Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 36 ... 501 502
Barttej

https://siol.net/sportal/kolesarstvo/kam-merijo-slovenska-kolesarska-zeleza-486774

tdola

Met Google translate staat er idd de suggestie van Romandië.
Maar toch geloof ik rahimns meer, lol. (Dus lbl en geen Romandië).

tendam

Romandië gold ooit als voorbereidingskoers voor de Giro. Met de Tour er achteraan wordt het wel veel, maar het kan natuurlijk.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Mijn bron was Ard Bierens, natuurlijk zou het kunnen dat hij er naast zat maar dat lijkt me toch wel onwaarschijnlijk. Verder eindigt de Romandie minder dan een week voor de start van de Giro, het lijkt me vreemd als Roglic daar zou starten. Zeker als hij daarna ook nog de Tour gaat rijden.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Nog een artikel over Tom Leezer in Cyclingonline

https://www.cyclingonline.nl/artikel/15861_tom_leezer_staat_voor_nieuwe_uitdaging_bij_jumbo-visma.html

programma:

Tour Down Under
Cadel Evans Great Ocean Road Race
UAE Tour
Ronde van Catalunya

KJP

'@Kelderfan

Heb je zelf het Wk-parcours al bekeken uberhaupt. Mannen als Viviani, Sam Bennett, Kristoff (de niet eens best klimmende sprinters) e.d. denken daar ook kans te maken, dus wat heeft een klassementsrenner als Kruijswijk die nog nooit een top eendagskoers heeft gereden daar dan te zoeken? Laat die gasten zich lekker voorbereiden op het najaar in Italie ofzo als er na de Tour-Vuelta uberhaupt nog iets in de tank zit.

tdola

Altijd leuk deze artikels, maar groenewegen reed afgelopen seizoen echt niet down under.....

Uae tour nu bijna vol (de plus, Martens, Roglic, Bouwman, Martin, leezer en ..... Wijnants/van Emden/powless/Olivier/de tier/anders?).

Catalonië voor groenewegen is wel verrassend imo, ook bijna vol dan (tolhoek, kruijswijk, hofstede, kuss, leezer, groenewegen en Wijnants/powless/Olivier/anders?).
Is misschien ook ergens voorbereiding van groenewegen op de Vuelta!?

S. Morgenstern

Ik vind Groenewegen voor Catalunya geen verrassing. Hij zou zich dit seizoen volledig op het sprinten richten en het Vlaamse voorjaar helemaal overslaan. Dit is dan na Parijs-Nice de meest logische koers om te rijden; genoeg echte sprintkansen, met maar een paar serieuze tegenstanders. Terwijl je in het Baskenland vaak te zware finales hebt, waar een ander type sprinter zijn ploeg aan het werk zou zetten om Groenewegen te lossen.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@KJP
"Heb je zelf het Wk-parcours al bekeken uberhaupt."
Ja, want ik heb al eerder gemeld, dat een deel van de Yourkshire Tour over het WK-traject gaat. Kruijswijk heeft Yorkshire al eerder gereden, zoals je misschien wel weet. Of is 't überhaupt niet.
Ja en sterke sprinters hebben daar ook zeker een kans. Dus Danny van Poppel zal wel een van de kandidaten zijn.
@vlek
Ik vind 't juist een hele grote verrassing, dat Groenewegen Catalunya gaat rijden. Vorig jaar was 't nog Kruijswijk, Gesink, Bennett, Clement, De Tier, Tankink en Lindeman.
En ik kan nog geen andere sprinters ontdekken, die Catalunya gaan doen.
Wat ik mij afvraag is, waarom Gesink hier niet start, want hier is hij toch thuis.

Jorco

Bovendien is Catalunya ook wel fijn om even zijn klimvermogen iets op te rekken..
Kan in de Tour, maar vooral in de Vuelta wel van pas komen om wat extra sprint kansen te krijgen.

S. Morgenstern

Vorig jaar reed Groenewegen inderdaad gaan Catalonië. Dit jaar wordt er echter een andere keuze gemaakt, zoals ik net aangaf, waardoor ik hem er nu wel had verwacht.

Dat je nog geen andere sprinters kunt ontdekken, zal wel komen doordat die startlijst nog amper bekend is zou ik denken. Misschien even die van de afgelopen jaren bekijken?

