'@wielerfan1987
Quote:"Als ik je gekwetst heb dan spijt mij dat oprecht, dat was niet mijn bedoeling.
Ik vraag mij gewoon echt af en toe af waar je het allemaal vandaan haalt of dat je ons allemaal in de maling zit te nemen."
Ja je hebt mij zeker gekwetst, maar waar ik 't allemaal vandaan haal is toch duidelijk door mij gemeld. En dat ik Vakoc benoem is toch geen halszaak. Ik bedoel daar verder niets mee, want voor mij hoeft hij echt niet te komen. Ja ik zie ook veel meer in een Jack Haig, maar die is niet vrij.
'@kelderfan
Klaar nu, je bent soms gewoon lastig te volgen en komt met voor grootste deel hier wat bijzondere meningen of opmerkingen.
Wielerfan heeft zijn excuses aangeboden, neem daar aub genoegen mee.
Indien gewenst aanmelden bij het spijt me/het familiediner ofzo (geintje, neem dit aub niet te serieus).
Beste TJV/wielerfans
Ik poste de link naar de wielerstatistiekfin niet, omdat ik op dat moment op een apparaat zat (geen koffiezetapparaat of broodrooster) zonder toegang tot twitter. Als ik had gewild had ik, met wat moeite, naar een apparaat kunnen gaan met toegang tot twitter. Dus al met al heeft xistnc gelijk met ‘dat ik te beroerd ben’ de twitterlink te posten hier. :-)
En xistnc post de link zelf, wat geweldig is. Dank.
En ja, we kunnen wat liever voor elkaar zijn allemaal, maar bovenal zouden we blij moeten worden van posts die leiden tot een toename van kennis of inzicht. ,-)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.