Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 35 ... 501 502
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Jessevdalen hij zal een dezer dagen nog wel een update krijgen

update: de ploeg geeft aan dat ze binnen 2 weken de site nog verder ontwikkeld zullen hebben.

Laatst gewijzigd
JoaJoch

Aangezien sommige users hier een beetje geobsedeerd zijn door Vingegaard, bij deze een interview met hem uit de grootste Deense krant: https://ekstrabladet.dk/sport/cykling/rosas-svigersoen-knuste-contadors-tid-paa-bjerget-nu-bliver-han-prof/7435750

Belangrijkste punten:
- Hij is verhuisd naar Girona
- Geen grote ronde in 2019
- Focus op (WT-)rondjes van een week, hij rijdt o.a. Dauphine, Polen, China en Italiaanse najaarskoersen

En misschien nog wel het interessantste van het hele verhaal: Jumbo nam eigenlijk contact op met ColoQuick om te informeren naar Julius Johansen, maar kregen toen Vingegaard op de radar nadat de ploegleider van ColoQuick had verteld over zijn testresultaten. Toen hebben ze hem zelf nog eens wat testen laten doen en die waren blijkbaar heel erg goed.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@AlfredoBinda
Begin jij ook al met domme opmerkingen.
Wie is er geobsedeerd over renners als Vingegaard.
Ik heb gewoon uit belangstelling gevraagd hoe 't met die jongen is gesteld.
Dus he bedankt voor de link, want daar gaat 't om.

Laatst gewijzigd
Yeez

Die Julius Johansen, is dat nier wat voor TJV... ;)

kelderfan

Die Julius is wel stukje jonger, dan die Jonas. Maar dat heeft Niermann goed gezien. Die komt misschien nog wel in beeld, maar gezien Visma en de opmerking van Amund, denk ik toch dat het eerder om Andreas Leknessund gaat.;)
Die Niermann heeft wel een goed oog voor talenten.

Mr10B

Even een andere vraag, wat is de officiële afkorting (/UCI code) van Team Jumbo Visma in 2019? Ik zie hier veel mensen TJV gebruiken, maar Wielerflits gaf TJB aan en de wikipedia pagina van Team Jumbo Visma geeft (nog) TLJ aan. En op de eigen website van Jumbo Visma kan ik het niet terug vinden. Iemand die het antwoord weet?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Mr10B de tijdelijke code die de UCI afgaf was inderdaad TJB, maar dit was voordat de ploeg Visma had gepresenteerd als nieuw sponsor. Dus het is even afwachten tot de UCI op hun site de ploegen voor 2019 plaatst wat de definitieve UCI code wordt. Ik vermoed dat het TJV zal worden.

kelderfan

Chris Froome voegt Tour de Yorkshire toe wedstrijdprogramma 2019.
Gaat Kruijswijk met Roglic die wedstrijd ook nog rijden. Want op dat parcours wordt ik dacht 't WK later nog gereden.

S. Morgenstern

Nee.

KJP

En jij ziet Kruijswijk wel als grote kanshebber voor het WK dit jaar?

kelderfan

Poortwachter?

kelderfan

'@KimJungPoels
Waarom niet. Hij liet toch zien, dat hij echt mee kan komen in dat veld. In de laatste versie behaalde hij toch mooi met Tolhoek een 27e. en 28e. plaats na voor Dumoulin de debatten te hebben geopend. Dus waarom niet 't parcours verkennen.

S. Morgenstern

Wanneer de reden is dat hij op een volledig ander parcours een aardige koers reed, dan kun je je af vragen of dat genoeg is om het WK als een reële optie te zien. Of om nu al aan het verkennen van het parcours te denken, laat staan om daarvoor Yorkshire in plaats van een WT-koers te gaan rijden.

De vraag waarom wel zal met andere woorden eerst goed beantwoordt moeten worden, voor de vraag waarom niet overwogen kan worden..

Laatst gewijzigd
Poeksel

Niet wielergerelateerd, maar toch een beetje relevant voor dit topic:

https://www.nu.nl/ondernemen/5661050/jumbo-wil-naar-belgie-meer-vlees-zelf-je-brood-snijden.html

tdola

Vingegaard gaat met dauphine, Polen en China icm Italiaanse najaar (nog de vraag elke natuurlijk ) al best een aardig programma rijden.
1e deel vd seizoen Wrs ook wennen aan het nieuwe niveau, hopelijk kan hij aanpikken.