Laatst gewijzigd
kelderfan

Maar juist in de TdF 2018 bleek, dat het bergwerk voor Dylan Groenewegen moeilijker gaat, dan 't jaar daarvoor. Maar zoals Leezer 't goed zegt, "Kijken hoe dat gaat, want het is een experiment?"

aru123

'Maar juist in de TdF 2018 bleek, dat het bergwerk voor Dylan Groenewegen moeilijker gaat, dan ’t jaar daarvoor'

dat kwam omdat dylan op zn plaat ging in de kasseienetappe....
Dylan komt normaal gesproken die bergen echt wel over

kelderfan

Ja, er zijn een heleboel renners ten val gekomen in die rit. Dat zal zeker hebben meegespeeld.
Ik ga kijken en begrijp goed, dat Dylan Algarve, P-N, Catalunya, TdF en Vuelta gaat rijden of mis ik nog iets?

kelderfan

'@rahimns
Wat betreft Roglic. PCS geeft Roglic nu ook in de Tour de Romandië aan met Kruijswijk en Martin.

S. Morgenstern

Ik ga kijken en begrijp goed, dat Dylan Algarve, P-N, Catalunya, TdF en Vuelta gaat rijden of mis ik nog iets?

Valencia, Duinkerken (waarschijnlijk) en ZLM.

PCS geeft Roglic nu ook in de Tour de Romandië aan met Kruijswijk en Martin.

Iemand bij PCS heeft dus dat artikel gelezen. PCS zelf is geen (extra) bron.

Laatst gewijzigd
kelderfan

"Iemand bij PCS heeft dus dat artikel gelezen. PCS zelf is geen (extra) bron."
Het is eigenlijk niet te begrijpen, dat zij dat niet even checken bij jou @vlek.
Maar bedankt voor de aanvulling. Maar weet je dat zeker van Valencia? Ik zie noch bij PCS, noch bij cyclingfever een vermelding. Ja vermelden gewoon alles zonder bron.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Ja, dat hij Valencia zal rijden is ergens rond de ploegenpresentatie vermeld.

Uitleggen hoe PCS en cyclingfever werken met betrekking tot die startlijsten ga ik mezelf niet meer aandoen, aangezien je dat toch niet wil begrijpen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan nog een keer proberen. Eigenlijk doen ze bij PCS en PCS hetzelfde wat wij ook doen .... vanuit de media halen ze informatie over de renners waar ze starten, de een meer betrouwbaar dan de andere. Die zetten ze op de voorlopige startlijsten en zodra deze definitief zijn (vanuit de organisatie of van het team) dan komt er een vinkje bij te staan... tot die tijd zijn die dus net zo betrouwbaar als elke info die je nu ook kan vinden. Dus dat Roglic nu op de startlijst van Romandie staat zegt helemaal niets, maar dat is je volgens mij wel vaker uitgelegd ... toch ??

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@rahimns
Dat is mij echt wel duidelijk hoor, want bij de TDU staat nu keurig een vinkje.
Maar jij weet toch ook wel, dat die bronnen meer weten en eerder dan jij of ik.
Trouwens jij hebt 't ook nog niet vermeld bij de planning op blz1 over Valencia. Dus vroeg ik @vlek of hij ''t zeker wist.
Dat jij dan weer gaat inspringen is leuk en aardig.;)

S. Morgenstern

Waar blijkt dat meer en eerder uit? Ik zou in de meeste gevallen eerder het tegendeel beweren; mensen die tamelijk obsessief met een ploeg bezig zijn zullen veel meer (en meestal eerder) iets meekrijgen van de programma's van renners. Genoemde sites beschouwen het bijhouden van die startlijsten tenslotte niet als voornaamste bezigheid.

Laatst gewijzigd
tdola

Op blz 1 ging in 1e instantie ook om wt koersen. Niet om alle races. Daarom op dat gebied minder nauwkeurig

kelderfan

Gezien 't deelnemersveld van de Giro lijkt mij, dat Kruijswijk beter met Roglic de combi Giro/TdF kunnen doen.
Die twee samen met Tolhoek en Gesink erbij moeten toch een heel sterk blok kunnen vormen.
Nu is het een prima team voor de Giro, die met Kruijswijk erbij echt kunnen meedoen voor de 1e. plaats nu Froompy er niet bij is en Dumoulin kwetsbaar is.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Roglic heeft nu Tolhoek, Gesink, Bouwman, De Plus en De Tier mee.... waarom moet je daar ook nog Kruijswijk aan toevoegen. Laat die zich lekker concentreren op de Tour. De ploeg heeft in mijn ogen de juiste beslissingen genomen voor de 3 rondes. Niets meer aan doen...

kelderfan

Ik zeg dat, omdat Sunweb met Dumoulin en Kelderman gaat komen naar de Giro. Die worden een serieuze bedreiging voor de plannen van Roglic. En ja hij heeft nu een goed team, dat is niet 't punt voor alle duidelijkheid.
Maar ik denk, dat Roglic een serieuze kans heeft voor de zege, maar met Kruijswijk erbij kan dat de ploeg alleen maar sterker maken. TJV heeft nu de kans om een grote vis binnen te halen.

1 2 ... 36 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.