Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 37 ... 501 502
S. Morgenstern

Oké, maar wat doen we dan met de deelname van Thomas aan Baskenland en Zwitserland? Daar kunnen we toch ook niet aan voorbij gaan..

jvh93

Wat een onzin kelderfan. Als je kijkt naar de ploeg die roglic nu meekrijgt is dat voor zijn ondersteuning al enorm sterk. Kruijswijk zelf heeft ook ambitie en zal niet zomaar alles in de giro eruit gooien voor roglic om in de tour niet alles eruit te halen.

kelderfan

'@jvh93
Waarom is dat weer onzin? Roglic gaat ook mee naar de TdF toch.
Als er een kans op de zege is, dan is het in de Giro met Roglic, want in de TdF wordt 't een stuk lastiger tegen Froome en Thomas.
Kruijswijk kan zijn ambitie gewoon waarmaken in de TdF met de hulp van Roglic en Bennett.
Hij hoeft alleen de Vuelta te laten vallen en daar kun je Tolhoek met Bennett naar toe laten gaan.
@vlek
Dat is een puzzel voor de kenners toch.
Pays Vasco met Tolhoek, Kuss en Bennett wil ik wel eens zien.
TdS met Tolhoek, De Plus en Gesink kan dan ook leuk worden.

JoaJoch

Het blijft als meelezer echt compleet bizar dat iedereen in dit topic al jaren reageert op kelderfan en verwacht dat er een normale en inhoudelijke discussie zal volgen. Heb ook de indruk dat heel veel mensen die hier vroeger nog regelmatig postte zijn verdwenen uit dit topic door deze onzin. Het is een beetje één grote freak-show geworden met steeds weer dezelfde poppetjes in dezelfde rollen die hetzelfde riedeltje afspelen, en dat al jarenlang achter elkaar.

Het is zowel bizar als fascinerend als treurig tegelijk..

KJP

Haha, ik moet zeggen AlfredoBinda, ik vind het een mooie spiegel!

S. Morgenstern

Wel een wat beperkte. Ik denk dat er een veelheid aan motieven en verwachten bestaat, voor het reageren op reacties van wie dan ook. Zoals er ook meer redenen zijn waarom bepaalde mensen minder of niet meer reageren.

KJP

Tsja, toch ben ik het er wel mee eens dat een heel flink deel van het Jumbo forum draait om het ontkrachten van de soms ietwat bizar aandoende meningen van kelderfan. En ik kan me dus ook goed voorstellen dat er legio mensen zijn die hier wel wat toe te voegen hebben, maar toch denken, tsja vanwege het niveau hier ga ik het maar ff laten.

Kan ik me dus voorstellen.

JoaJoch

Precies dat ja.

Ik twijfel echt niet aan de oprechte passie die kelderfan en heeft voor het team en ik vind het op een bepaalde manier ook juist wel mooi om te zien. Maar het is gewoon vrij vermoeiend om dit topic te openen en dan pagina na pagina (naar mijn mening) vrij inhoudsloze discussies te zien over selecties en mogelijke tranfers die nergens op zijn gebaseerd.

S. Morgenstern

Ja, ik ook. Ik kan me echter ook heel veel andere redenen voorstellen, waarom mensen hier niet reageren.

johanstar

ik lees het forum juist om de bijdrages van KF!

Romāns Vainšteins

Kelderfan is zo'n iemand die alle bustijden bij alle haltes in greater Manchester uit zijn hoofd zou kennen mocht hij die piste ipv Visma-Jumbo hebben gevolgd.

wolfje

Als meelezer mis ik ook steeds meer de inside bijdragen van bijvoorbeeld Roelien of rahimns en discussies over andere onderwerpen dan de wedstrijdselecties of aankopen. Als niet elk item binnen 4 reacties weer gekaapt wordt, zou ik graag vaker meelezen en zelf gaan posten

tendam

Ja, als je hier komt voor wat nieuws over Jumbo is het wel even scrollen tussen de oeverloze discussies over Leknessund en de Settimana Coppi e Bartali. Niettemin vind ik kelderfan op een bepaalde manier wat nuchterder dan een Alfredo Binda die er soms wat overdreven standpunten op nahoudt. Zo heeft iedereen z'n sterke en minder sterke bijdrages.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@wolfje er is veel veranderd binnen de organisatie van de ploeg. Dat maakt het soms moeilijker om informatie te krijgen. Het is allemaal wat afstandelijker geworden, al hebben we via Whatsapp nog steeds wel een direct lijntje met oa Ard Bierens. Hopelijk gaan we binnenkort weer eens om de tafel zitten om het overleg weer nieuw leven in te blazen. Verder zou ik ook graag dat er weer meer leden hier komen posten zodat er misschien weer eens andere discussies ontstaan, van mij hoeft het zeker niet alleen te gaan over de selecties en eventuele aankopen. Al begrijp ik best dat in deze fase van het seizoen dit wel een piek heeft.

