'@TijmenCamps in eerste instantie leek het voor mij net als voor iedereen een technisch defect bij Kuss, maar...
al snel werd geopperd dat afgesproken was dat hij vanwege zijn volledige ongeschiktheid voor deze discipline zich onmiddellijk leeg zou rijden en eenzaam verder richting streep zou gaan. Wat ook lijkt te kloppen met het feit dat beide auto's van TJV zonder op- of omkijken hem voorbij staken. Nogal riskante tactiek die ook bijna al direct in het gezicht van de ploegleiding explodeerde, als het inderdaad zo is.
Ik onderstreep helemaal niets mister non-existentie...
Als jij het niet ook zo of anders met dat betweterige toontje zou verwoorden is het niet bestaand, maar... het mag op zijn minst wonderlijk genoemd worden dat er geen enkele duiding van het hele Kuss verhaal van de ploeg komt. Dan is inderdaad voor handen zijnd commentaar daarover het enige dat een tipje van de sluier leek op te lichten.
Eigenlijk zou TJV moeten vragen geen tijdsverschillen toe te kennen; wel de zege natuurlijk, want TJV is door dit voorval ernstig benadeeld {tijd en kwetsuren}. Ik zag Gesink vallen en dacht … Gelukkig lijkt hij mij ok.
Kruijswijk en Roglic waren in ieder geval not amused en wilde de pers niet te woord staan.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.