Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 392 ... 501 502
ghostwriter

Wat zou het mooi zijn als Bennett volgend jaar eindelijk verlost is van die steken in zijn zij en Jumbo-Visma er daardoor een volwaardige kopman bij zal krijgen. Trouwens zag het ernaar uit dat Bennett behoorlijk wat pijn had toen hij gisteren over de finish kwam. Ik weet niet of dat kwam omdat hij te diep was gegaan maar het zou volgens mij logischers zijn als hij weer last van die steken had. Hij heeft namelijk meer dan genoeg ervaring om te voorkomen dat hij zichzelf opblaast.

Laatst gewijzigd
Yeez

Ik moet het nog allemaal zien. Sommigen hier doen net of hij zonder die steken in de zij bij de beste 5 klimmers van de wereld zit. Geloof niet dat hij 3 stappen beter gaat rijden door die ingreep

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Of dat wel of niet zo is moet inderdaad blijken... mij gaat het er vooral om dat ik het die jongen gewoon gun om eens pijnvrij een ronde te kunnen rijden.

Yeez

'@rahimns dat bovenal!

ghostwriter

'@jessevdalen
Wie zijn die "sommigen" dan? Hij hoeft niet drie stappen beter te gaan rijden om een volwaardige kopman te zijn. Hij heeft namelijk al aangetoond dat hij top 10 kan rijden in een grote ronde met die steken en als hij zonder die steken één stap daar bovenop kan doen zal hij ook voor Jumbo-Visma een volwaardige kopman zijn.

Laatst gewijzigd
Apemantus

Waren er nog updates over Kruijswijk's knie? Ik meende dat hij deze nader zou laten onderzoeken in een Nederlands ziekenhuis. Was daar nog iets verontrustends mee aan de hand, zoals een gescheurde pees of ontzet kraakbeen, of was het uiteindelijk slechts een pijnlijke knie?

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

NIets gehoord....

Apemantus

Helemaal geen updates? Niet van het team noch van Kruijswijk zelf? Zelfs geen tweet van Steven in de trant van "Net terug uit het ziekenhuis, gelukkig niets ernstig aan de hand met de knie". Er wordt helemaal niet meer over de knie gesproken begrijp ik. Dan zal het allemaal gelukkig wel mee vallen, hè?

Beetje zalf op een pijnlijke en blauwe knie doet wonderen, zolang het geen echte ontsteking is kun je er nog een heel eind mee door fietsen volgens mij. Tenzij je motivatie weg is natuurlijk. Dan zou ik mezelf ook ziek, zwak en misslijk voelen. Zonde van de vergeven plek in het team voor de Vuelta. Had wellicht beter ingevuld kunnen worden. Succes in de Tour is geen vrijbrief om de Vuelta als "extraatje" te beschouwen. Dan kun je beter thuisblijven.

Poeksel

Wat probeer je te suggereren, Apemantus? En vooral: waarom?

Apemantus

Een update van Steven, dan wel het team, zou op z'n plaats geweest zijn. Zelfs als het allemaal uiteindelijk meevalt met de betreffende knie. Ik vind het enigzins vreemd dat er helemaal niet meer over de knie gesproken wordt. Dat er nu zo achteloos over gedaan wordt versterkt bij mij het gevoel dat die hele knie niet meer dan een excuus was om af te stappen.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Aannames

Wielerfan1987

'@Apemantus

Dat lijkt me sterk als je start met zoveel ambitie, zelfs zonder klassement had Steven nog alle kans om zoals Robert Gesink vandaag zich te laten zien en een poging te doen een rit te winnen

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Steven is nooit heel actief op sociale media. Hij is geen Robert. Dat is zijn goed recht.

Apemantus

Zeker. Maar aannames hoeven niet per definitie fout te zijn natuurlijk.

Apemantus

'@Wielerfan1987 Buiten dat had hij natuurlijk ook gewoon voor Roglic moeten knechten. Maar ik hou er over op. Misschien was het toch beter geweest als het team of Steven zelf in deze even een berichtje hadden verstuurd. Lijkt me toch op z'n minst noemenswaardig. Hoe dan ook, in ieder geval goed nieuws dat de knie geen issue meer is. Kunnen we allemaal een zucht van opluchting slaken.

ghostwriter

Apemantus probeert alsnog zijn gelijk te halen. Wat een vreemd figuur... Zou hij echt niet begrijpen dat het voor de ploeg belangrijker is dat Kruijswijk geen risico's neemt zodat hij volgend jaar weer een podiumplaats kan halen in een grote ronde dan dat hij hier op halve kracht nog een beetje voor Roglic probeert te knechten? Ik denk dat hij het wel begrijpt maar wil zeuren om te zeuren.

Laatst gewijzigd
Yeez

Gesink goed gereden vandaag. Als dit in de 3e week nog eens gebeurd op een moeilijkere klim dan zie ik hem winnen

Rawolf

Kuss op 13 minuten geeindigt, was hij toch ook betrokken bij die valpartij?

ghostwriter

Ik denk dat Kuss in dit soort etappes zichzelf spaart zodat hij in de zware bergetappes goed is.

Laatst gewijzigd
TLJCAMPS

'@Random
Nee, Bennett, Powless en Martin waren gevallen.

Rawolf

Die 3 finishten op een plek waar je ze normaal zou verwachten dus de schade valt mee denk ik.

Hofstede is binnengekomen op 23 minuten in een busje met Jakobsen

Laatst gewijzigd
kelderfan

Ik denk dat Sepp Kuss en George Bennett zich afwisselen in de zorg om Roglic.
Gesink heeft zich getoond en komt zo 't AK binnen op plaats 6. Maar hoe is 't met Hofstede.

Rawolf

Wat ik persoonlijk wel vreemd vind van Kruijswijk is dat hij probeert bij te blijven en niet gewoon in de bus gaat zitten met Hofstede. Dan heb je toch meer kans om te herstellen als je niet tot het uiterste belast

tdola

Hofstede iig niet laatste vandaag. Hopelijk komt hij er doorheen, maar echt rustige dagen zijn er niet. Maandag rustdag en di tijdrit kan hij wellicht wat herstellen.
Maar nog 3 ritten tot die tijd, waarvan zondag een hele zware.

Yeez

Martin wel flink geschaafd. Powless en bennett leken niks te hebben en finishten ook goed

1 2 ... 392 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.