kelderfan

"Het blijft als meelezer echt compleet bizar dat iedereen in dit topic al jaren reageert op kelderfan en verwacht dat er een normale en inhoudelijke discussie zal volgen."
Wat ik bizar vind, is dat als ik wat post er niet wordt gereageerd met een inhoudelijke discussie of tegenargumenten maar met onnozele geroeptoeter.

wolfje

'@rahimns
Snap ik en ik snap het team ook prima gezien de sponsorbelangen en imago. Voor mij is het alleen jammer want juist de persoonlijke kant achter de sport vind ik het leukst en dat weten ze steeds meer af te schermen.

Fanny

'@Rahimns
Quote: er is veel veranderd binnen de organisatie van de ploeg. Dat maakt het soms moeilijker om informatie te krijgen. Het is allemaal wat afstandelijker geworden, al hebben we via Whatsapp nog steeds wel een direct lijntje met oa Ard Bierens.

Rahimns : Ook Ard Bierens weet niet alle wedstrijdselecties.
Het is niet gek dat hier flink gediscussieerd wordt over de nieuwe aankopen, contractverlengingen en de wedstrijdselecties in de belangrijkste koersen.
Dat komt mede omdat de staf van TJV het programma van de diverse renners niet, of niet geheel openbaar maakt t/m het einde van het seizoen terwijl dit wel bekend is.
Het kan ook zijn dat TJV dit ook niet absoluut wil en dan hebben er maar mee te dealen net zoals PCS.
De fans moeten de wedstrijdselecties hoofdzakelijk maar uit de (sociale) media halen of bv Strava.
Ook maakte TJV de afgelopen jaren vaak 1 of 2 dagen van te voren de selectie bekend en dan bedoel ik niet de grote rondes.
Dat is dus dit jaar wel iets veranderd mbt de klassiekers en andere WT koersen.
Elke renner weet nu wanneer hij welke koers hij het gehele jaar 2019 gaat rijden mits niet ziek, geblesseerd of totaal niet in vorm. Ook zal bekend zijn waar hij als eerste reserve staat.
Wat is er nu op tegen om het programma van Alle renners bekend te maken op de presentatie dag ?
En dan bedoel ik natuurlijk de 3 grote ronden en alle WT koersen en eventuele belangrijke HC koersen.
Dit zal dan voor de fans in ieder geval hierover minder discussie en rust geven en kunnen we het over andere dingen hebben zoals bv kansen voor de ploeg voor een bepaalde koers en te volgen tactiek met deze renners die dan geselecteerd zijn.
Misschien toch maar eens vragen aan Ad Bierens cq planner Zeeman.
Ook zij mogen hier natuurlijk op het TJV Forum posten. Haha.
Het is natuurlijk jammer dat Roelien en jij minder inside informatie krijgen om hier te posten zoals bv de samenstelling van de selecties voor het hele jaar in de diverse koersen.
Overigens vond ik het een mooie presentatie van TJV met alle schaatsers en wielrenners.
Daardoor was er ook veel meer media-aandacht.
Leuk dat TJV daarbij ook een achttal echte TJV Fans uitnodigde om deze presentatie bij te wonen.

@Sepiroth
Quote: Fanny had/heeft bijv. regelmatig leuke korte wedstrijd analyses die behoorlijk neutraal zijn.
Dank voor je quote want dan heb ik het tenminste nog ergens voor iemand gedaan.

