Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 378 ... 501 502
Stoempie

Fuck Engels

pirazzi

Uit de voorbeschouwing op het jongerenklassement:


Jumbo-Visma gaat met een van haar allersterkste selecties ooit beginnen aan de Vuelta. Primož Roglič is de kopman, met onder meer Steven Kruijswijk, George Bennett en Robert Gesink als ondersteuning. In deze sterke klimmersformatie is ook een plekje ingeruimd voor Sepp Kuss. De 24-jarige Amerikaan staat bergop absoluut zijn mannetje. Maar zowel in de Vuelta van vorig jaar, als in de Giro van dit seizoen had hij moeite om zichzelf te onderscheiden. Het hoeft overigens niet te betekenen dat hij zijn werk voor de ploeg niet goed deed. Werken voor de kopmannen zal voor Kuss ook nu het voornaamste doel zijn. Maar als de Amerikaan zijn goede klimmersbenen eronder schroeft en hij blijft er lang bij, dan komt het wit ook snel om de hoek kijken.

Naast de tien uitgelichte jonge mannen, zijn er nog tal van talenten die ook zomaar op de laatste rij met sterren hadden kunnen plaatsnemen. Neem bijvoorbeeld Neilson Powless van hetzelfde Jumbo-Visma, die in Spanje zijn debuut maakt in een grote ronde. Met al die ervaring om hem heen zou de 22-jarige Amerikaan best boven zichzelf uit kunnen stijgen.


Dan gisteren deze tegenslag ...

ti-raleigh

We houden ons maar vast aan Cruijff. Elk nadeel hep zun voordeel
Trouwens, het was een kinderbadje 500 meter verderop, op een helling......Zullen wel grote kindjes zijn, daar in Spanje.

Stoempie

Nog even. Een huis met een kinderbadje. Op 500 ! meter afstand. In zo'n badje zit zo'n 200 liter water. Na 10 meter stromen is het water al in de grond verdwenen hoor.

assen

Wij hadden een babybadje van vijf kuub, ofwel 5000 liter. Als zo’n bad uit elkaar klapt krijg je wel een flinke stroom.

Met een lek, of een badje waarover jij het hebt, kom je inderdaad niet aan zo’n sloot water op de weg als gisteren.

De kans dat net op dat moment iets toevallig mis gaat met water lijkt me heel klein. Maar de kans dat er kwaad spel in het geding is ook, wat mij betreft.

Stoempie

Dan blijft er maar 1 optie over Assen. Jezus liep weer eens te zeiken.

mus van de maasstad

25 augustus 2019 om 07:41#498413REACTIE

Michiel De Rooij
Fuck Engels

Heel volwassen ja. Ga lekker naar voetbalzone of zo

Stoempie

Ik ben gewoon voorstander van de Nederlandsche taal, kerel. Ik haat de verengelsering van onze taal. Loop niet zo te bitchen joh.

Koosr1946

Ik hoor niemand hier over de wanprestatie van de begeleiding.
Al voor de start stond er iemand te klungelen met zijn fiets.
Volgens mij was dat dezelfde als die gelijk liet gaan.
Dan die domoor die zijn auto vlak naar een bocht aan de verkeerde
kant van de weg parkeerde.
Dat was de reden dat Deceuninck deze tijdrit niet won.
Verder heb ik wel te doen met de renners dat ze toevallig het badwater tegen kwamen

TLJCAMPS

Zou TJV vandaag volle bak gaan koersen om Vingegaard op 1 te krijgen in Denemarken?

Stoempie

Beter lezen Koos.

Stoempie

Is de etappe niet vrij vlak vandaag, Tijmen?

Rawolf

Etappe is vrij vlak in Denemarken ja.

xistnc

De steile pukkeltjes in de Deense finale nodigen prima uit tot harde koers. Er zijn drie keer boni's (3-2-1) te verdienen bovenop zo'n pukkeltje en dan aan de streep, ook op zo'n pukkeltje, nogmaals 10-6-4. Dan doet het er niet zoveel toe of de etappe verder vrij vlak is.

Edit: dat was het profiel van gisteren, natuurlijk. De pukkeltjes vandaag zijn minder steil, dus zal de finale nóg harder moeten worden gemaakt. Want de boni's blijven belangrijk, voor wie ambities heeft bovenin het AK.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Dat is idd gunstig voor een Vingegaard.

Matxin

400m aan 3% zou ik nou niet echt een steil pukkeltje noemen.

TLJCAMPS

Op een vlak parcours kun je ook volle bak, als je 100 km alleen maar koerst hakt dat er echt wel in. En aangezien Niklas Larsen(was overigens mee op trainingskamp met TJV) nog weinig ervaring heeft zou ik het gewoon proberen.

TLJCAMPS

Tobias Foss heeft de Tour de l'Avenir gewonnen!

Yeez

Wat een super super knecht had hij met torjus sleen zeg!

TLJCAMPS

Zeker, die beulde zo wat de hele dag op kop.

kelderfan

Zou er nog een plekkie over zijn voor die Torjus? Die toch een mooie bijdrage heeft geleverd om Tobias Foss aan zijn verdiende zege te helpen. Het was als zijn 3e. poging van Tobias Foss.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan dit kan je niet serieus menen....

TLJCAMPS

Niklas Larsen zou ik er toch snel bijhalen.

Edit: Ik bedoel een contract afsluiten voor na 2021. Hij gaat namelijk naar Uno-X.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Tim Merlier is ook nog steeds een goeie optie, wint weer een ritje in denemarken!

TLJCAMPS

Zeker, heeft wel een contract t/m 2020.

1 2 ... 378 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.