Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 397 ... 501 502
tdola

Jansen 5e en eenkhoorn 15e. Niet verkeerd.

Roglic goed hersteld, benieuwd wat er nou precies gebeurd is toen we geen beeld hadden.
Hij leek asn de finish heel beheerst en niet enorm kapot.
Hoeveel gaat ie di pakken op de concurrenten?
1,5 minuut op pogacar en Valverde, 2.15 op quintana en 3.10 op lopez?

wieler4live

Dat is echt balen wel een teken dat hij gewoon heel sterk is.. Net even de rest van de etappes bekeken er zijn 2a3 etappes waar hij nog wat tijd kan verliezen berg op voor de rest etappes die roglic goed liggen met een sprint berg op. Vandaag dus al met al weer een hele goede zaak gedaan voor eind winst

kelderfan

Dat wordt ook door de ploeg bevestigd, dat hij is gevallen door een motor. Maar die Sepp Kuss is echt goed bezig; want wat erbij Powless en Gesink niet meer op zat. {geen sap meer in de tank} had hij gelukkig wel.
Roglic heeft zich daarna prima hersteld. Die Roglic is gewoon prima in orde, na zo'n lange periode zonder wedstrijdritme.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Trouwens Kelderman heeft zich ook weer laten zien in deze loodzware bergetappe.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan ik heb en Gesink en Powless nog wel een beurt op kop zien doen. Uiteindelijk was dit wel de juiste tactiek. Verder dus nog met val een prima prestatie van Roglic... die weer niet in die rode trui hoeft ;)

Poeksel

Moet Roglic overmorgen de puntentrui aan of mag hij in zijn eigen tijdritpak?

Laatst gewijzigd
Yeez

De puntentrui. Als hij is gevallen des te knapper en erg sterk. Maar durf zelf eens aan te vallen

kelderfan

Het was de juiste tactiek @rahimns {volgens het boekje Movistar}. Alleen zat er niet veel meer op, want het was Kuss, die Roglic op sleeptouw nam; eerst voor de gravelstrook in achtervolging van Lopez en daarna na de gravelstrook in achtervolging op Valverde & Co.}
Maar elk nadeel heeft zijn voordeel met die trui dan. Verder heeft Roglic het meer dan prima gedaan. De tegenvaller was helaas George Bennett, die vandaag bij Roglic moest blijven, maar bij de 1e. versnelling van Lopez er af moest.

Stoempie

Hij rijdt de TT nu in een groene trui? Argh!

assen

'@ ghostwriter ti-raleigh de Rooij
Mee eens Ti-raleigh dat een journalist moet oppassen en moet laveren.
de Rooij, ook even hand in boezem steken; niet alleen journalisten, ook wetenschappers zondigen en zetten het verhaal en niet de waarheid op de eerste plaats
Ghostwriter, aanvallen van Zonneveld mag, maar doe het dan op zijn daden en niet door vergelijken met zijn collega’s.

Plouay:
Heel goed van Jansen, en fantastisch van Eenkhoorn. :-)
Was een heel zware koers, door renners. DQS sneed daarmee in eigen vingers, ha ha ha.

Vuelta:
Deze etappe komt in mijn top5 mooiste etappes ooit. Wow!
Jammer dat TJV niet zo goed voor de dag kwam. Ik denk wel dat TJV DE ploeg heeft om rood te verdedigen.

ghostwriter

'@assen
Ik deed het door hem te vergelijken met journalisten die hun vak serieus nemen. Dat veel journalisten daar niet onder vallen klopt maar dat neemt niet weg dat hij zich niet gedraagd zoals een journalist die zijn vak serieus neemt.

Stoempie

Ik zag trouwens geen verwondingen bij Roglic.

Stoempie

Assen. Maar ik ben geen wetenschapper.

bosstime

Martin en Hofstede staan niet meer in het klassement, dus waarschijnlijk buiten tijd. Zou een flinke aderlating zijn.

assen

'@ Michiel Ik wel, en steek hand in eigen boezem voor mijn beroepsgroep

Is het echt dat Martin en Hofstede uit koers zijn genomen?

bosstime

Op de site van de Vuelta staan ze gelukkig wel nog

Mooie_Mario

Martin en Hoftede gewoon binnen tijd binnengekomen. Heeft die Hofstede nog last van zijn val? Laat het hele jaar eigenlijk niet zo veel zien.. Beter een andere helper voor de vlakke etappes erbij gehad.

Goede etappe van TJV, jammer dat Gesink niet 2 km eerder op het vlakke afgezakt was. Bergop helaas net het verkeerde moment. Heeft hij de acceleratie niet meer voor.

Laatst gewijzigd
assen

Broodje aap - Martin en Hofstede DIK op tijd binnen

josi

Zowel op de officiële website als op procyclingstats staan Martin en Hofstede er gewoon bij.

Rawolf

'@Mooie_Mario, Hofstede heeft echt wel goed werk laten zien dit seizoen vooral in de Dauphine. Schijnt nog steeds last te hebben van zijn valpartij, vroeg hem erna op Strava maar nog geen reactie.

tdola

Ook in Australië begin van het seizoen liet hofstede al goed werk zien. Hopen dat hij de komende 2 dagen verder kan herstellen.

Schande trouwens dat roglic door motor is gevallen.
In de tour met froome kwam er door een crash met motor allen gelijke tijd uit.......

tdola

Hofstede zou zonder schade beter de bergen moeten overkomen dan ie nu doet.
Hopelijk kan hij Wo-do-za zijn werk doen samen met Martin.l, zodat de rest vd ploeg zich wat kan sparen.
Vr-zo-di zullen na de tijdrit beslissende dagen zijn wrs, met nabranders do en zo, waar je nog moet oppassen.

Laatst gewijzigd
TLJCAMPS

Aghhhh, Roglic in het Groen....

Alhoewel, Hij won vorig jaar de tijdrit in de Ronde van Baskenland en Ronde van Slovenië in de groene trui!

horsm

Had Kuss niet beter op Bennett kunnen wachten? Nu komt hij net voor hem binnen.

nobrakes

Kan roglic die groene trui weigeren voor de tijdrit als zijn eigen pak zoveel voordeel heeft ?

1 2 ... 397 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.