Bron?
Ty, stond gister of eergisteren nog 2018 programma.
@rahimns, weer wat aan te passen in beginpost.
Maar dan staat er nu dus
Pn
Groenewegen met Jansen eenkhoorn Bennett en Lindeman.
Opties van Poppel, van Emden, Olivier, powless, evt leezer of wijnants.
Tirreno
Roglic met de plus, Gesink, Bouwman, Martens en Martin.
Opties van Poppel/van Emden.
Ik geloof dat het de bedoeling van de ploeg was om met Dylan naar de Tirreno te gaan, aangezien het de bedoeling is dat Tony als wegkapitein in de trein plaatsneemt lijkt het mij niet meer dan logisch om hem in enkele WT koersen in te passen in de trein op de route naar de Tour toe.
Natuurlijk is het ook goed om hem erbij te hebben voor de TTT, maar ik denk niet dat dat de eerste reden van de ploeg zal zijn om Tony mee te nemen naar de Tirreno
Ik denk dat ze de waarden van Vinegaard wel weten en zo te kunnen meten dat hij nog te kort komt. Maar daarom is het juist interessant om te zien wat voor programma hij krijgt. Zal waarschijnlijk de eerste uren op kop rijden van het peleton (ook op het vlakke) zoals Kuss dat vorig jaar ook deed in het begin, om zo meer inhoud te krijgen.
'@Kelderfan hoe moet ik in hemelsnaam weten hoe het met die jongen gaat.... ik ben toch niet aanwezig bij zijn trainingen. Ik weet net zoveel als jij,,, als ik geen antwoord geef zal dat wel zijn omdat ik die niet heb. Jij haalt mij erbij als het om die jongen gaat terwijl ik niets over hem heb gezegd. Je trekt nu allerlei conclusies die nergens op gebaseerd zijn, zoals je wel vaker doet. Hou toch eens op met die onzin.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.