Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 380 ... 501 502
ti-raleigh

Mollen = Mollema

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Koosr1946 Met Kelderfan post hier tenminste nog altijd over de ploeg en komt hier niet om af te zeiken. Ik ben het vaak niet met hem eens... heb soms moeite met zijn gedachten gang maar heeft wel door wat dit topic voor bedoeld is. Het is je goed recht om hier te posten maar zo'n lage opmerking van jouw kant richting Kelderfan is ongepast.

assen

MN man man, wat heb ik genoten van de 1e etappe in de Vuelta!
Jonge jonge jonge... zullen we de Vuelta in juli rijden?
Een slecht INEOS, en een stuk of vijf even goede teams - garantie voor succes. :-)

Wat vonden jullie van TJV vandaag?

VUELTA
In de breedte viel het me toch wel wat tegen, ze waren niet de beste ploeg in koers, met twee man vooraan even goed als Astana, Movistar, UAE, Michelton, Sunweb, EF ...
Roglic en Bennett (en Kelderman) maken me toch blij.

DENEMARKEN
DIe ronde heb ik een week vrij intensief gevolgd. Al met al was de slechtste TJV renner een stuk beter dan de gemiddelde renner die daar meereed, dus dat is goed, Vingegaard vond ik de beste renner maar had pech of reed dom of beiden (kan ik vanaf hier niet beoordelen). Van Bouwman had ik meer verwacht, maar dat toep ik al het gehele seizoen, dus ik moet mijn verwachtingen maar bijstellen. ;-)

HAMBURG
Niet gezien en ga het ook niet kijken, al klonk het toch nog als een koers die niet heel saai was. Had niets verwacht van TJV, maar toch nog een mooie ereplaats.

Fijne avond voor iedereen, en niet vergeten heh.... LIEF ZIJN voor elkaar! Als iemand iets post wat je niet aanstaat, laat je niet kennen en beledig de ander niet. Als je een ander beledigt, haal je ook jezelf naar beneden (vind ik)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Assen na die valpartij van gisteren van de halve ploeg... ben ik blij met wat ze vandaag lieten zien. Verder was het in Denemarken gewoon lastig om het verschil te maken en verliest Vingegaard het vooral op power en in de tijdrit. In Duitsland halen ze er denk ik alles uit wat er in zat.

Laatst gewijzigd
Rawolf

TJV was wel sterk in Hamburg maar niet zoveel sterker als de concurrentie om het verschil te maken en weg te komen op de Waseberg. Vooral Roosen was in prima doen. Teunissen werd vooraan afgezet maar liet zich wegdrummen en moest van te ver sprinten om kans te maken op de overwinning. Weer een leadout uit het boekje van Morkov, nog maar eens een bevestiging dat hij de beste leadout van het moment is.

assen

Roosen was vorige week ook al heel goed. Het zou mij niet verbazen als hij zijn kunststukjes in Canada van afgelopen jaar weer gaat herhalen. Na dit jaar is dat hem zooooo gegund! :-)

Poeksel

Over Mollema, ik lees "niet meteen nee". Dat is wel een nuanceverschil met "geen nee".

Stoempie

Ben het wel met Tijmen eens. Waarom geen Larsen? Zeker nu Van Poppel weggaat kan er wel een jonge rappe gast bij. Zal Teunissen en Van Aert niet in de weg zitten en past in de filosofie van Jumbo Visma.

Ik denk dat het een crazy Vuelta gaat worden. Om maar een beetje in de lijn van Addy te blijven.

Laatst gewijzigd
theking

Mollema bij de ploeg vind ik prima. Maar de rol van Gesink??? Wat is die rol precies?? Heeft in de tour van vorig jaar prima geknecht maar is verder toch enkel geblesseerd geweest de afgelopen 2 jaar a 3 jaar en op zoek geweest naar etappes in grote ronden waarbij dat enkel 1x in de vuelta is gelukt. Ik gun Gesink(ivm alle pech) van alles maar zijn laatste 3 seizoenen zijn toch wel teleurstellend geweest.
Ik heb bij Gesink altijd de gedachte dat overal waar hij rijdt bij de grote rondes dat alles in voorbereiding is op iets en dat dat iets dan niet volgt.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Omdat die jongen net voor 2 jaar getekend heeft bij een nieuwe ploeg.

Stoempie

Maar dat is toch nooit een beletsel wanneer je van een niet WT team naar een WT team gaat? Alhoewel een verse handtekening anders klinkt dan een doorlopende.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Wie weet wat de verwondingen van Roglic zijn?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Roglic heeft wat schaafwonden en schijnt wat last van zijn knie te hebben.

Stoempie

Ok. Als hij van de 4 het zwaarste geblesseerd is, zie ik de Vuelta weer zonnig tegemoet. 2 etappes herstellen en dan in rit 5 knallen.

kelderfan

Het was toch Kruijswijk die last van zijn knie had. Dat was toch de reden, dat hij niet meekon met de versnelling van Valverde.
@assen
Ik heb een stukje gezien en TJV reed goed mee. De Tier, Van Poppel, Roosen en Teunissen waren steeds mee bij de verschillende aanvallen. Dus ik denk, dat TJV hier blij mee kan zijn. Het was goed dat Groenewegen er niet bij was; want nu reden zij aanvallend en met Dylan moet je steeds weer in de achtervolging.

assen

'@ Kelderfan

Dank.

Rijdt Teunissen niet TE actief/aanvallend, vinden jullie? Dat kost toch kracht die hij in de sprint evt tekort komt.

En De Tier laat zich weer zien, dan. Van mij hoeft ie echt niet weg.

kelderfan

'@assen
Ook Leezer liet zich goed zien en zeker in die heuvelrit van gisteren. Derhalve van de kandidaten om te verlengen, zijn Leezer, De Tier, Martens {goed in de Binck Bank} en Wynants goed bezig. Dus wat mij betreft ook.

Stoempie

Ja, dat vindt ik soms ook van Teunissen, Assen.

ti-raleigh

Roglic last van de knie ? O jee, volgend jaar Sunweb dus.

Niklas

'@rahmins, je gaf vorige week aan dat Kittel wel eens de laatste kans voor TJV kon zijn om een tweede sprinter aan te trekken. Ben benieuwd welke eisen je aan potentiële kandidaten stelt. Is Walscheid een optie?

Yeez

'@rahimns kruijswijk had toch last van zijn knie? Niet roglic

Yeez

Powless is verder ook goed in vorm. Maar is ook erg zwaar geschaafd

horsm

Wat was er nou precies met Kuss aan de hand? Ik begrijp dat hij toch niet gevallen was tijdens de TTT maar een mechanisch probleem had? Waarom kwam hij gisteren op achterstand binnen?

S. Morgenstern

Hij zat richting de voet van de klim een hele tijd vlak achter Bennett en Roglic. De laatste kilometers daar naartoe heb ik hem daar niet meer zien zitten, maar ver naar achter kan hij (zonder pech) met die uitgangspositie niet zijn gezakt. Het leek me in ieder geval dat hij gespaard werd om als vierde/vijfde man van de ploeg over de klim zou komen. De plek waar hij binnen komt verraad dan een niet al te beste vorm (of pech).

Laatst gewijzigd
Komi

Ik zag bij de start van de tijdrit een renner nog aan zijn fiets rommelen, misschien was dat Kuss. Want zo snel zou die er nog niet af moeten toch?

1 2 ... 380 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.