Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 365 ... 501 502
S. Morgenstern

Thomas Sprengers is al eens gekeurd door ’t team en heeft niet gehaald.

Ik denk dat er de afgelopen tijd nog wel wat renners zijn gepasseerd waarover je hetzelfde zou kunnen zeggen...

Maar als Dumoulin nog een optie is, dan kan er natuurlijk ook nog gekeken worden naar de winnaar van een wedstrijd die volgende week wordt verreden. Of de nummer negen ergens.. Vast nog goedkoper.

Laatst gewijzigd
Rawolf

'@Morgenstern, lees in een interview met Zeeman dat Dumoulin eigenlijk al binnen is. Hij praat al over "volgend jaar de Tour met Dumoulin"

Hunneman180

Ik wil hier graag een onderwerp aansnijden, omdat ik benieuwd ben hoe jullie hierover denken. Dit betreft de positie van Floris de Tier.

Heeft hij met een 11e plaats in een minder aansprekende ronde Jumbo voldoende overtuigd om zijn contract te verlengen. Ik denk van niet en dat 'ie volgend jaar weg is. Jullie?

S. Morgenstern

Waar lees je dat interview?

tdola

'@hunneman
Lees even de Posts van afgelopen 2 dagen.
Mij heeft ie niet overtuigd. Maar een vervanger is er ook niet zomaar.

S. Morgenstern

Foss en Harper zijn toch 'vervangers' van renners die dit seizoen onderdeel zijn van de selectie? Olivier zal vast niet de enige van het klimmende deel van de selectie zijn wiens vertrek ruimte maakt voor die twee jongens.

tdola

Interessante benadering. Maar zou evt komst van dumoulin dan ten koste gaan van Bennett/kruijswijk/Roglic of is dat een extra buitenkans.
Maar foss/harper (alhoewel nog niet officieel bevestigd) ipv Olivier/de tier klinkt niet heel raar. (Maar kan ook ipv powless zijn, gezien die nog niet verlengd is).
Maar wie gaat van Poppel dan vervangen? En willen ze weer selectie van 27 man of extra renners?

Blijft interessant om te zien en af te wachten hoe selectie er volgend seizoen uitzien.
En nu van Poppel gaat vertrekken, betekent dat wat voor wie kopman is in laatste deel van seizoen in bepaalde wedstrijden en of er voor van Poppel gereden gaat worden?

Hoe is t trouwens met vd hoorn? Geen wedstrijden meer vrees ik dit seizoen?
Hoe is t met de revalidatie van van aert?

Yeez

Jammer van van poppel, al denk ik dat die moet uitkijken geen lars boom figuur te worden en dat zijn carrière als een nachtkaars uit gaat

debarreman

Dumoulin is van zijn contract af. Zie Telegraaf en Algemeen Dagblad. En nu?

TLJCAMPS

Sunweb bevestigt het ook al

freire93

Roglic mondeling akkoord tm 2023. Bron telegraaf

TLJCAMPS

'@Freire93
Dat bericht was van vorige maand.

freire93

Dank voor corrigeren @tijmencamps

TLJCAMPS

'Tom Dumoulin voor drie jaar naar Jumbo-Visma'. Hopelijk gaat dit niet ten koste van Roglic.

S. Morgenstern

Dombrowski had een stuk goedkoper geweest en die kan ook klimmen.

horsm

Dumoulin komt dus echt. Knap hoor, na Van Aert is dit weer een megaslag op de transfermarkt. Ik zou het leuk vinden als hij Kelderman zou meenemen

Yeez

Jumbo maakt het officieel bekend middels een filmpje

ti-raleigh

Dit wordt een schip met veel kapiteinen, kan niet goed gaan. Er gaan mensen teleurgesteld worden. Er zijn een boel die denken dat Tom efkes de Tour gaat winnen. Er zullen een boel koude kermissen zijn de komende jaren.

ghostwriter

Ik hoop dat Roglic zijn contract verlengt met de afspraak dat hij in 2020 nog één keer de combinatie Giro met Vuelta gaat rijden. Dan heeft Jumbo-Visma met Kruijswijk en Roglic voor de Giro en Vuelta en Dumoulin en Groenewegen voor de Tour in elke grote ronde twee kopmannen van wereldklasse.

Sagan=hulk

Te veel kapiteinen op een schip inderdaad. Roglic gaat niet tevreden zijn met nog een jaartje Giro. Ook al stuur je Kruijswijk naar de Giro, die zal dat wel willen aangezien hij zijn doel voor de Tour al behaald heeft, dan zit je nog met een probleem voor de Tour. Roglic en Dumoulin samen lijkt me al moeilijk en zeker deze twee in combinatie met Groenewegen lijkt me onmogelijk.

S. Morgenstern

Dumoulin aan je ploeg toe kunnen voegen is altijd een geweldige kans. Dat betekent niet dat alles met zo'n wereldselectie vlekkeloos op zijn plek zal vallen, of dat je denkt dat Dumoulin de Tour wel even gaat winnen (Roglic lijkt me volgend jaar een minstens zo grote kanshebber). Zinloos in ieder geval om daar bij voorbaat donderwolken boven te zien hangen.

horsm

Hmm... volgens mij heeft Roglic juist zijn ogen op de Giro gezet voor volgend jaar.

Ik zou qua klassementskopmannen het zo doen: Giro: Rogla & Stevie (dubbelkopman); Tour: Dumoulin (kop) & Roglic (schaduw) & Bennett (ondersteuning) en dan Kruijswijk & Bennett in de Vuelta.

ghostwriter

'@Sagan=hulk
Het lijkt me niet moeilijk om Roglic en Dumoulin (zonder Groenewegen) als co-kopmannen de Tour te laten rijden. Het zijn vergelijkbare type kimmers die baat hebben bij één strak tempo. Alleen met Groenewegen erbij blijven er dan te weinig plaatsen over voor een goede sprinttrein en een goede klassementstrein.

Hoe weet je zo zeker dat Roglic niet tevreden zal zijn met nog een jaartje Giro? Hij heeft pas één keer van de Giro een hoofddoel gemaakt en heeft de Giro nog niet gewonnen. Daarbij kan hij nog genoeg leren als kopman door het rijden van de Giro (en Vuelta). Zeker als hij daar samen met Kruijswijk als co-kopman en een geweldige klassementstrein naartoe wordt gestuurd.

Laatst gewijzigd
Diever

Mooie ze Tom naar Jumbot. Had ik toch niet verwacht al waren de signalen vrij sterk. Toch hoop ik niet dat er te veel behouden wordt gereden voor top 5 plaatsen in een grote ronde. Vind ik Kruijswijk een voorbeeld van. Genoten van Jumbo deze Tour, maar het was wel vrij verdedigend wat ze deden. Hopelijk kunnen ze nu naar de volgende stap en blijven ze er voor zorgen dat ze in alle etappes mee konden doen

S. Morgenstern

Tour de France is overduidelijk het uitgangspunt, dus met twee kopmannen naar de Giro gaan is nogal onwaarschijnlijk.

1 2 ... 365 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.