Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 398 ... 501 502
TLJCAMPS

Denk niet dat het overigens heel veel zal uitmaken.

ghostwriter

'@horsm
Ik denk niet dat Kuss nog iets voor Bennett had kunnen betekenen nadat hij zich had leeggereden voor Roglic.

Laatst gewijzigd
Stoempie

De organisatie zal toch wel wat aandacht hebben besteed aan de truien van dinsdag? Ik vind dit zo onbeholpen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

In de grote rondes zijn er volgens mij gewoon snelpakken voorradig

wieler4live

Even iets anders ik dacht dat ik ergens na de bb tour had gehoord dat de plus in de ronde van Engeland ging rijden. Nu staat hij nergens meer op de startlijst weet iemand wat hij wel nog gaat rijden?

Barttej

De Plus gaat zeker de Canadese wedstrijden rijden en ook het Chinese WorldTour-wedstrijd op het einde van het jaar staat op zijn kalender.

ti-raleigh

Het ziet er goed uit voor Roglic. Na vandaag blijkt dat Lopez geen wezenlijk verschil kan maken bergop en Valverde eigenlijk ook niet. Misschien Quintana nog. Maar die is erg wisselvallig en heeft een ploeg die niet voor hem wil werken.

bosstime

Lopez had op een gegeven moment toch 45 seconden voorsprong. Had het nog moeten zien als Lopez niet onderuit was gegaan op de gravelstrook.

kelderfan

'@ti-raleigh
Dat is niet helemaal 't verhaal. Lopez had een gat op Valverde en Roglic voorafgaande aan de gravelstrook. Door de val van Lopez en daarna de val van topper Roglic gingen de Movistar mannen in de aanval en moest Roglic in de achtervolging met hulp van Sepp Kuss. Echter Lopez was gehavend en moest steeds meer terrein prijsgeven. Dus wat dat betreft heeft Roglic steeds betere papieren. Maar na maandag mag TJV aan de bak om Roglic in de rode trui te houden.
Hopelijk zijn dan Hofstede en Martin dan weer ok.

ti-raleigh

Die val van Lopez was me effe ontgaan. Extra slagje om de arm dus.

Mooie_Mario

Roglic was samen met Kuss, Quintana en Pogacar weggereden op het gravelstuk. Maar tijdens de afdaling in de gravelstrook had roglic een incident met motard, waardoor hij 25 sec stil stond. Quintana en Pogacar reden door.

horsm

'@Mooie, 25 seconden is best lang. Waar heb je dit vandaan? Ik vind het nog steeds niet duidelijk wat er nou precies gebeurd is op dat stukje gravel?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Was terug te vinden op het stravafile van Kuss, die bij Roglic was gebleven

Onbekende gebruiker

https://twitter.com/Packdeltoro/status/1168435634127720448

Je ziet dat de ketting er af lag. Die motard die daar belachelijk reed wil hem vervolgens helpen. Maar Valverde reed daar er nog gewoon bij.

wieler4live

Zou er nog contact nieuws komen vandaag bijv die van powless?

AWestie

Meestal is rustdag contractdag inderdaad, we zullen het vandaag snel weten. Wat in ieder geval duidelijk is, is dat Plugge en Teunissen vanavond bij Beau van Erven Dorens aanschuiven in zijn nieuwe late night programma. Gesjellig man, waarschijnlijk de docu van afgelopen week nabespreken waar Mike wel echt de grote komiek was.

Rawolf

docu met teunissen?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Over de Tour.... te zien bij Videoland

TLJCAMPS

Dan gaan we vanavond maar ff niet kijken. Anders wordt er veel te veel gespoild.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Het is trouwens een goed gemaakte docu... zeker de moeite waard om te kijken.

Bulcke

Jammer dat hij alleen bij videoland te zien is dan

Laatst gewijzigd
Loek de Rooij

Ja, ik woon in Duitsland. Kan geen gebruik maken van Videoland. Ik begreep dat de docu woensdag op VTM te zien is. Via de VTM app en een VPN verbinding moet het dan waarschijnlijk wel lukken.

TLJCAMPS

Ja ik kijk hem ook woensdag op VTM

Diever

'@Ramins Het is een goed gemaakte docu... van de good news show die de Tour van Jumbo was.. Er werd precies 0 seconde bericht over het moment dat Sjors werd gelost in de Tour. Het werd een beetje spannend toen de Plus, na de afgelaste rit, zei dat ze de Tour wonnen en Kruijswijk hem op zijn plek zette. Het is een leuke docu om de tour weer her te beleven, maar wat er fout gaat wordt wel helemaal weggehouden..

Jopie

Eens met Diever, kijkt lekker weg en zorgt voor vermakelijke beelden en een inkijkje achter de schermen, maar voornamelijk een reclame spot voor TJV. Had graag beelden gezien mbt het lossen van Bennett inderdaad en de nabeschouwing van enkele mislukte sprints. 2 dingen die me bijblijven: (1) dat De Plus een heerlijk manneke is om in je ploeg te hebben en net zo gemotiveerd en blij is dan de kopman waarvoor hij rijdt. (2) dat Niermann meer uitstraling, persoonlijkheid en autoriteit heeft dan alle andere ploegleiders bij elkaar en hij inmiddels toch ‘hoogste in rang’ is van de ploegleiders. Voor sommigen wellicht al bekend. Voor mij echter nieuw. Was toch wel onder de indruk van hem.

1 2 ... 398 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.