Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 373 ... 501 502
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

[Quote]
@tdola
Kijk eens bij Petr Vakoc {Deceuninck-Quickstep 27jr.} Hij plaats op zijn instagram 2 gele rijders en hij heeft met Gesink rondjes gedraaid volgens Strava.[/quote]

@Kelderfan wat heeft dat te maken met de vraag die @tdola stelt?

Laatst gewijzigd
Wielerfan1987

Ik zie Vakoc nou niet echt als een mogelijk vervanger voor Bennett, is denk ik toch eerder een type zoals Martens, niet echt een klimmer zoals Bennett.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik kan mij al niet voorstellen dat hij werkelijk Vakoc ziet als kandidaat voor die rol, daarom begrijp ik zijn verwijzing ook niet.

kelderfan

Ik denk met @tdola, dat Bennett gewoon blijft en toevallig zag ik, dat Gesink met Bennett, Kuss en ja Valoc had gereden.
Kijkend bij Vakoc zie ik twee gele rijders {volgens mij Gesink en Bennett} opduiken.
@rahimns
Jammer dat je 't weer niet begrijpt, maar mijn reactie was naar @tdola toch.

Wielerfan1987

'@kelderfan

Er zijn diverse mensen die zich met regelmaat afvragen wat jij ziet wat anderen ontgaat.
9 op de 10 keer dat jij een verwijzing maakt is de logica vrij ver te zoeken of ingegeven door kinderlijke logica die weldenkende mensen ontgaat.

assen

'@ Wielerfan1987

Ik vind je bericht beledigend en neerbuigend naar een ander WF-lid. Wat is daar de meerwaarde van? Kan wel als kwetsend worden ervaren...

Hermans:
Zou ik NIET overwegen aan te schaffen (tenzij niet veel duurder dan DeTier of Lindeman), want zo goed is hij niet. In een goed deelnemersveld rijdt hij niet/zelden top10.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan maar de vraag is dan wat je ermee wilt zeggen. Dat Vakoc een dagje opgetrokken is met 2 of 3 renners van TJV is toch niet zo bijzonder. Zo veel renners van verschillende ploegen trekken wel eens met elkaar op als ze in hetzelfde gebied trainen. Kan je wel tientallen voorbeelden geven. Dus wat heeft die opmerking te maken met die van @tdola of was het gewoon een op zich zelf staande vaststelling dat ze met elkaar getraind hebben en vond je het gewoon leuk omdat specifiek met hem te delen. Ik denk dat de meeste die verwijzing beter zouden begrijpen als je iets duidelijker bent.

Wielerfan1987

'@assen

Ik wil er niemand mee kwetsen, ik zeg het zoals het is.

Dat in bovenstaand voorbeeld Vakoc door kelderfan heftig gelinkt wordt aan Jumbo enkel omdat hij een koffierondje gemaakt heeft met een aantal collega wielrenners (die gekleed gingen in het geel-zwart) en daarvan foto's op zijn instagram plaatst is een schoolvoorbeeld van de dingen die kelderfan op wekelijks/zo niet dagelijkse basis het forum op slingert en er daarbij dan vast van overtuigd is dat hij weleens naar Jumbo zou kunnen komen.

Sorry, maar dan lijkt het mij echt of je dat soort dingen puur plaatst om maar te kunnen lachen, of dat je een vreselijk naief of kinderlijk beeld van de wereld hebt.

Ik vraag mij regelmatig af of wij allemaal door kelderfan in de maling genomen worden, en ik weet bijna wel zeker dat ik daar niet de enige in ben.

Rawolf

Heftig gelinkt word hij niet, laat Kelderfan lekker z'n ding doen. Zijn wij ook weer gelijk op de hoogte van het reilen en zeilen van oa Robert Gesink :p

kelderfan

'@Wielerfan 1987
Je wordt wederom bedankt voor je leuke bijdrage en je kwetsende insunuaties. Begin is bij jezelf.
Ik geef toch duidelijk aan, dat ik Bennett niet zie vertrekken en dat ik toevallig via Strava op Vakoc kom.

kelderfan

Vingegaard lijkt echt een goede aanwinst te worden. Hij heeft zich genesteld in de toptien. Koen Bouwman had ik toch hoger geacht te eindigen. Maar hij kan nog meedoen voor 't klassement met de ritten, die nog moeten komen.

