Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 391 ... 501 502
kelderfan

'@ghostwriter
Wat @rahimns zegt, dat hij waarschijnlijk weer last had van pijnen in zijn zijde; want normaal moet hij Roche toch kunnen volgen.
@S.Morgenstern
Goede analyse. Sepp Kuss is echt goed bezig. Hij komt aardig in de buurt van Laurens. Wat een weelde met zoveel goede klimmers in de ploeg. Dat heeft Tom goed gezien.

ghostwriter

'@Michiel De Rooij
Die miltsteek is iets wat mede zijn niveau bepaalt en heeft dus wel degelijk iets te maken met niet goed genoeg zijn. Zeker aangezien het niet iets lijkt waar hij binnenkort vanaf zal komen. Al meerdere behandelingen hebben geen succes opgeleverd.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Bennett is goed genoeg voor de rol die hij nu binnen de ploeg heeft.

Stoempie

Ghost. Je begrijpt wel wat ik bedoel.

assen

'- had de indruk dat Bennett bij de besten hoorde vandaag; hij zat bij groepje van de beste 5-6, en zakte toen plots terug - miltsteek?

- te vroeg om Bennett te laten knechten; zou m.i. dom zijn! Hij kan nog een rol spelen in een ontsnapping, dreigend voor rood. Let wel, de leider heeft zwakste ploeg, en kan in tang worden gepakt/genomen door 2e man Movistar en TJV.

- TJV, Movistar beter (kijk maar naar waar iedereen binnenkwam vandaag)

- Kuss, ha ha, dat koppie ook, alsof het geen moeite kost! Maar pas op, vorig jaar gebeurde precies hetzelfde. En snel zakte hij ver terug. Hopelijk nu niet.

- zoooo jammer van Kruijswijk! Wel leuker voor de neutrale toeschouwer (die hier niet te vinden is op dit forum) :-)

S. Morgenstern

Sanchez en Cataldo reden nog een stuk op kop toen Gesink eraf ging, dus de plek waar ze binnenkomen zegt ook niet alles. Astana valt wel tegen verder.

Romāns Vainšteins

Is die Madrazo niks voor Jumbo ?

ti-raleigh

Ik vrees dat Bennett Madrid niet haalt.

Rawolf

Ik vrees eerder voor Hofstede, vandaag in z'n eentje op 23 minuten en dan heeft hij geluk gehad dat het peloton er laat aan begon. Heeft enkel laatste 20 km alleen gereden

Yeez

Hofstede last van de heup en de lies. Hopen dat hij de rustdag haalt. Zou toch jammer zijn na zo’n goed jaar...

Yeez

Finale nog eens terug gezien. Best raar (en niet de eerste keer) hoe bennett zichzelf opblaast. Hangt er nog aan als alleen roglic lopez valverde pogacar en quintana er nog aanzitten. Lost samen met quintana, lost dan bij quintana en komt bij het groepje majka, chaves en uran, waar hij ook lost. Vervolgens wordt hij door roche, formolo en zelfs latour en kelderman voorbij gereden die al veel langer gelost waren. Hoe kun je jezelf zo opblazen?

assen

'@ Jesse
Mijn theorie is dat hij zich niet opblies en goed is, maar last kreeg van zijn kwaal.

veld

Nietszeggend, maar wel opvallend: alle Jumbokopmannen voor volgend seizoen zijn dit seizoen in de drie grote rondes min(Roglic en Groenwegen) of meer ernstig(Dumoulin, Van Aert, Kruiswijk) geblesseerd geraakt door zware valpartijen.

Yeez

'@assen zolang je dat niet weet kun je daar niet vanuit gaan. Niks gehoord. Dus ik ga er vanuit dat hij zich opblies. De rest is speculeren

Rico.

Dat hij zich opblies is toch net zo goed speculeren?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Jessevdalen dus is dat ook speculeren. Dat hij weer last van zijn bekende euvel heeft gehad is net zo logisch als dat hij zich heeft opgeblazen.

Het schijnt trouwens dat de artsen van de ploeg de oorzaak van het probleem met zijn zij hebben gevonden. Er schijnt een stukje kraakbeen los te zitten wat drukt tegen een zenuw bij zijn ribben. Men vermoed dat dit de oorzaak is en hij laat zich er (als hij geselecteerd word) na het WK aan opereren. Hij houdt wel een slag om de arm, want men heeft al een aantal keer gedacht de oorzaak gevonden te hebben.

Stoempie

Ik las dat Bennet gisteren toen hij finishte naar z'n zij greep.

assen

'@ Rahimns
DAT is pas nieuws! Dank voor het delen.

Stoempie

Thanks Rahimns

tdola

Hoe is het met vd hoorn en zijn herstel? Nergens iets over gelezen.

Yeez

'@assen @rahim @rico dat is toch een constatering wanneer hij zo ver terug valt? Of hoe moet ik dat anders zien? Rijdt in 6e positie en valt terug tot 19 vd klassementsrenners

kelderfan

Quote:"Finale nog eens terug gezien. Best raar (en niet de eerste keer) hoe bennett zichzelf opblaast."
Dat zal wel vaker gebeuren, als je een kopman als Roglic hebt. Kuss deed 't juist heel goed; overblijven met 4 en dat gaat wel eens ten koste van.
Bennett heeft kennelijk weer last van zijsteken. Dan kun je verder ook niet forceren en misschien heeft de ploegleiding wel ingefluisterd "kalm aan er volgen nog meer zware aankomsten en dan heeft Roglic je weer nodig."

Yeez

Overigens wel top nieuws over zijn steek!

Rico.

'@jesse: de constatering is dan dat hij terugviel, de reden waardoor hij terugviel is speculeren

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@jessevdalen maar een constatering dat het zou komen door de pijn in zijn zij is dan toch net zo logisch. Het enige feit wat je hebt is dat hij wegzakt... in zijn geval heb je daarvoor zeker 2 goede verklaringen die beide een goede verklaring kunnen zijn.

1 2 ... 391 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.