Vuelta selectie vind ik verrassend dat Bennett erbij zit omdat hij meestal na gt redelijk uitgepierd is, maar wellicht gaat hij tour echt in knechten rol rijden. Met kuss powless en hofstede niet erg verrassend (al zouden sommige Olivier willen zien ). Treintje met vd hoorn en teunissen (of roosen) en groenewegen was al bekend. Powless en hofstede zullen mogelijk op kop moeten om vluchters terug te halen. Groenewegen treft daar viviani die geen tour rijdt Wrs.

kelderfan

'@tdola
Waarom is dat verrassend. Bennett is meestal goed in de Vuelta. Dat 't een jaar minder is kan gebeuren.
Ja, ik had hier liever Daan Olivier gezien, die gaat goed samen met Sepp Kuss en met Powless daarbij heeft Kruijswijk een prima ondersteuning. Ik heb nog niet gezien, dat de verrassende van der Hoorn goed in 't treintje past.

Want Powless en Hofstede kunnen bij gelegenheid ook in 't treintje plaats nemen of vloek ik dan.

tdola

'@kelderfan
Lees nou eens.....begrijp dat rahimns soms wat uit z'n slof schiet na post van jou
Ik vind het verrassend omdat hij meestal uitgeput is na een gt. 4 wkn later weer fris is dan lastig.
En meestal goed??? 1x 10 e in eindklassement op meer dan 14 minuten is meestal goed?

Powless en hofstede in treintje is niet mogelijk nee, ze kunnen wel op kop om vluchters terug te halen zoals ik al schreef. Je hebt echt 2 man bij groenewegen gewenst (nu dus teunissen en vd hoorn) voor de laatste paar km.

Romāns Vainšteins

Bennett lijkt me bij uitstek geen man om 2 rondes op rij op te stellen. Dat Tour-Vuelta plan moet ik nog maar uitgevoerd zien worden.

kelderfan

'@tdola
Wat moet ik begrijpen, dat jij 't verrassend vindt, dat Bennett de Vuelta rijdt. Ja, ik begrijp dat heel goed, dat hij meegaat. Voorlopig is hij de sterkste renner om erbij te hebben in de Vuelta. Vraag dat maar eens aan Wilco, die met Bennett in de Vuelta acteerde een paar jaar terug.
Dat Powless en Hofstede niet in 't treintje passen, maar wel Taco van der Hoorn begrijp ik niet.
Heb jij al een treintje gezien met van der Hoorn erbij. Powless heeft in China ook in 't treintje gereden. Kijk maar eens bij Hofstede, die 't zelfs memoreerde. Hij noemde 't zelfs, dat sterke Amerikaanse treintje uit de ploeg waar hij gaat rijden.

tdola

'@kelderfan
Laat maar, ik denk dat je het niet wil of niet kan begrijpen wat ik zeg, dus ik besteed er geen moeite meer aan.

Romāns Vainšteins

'Vraag dat maar eens aan Wilco, die met Bennett in de Vuelta acteerde een paar jaar terug'
'Kijk maar eens bij Hofstede, die ’t zelfs memoreerde'

Ik heb het voor de aardigheid even opgezocht en inderdaad ja :

'Zo hey, die George dat is geen koekenbakkker echt niet. Fietst hard man niet normaal, echt waar, pfoeh'
'Dat treintje van de ploeg waar ik ook voor ga- en in rijden, dat is serieus sterk hoor!'

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Coen Vermeltfoort heeft volgens de overlevering na een koers wel eens laten vallen dat hij graag drie taco's had gehad.

Laatst gewijzigd
tdola

Zie Roglic op pcs bij Romandië staan en niet bij lbl. Niet juist lijkt me? Rahimns had jij aangegeven lbl?
Kan me niet voorstellen Romandië met oog op giro en daarna tour.

Barttej

PCS heeft dat weer uit een artikel van siol.net waarin staat dat Roglic aan de start komt van de Ronde van Romandië

tdola

Mijn Sloveens is niet denderend maar kan daar geen recent Roglic artikel vinden. Linkje?

1 2 ... 35 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.