Rawolf

Vingegaard verrast mij ook positief, nu topfavoriet voor de eindzege samen met Benoot.

Gestoorden

Ik lees al jaren mee, af en toe eens iets gepost. Ik heb ineens een ingeving, is die Ben Hermans niet iets voor de ondersteuning van de klimtrein?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Lol

Laatst gewijzigd
aru123

'@rahimns
Is er eigenlijk nog een pre vuelta podcast van jullie?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@aru123 helaas was met de vakanties niet meer te doen. Ik hoop tijdens de Vuelta er nog 1 te maken. Voor mij is dit het probeer jaar en ben ik nog aan het zoeken naar de juiste vorm. Volgend jaar wil ik er serieus werk van gaan maken en hoop ik ook thuis de mogelijkheid te hebben om op te nemen zodat ik minder afhankelijk ben van 1 persoon.

Wielerfan1987

'@kelderfan

Als ik je gekwetst heb dan spijt mij dat oprecht, dat was niet mijn bedoeling.
Ik vraag mij gewoon echt af en toe af waar je het allemaal vandaan haalt of dat je ons allemaal in de maling zit te nemen.

Als je (ondanks je overtuiging dat Bennett zal blijven) Vakoc aan TJV linkt als mogelijke versterking alleen maar omdat hij een of twee keer een koffierondje met TJV renners reed dan kan ik daar net als anderen met de beste wil van de wereld de logica niet in zien.

Zelf heb je ook al jaren Jack Haig (ben ik zelf ook fan van) vooruitgeschoven als mogelijke versterking nadat je hem diverse keren op de foto's van Gesink hebt gespot tijdens hun gezamelijke trainingsrondjes, alleen al het feit dat die transfer er nooit is gekomen en Haig bovendien keer op keer zijn contract bij zijn ploeg verlengd toont al aan hoe voorbarig de conclusies omtrent een bepaalde renner zijn als je die baseert op een of twee koffierondjes in gezelschap van TJV renners

Yeez

Jansen was schijnbaar nog beter onderweg dan vingegaard en bouwman (die het in de bochten liet liggen. Jansen die totaal geen tijdrijder is, laat toch zien in bloedvorm te zijn!

Onbekende gebruiker

Vind hem ook verrassend goed omhoog rijden laatste periode, man in vorm.

assen

TJV morgen als twee-na-laatste in de TTT. Zijn ze als team zo sterk dat ze eindigen bij de eerste drie? Of zelfs winnen?
Eerste 3 moet toch lukken, zou je zeggen.

deadelaar

'@assen waar kun je de startlijst vinden?

assen

'@ deadelaar
Vond m op twitter, in een tweet van de wielerstatistiekfin. genaamd ammattipyoraily (wie kent m niet). Zitten nog twee umlauts in zijn naam, trouwens.

Wedstrijd begint 18:56, TDD trapt af. TJV om 20:12, gevolgd door DQS om 20:16 en Movistar om 20:20.
Sunweb 19:48.

Poeksel

'@assen: TJV wint altijd de eerste etappe van een grote ronde, dus moet morgenavond ook wel kunnen lukken.

xistnc

Aangezien assen te beroerd is om die link te plaatsen: klik.

Hier[/url] een andere bron. Biciciclismo kan ik niet meer vinden.

Laatst gewijzigd
ghostwriter

Nu ik voor het eerst de gehele deelnemerslijst van de Vuelta heb gezien lijkt Roglic mij duidelijk dé grote favoriet. Dat betekent natuurlijk niet dat hij een grotere kans maakt om de Vuelta te winnen dan niet (dat uiteindelijk zelfs de grootste favoriet maar een kleine kans maakt om te winnen is namelijk het mooie aan grote rondes) maar het zou wel een teleurstelling zijn als hij niet wint (en dat gevoel had ik voorafgaand aan de Giro niet). De andere kopmannen hebben of al een tijdje geen goede prestaties neergezet of hebben de Tour gereden en zullen daardoor waarschijnlijk niet hun hoogste niveau halen. Het parcours van de Vuelta lijkt me (qua beklimmingen) ook op het lijf van Roglic geschreven zonder veel lange steile beklimmingen.

1 2 ... 373 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.