Eurosport Player, met mooie beelden van het gebied. :-)
Helaas kan ik je niet helpen - heb net als jij genoten van BB, en Noorwegen is erbij ingeschoten.

Wat betreft Teunissen denk ik toch dat ie niet genoeg was om met Wellens, Hirschi en De Plus mee te kunnen. Ik denk - serieus - dat ie wat aan vorm heeft ingeboet tov het begin van de Tour.

kelderfan

Teunissen gaf ook zelf aan, dat het wat minder is geworden na de TdF. Die had Wellens en Hirschi {wat een talent van Sunweb} niet van de zege kunnen afhouden. Dat De Plus nog zo goed is na een zware TdF-klus, is toch wel mooi om te zien. Zijn volgende klus is de OVO Energy Tour of Britain.

@xistnc
In de laatste ronde gebeurde 't allemaal; ook het afhaken van diva Mathieu van der Poel.
Ook de forcing die ik heb gezien van Floris De Tier, waardoor de achterdeur openstond en Jansen kon opklimmen in 't klassement. Amund Jansen was echt goed bezig. Na de forcing probeerde hij 't al een keer om Hoelgard te achterhalen, maar toen kreeg hij de meute in zijn wiel en dat was niet de bedoeling. Daardoor kon Hoelgaard weer verder uitlopen.

xistnc

Thanks. Eén rondje = 11km als ik het goed zie? Dat is goed te doen. Qua natuurschoon heb ik afgelopen dagen genoeg gezien en bovendien ben ik er al geweest.

Borsje

Teunissen viel me zeker niet tegen. Maakte op het laatst mooie sprong naar Gilbert/Clarke en reed helaas lek op de Vesten.

Poeksel

Zesde geworden met alleen maar sterke renners voor hem, lijkt me een prima prestatie van Teunissen.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Teunissen is echt een geweldig seizoen aan het rijden

ghostwriter

Ik verwacht veel van Jumbo-Visma in de voorkaarsklassiekers van 2019. Als iedereen fit is hebben ze met Wynants, Teunissen, Roosen, Vd Hoorn, Jansen, Van Aert en Eenkhoorn een hele sterke ploeg voor de Vlaamse klassiekers. Het zou me niet verbazen als er nog een extra hardrijder voor de klassiekers bij wordt gehaald om het vertrek van Van Poppel op te vangen. Persoonlijk zou ik het wel mooi vinden als Boasson Hagen voor Jumbo-Visma gaat rijden. Dat lijkt me iemand die indien nodig ook voor de sprinttrein van Groenewegen zijn waarde kan hebben.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Hagen rijdt de Vuelta dus volgens de Powless logica zou hij dus ook wel bijtekenen bij die ploeg.

kelderfan

'@ghostwriter
Ik vind Boasson Hagen echt wel een sterke renner en zeker een aanwinst. Maar als Tom nog steeds op de radar staat, dan
zou die Markus Hoelgaard een goedkopere aanwinst zijn en die heeft nog niet bijgetekend. Dan is Visman ook weer blij.
Als Jumbo 't mag zeggen, dan heeft die Amaury Capiot toch zijn visitekaartje afgeleverd. Want om in zo'n rit tussen de gevestigde orde te finishen is toch wel sterk te noemen. Die is er wel een lange tijd uit geweest door valpartijen enz.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Kunnen we nu weer serieus gaan zijn.... Capiot en Hoelgaard ??? kijk even verder dan de uitslag in hun laatste koers

Rawolf

Boasson Hagen zou een geweldige aanwinst zijn maar de vraag is of hij wil en zo ja voor welke prijs.

Als de ploeg zijn eigen filosofie volgt zal eerder een jonge hond a la Halvorsen worden aangetrokken maar ik zou de voorkeur geven aan EBH

S. Morgenstern

Sprengers, is dat niet iets!?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Random Halvorsen was al gelinkt aan EF education First https://www.wielerflits.nl/nieuws/halvorsen-wisselt-team-ineos-in-voor-ef-education-first/

kelderfan

'@rahimns
Heb je gekeken dan?
Als je na zo'n rit tussen de grote mannen kan eindigen, ben je geen kleine jongen. Dus ik zou die Capiot serieus in de gaten houden. Die Markus was al eens 2e. in de vorige editie van de Artic Race en dat tegen sterk Astana veld.
@S.Morgenstern
Thomas Sprengers is al eens gekeurd door 't team en heeft niet gehaald.

Jorco

'@kelderfan
Is John Mandrysch niks?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan zo hij had een superdag, dat maakt je niet meteen WT waardig.

Rawolf

Nog niet bevestigd door EF, misschien ook contact met jumbo

1 2 ... 364 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.