Wat betreft de discussie over @Kelderfan.
Ik kan zijn bijdragen wel waarderen, ook al ben ik het niet altijd met hem eens maar ik zal er niet op inhakken.
Vind het wel leuk als hij weer ergens iets nieuws over TJV renners of andere interessante renners bij andere ploegen heeft gevonden.
Hij is natuurlijk een grote fan van ex TLJ renner Kelderman en ik vind het dan ook mooi dat ondanks dat Kelderman is vertrokken naar Sunweb hier toch blijft posten of het TJV forum.
@Kelderfan
Ik hoop, nog sterker ik verwacht dat Kelderman over enige jaren nog wel een keer terugkomt bij TJV.
Ik denk dat deze terugkeer dan in de plaats van Bennet of Roglic zal zijn.
Kelderman is en blijft een in potentie een grote nog jonge NL ronderenner met zowel klim- als tijdrijders capaciteiten.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Fanny nee Ard zal de selecties niet allemaal uit zijn hoofd kennen maar als hij mij antwoord geeft ga ik er niet vanuit dat hij die uit zijn mouw schud, maar dit heeft nagevraagd.

kelderfan

'@Fanny
Het is natuurlijk niet zo, dat ik alleen maar fan van Kelderman ben. Hopelijk zien wij hem snel weer terug bij TJV, want ik denk. dat hij dat hele gedoe met Dumoulin ook wel zat zal zijn. {Ik denk 't!}; laat hij gelijk Sam Oomen ook maar meenemen, want die lijkt mij nog steeds het grootste talent in het Nederlandse wielrennen.
Ik hoop alleen dat 't niet koste van Roglic gaat, want daar ben ik inmiddels ook wel fan van.
Met Tolhoek en Kuss heeft 't team echt voor de toekomst 2 briljantjes binnengehaald.
Het is ook heel mooi, dat TJV nu 't programma eerder communiceert met de volgers. Dat hoeft echt niet voor 't hele seizoen; want er kan nog van alles gebeuren. Wat ik wel jammer vind, is dat de vorig jaar ingeslagen weg {die voor de jonge talenten Bouwman, De Tier, Olivier, Tolhoek, Kuss, Powless en natuurlijk ook Eenkhoorn echt goed heeft gewerkt} nu kennelijk weer snel wordt afgedaan.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan tijd voor een inhoudelijke discussie... wat is er veranderd aan die ingeslagen weg dan ???

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Wie nog de TTT van George Bennett wil volgen vanaf 00.00

https://www.teamjumbovisma.com/video/news/watch-the-new-zealand-road-nationals-with-george-bennett/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=nationals&utm_term=georgebennett

tdola

Even ander punt dan selecties.
Rijden de renners komend jaar op dezelfde fietsen en tijdrit fietsen, of is er een nieuw /verbeterd branche model gekomen?

kelderfan

'@rahimns
Moet ik alles herhalen of zo.
Ik heb al eerder gezegd, dat 't jammer is, dat kennelijk een aantal Italiaanse- en Amerikaanse koersen niet meer worden gereden door 't team. Juist die koersen hebben er voor gezorgd, dat die jonge talenten stappen hebben kunnen zetten.
Hopelijk kunnen zij die stappen blijven zetten in WT-koersen, wat @vlek heeft aangegeven.
Want hoe verklaar je bijvoorbeeld de aanwezigheid van Dylan Groenewegen in Catalunya; dat gaat m.i. ten koste van een aantal klimmers, zoals De Tier en Olivier.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik ga ervan uit dat ook De Tier een mooi programma krijgt en ook Olivier zal best aan zijn trekken komen. Zolang nog niet het hele programma vaststaat en alle selecties duidelijk zijn vindt ik deze conclusie erg voorbarig. Als ik kijk naar het programma van bijvoorbeeld Tolhoek en Kuss gaan die er zeker niet minder op zijn. Wacht nou eens rustig af. Waar er wedstrijden wegvallen komen er altijd wel weer andere voor terug. Het beleid van de ploeg is de afgelopen 3 jaar goed geweest, hebben ze er goed over nagedacht en hebben diverse renners stappen gemaakt... denk niet dat dit nu opeens niet zo zal zijn. Dat Groenewegen een koers als Catalonie gaat rijden zal met een achterliggende gedachte zijn.

Laatst gewijzigd
jansen8888

Nu de discussie geopend is zal ik als meelezer ook eens reageren. Ik denk nu al een jaar hier dagelijks het forum te volgen en vaak lees ik erg interessante nieuwtjes. Het enige wat mij betreurd is dat het hier te vaak op de man word gespeeld waardoor het een weer war van berichten is. Onderbouw je meningen voor een goede discussie en respecteer elkaar ook als iemand niet op "onzin" wil reageren. Ook ik zal eens kijken of ik iets toe kan voegen aan dit forum het komende jaar. Aangenaam bij deze ;)

1 2 ... 37 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.