Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 400 ... 501 502
Poeksel

Wanneer begon Roglic ook alweer met wielrennen, 2012?

Pogacar is begonnen in 2008.

TLJCAMPS

De komende twee dagen zal Roglic geen tijd verliezen. Ik zie hem overmorgen zelfs nog de rit winnen.

TLJCAMPS

Olav Kooij wist deze week drie sprintetappes te winnen in de Zuid-Korea. Nieuwe Dylan Groenewegen in de maak?;)

TLJCAMPS

Trouwens, iemand enig hoe het zit met het crossteam van Jumbo-Visma? Daar zou toch ook wat mee gedaan worden.

kelderfan

'@TijmenCamps
Zou dat niet in combinatie met dat jongerenproject worden uitgevoerd?

Yeez

Je hebt 5 fitte renners en een martin en hofstede die herstellende zijn om de boel te controleren. Gelukkig piept martin niet snel 😉

kelderfan

Quote:HLN;“Die val had het einde van mijn carrière kunnen zijn.” ‘De Tour van Van Aert’: vanavond te zien in Telefacts op VTM."
Nog zo'n topper van TJV. Voor mij een van de smaakmakers met Steven Kruijswijk en Primoz Roglic Bam.

Yeez

Vd Hoorn zit alweer op de fiets 3 weken na zijn ongeval. Schade bleek minder erg dan gedacht en koerst over een paar weken weer. Waarschijnlijk vanaf de 20ste de Belgische koersen (kampioenschap van vlaanderen, primus classic etc.).

kelderfan

Goed om te horen @jessevdalen; want ik verwacht wel een goede Van der Hoorn in die Belgische koersen. Het goede gevoel moet toch weer terugkomen. Hij zou in die koersen, die Dylan niet gaat rijden, wel eens als kopman mogen rijden.

tdola

Dat is positief nieuws over vd hoorn. Mooi zo!

Yeez

'@kelderfan dylan rijdt ze wel allemaal.

kelderfan

'@jessevdalen
Primus ook? Ik denk dat Dylan niet alles gaat rijden. Bijvoorbeeld La DH Famenne Ardenne Classic zie ik hem niet doen.

Adrianus en Patrick

Gisteravond de documantaire TJV gezien op Videoland.

Mooi gemaakte docu, maar inderdaad wel een vleugje van ouderwetse propaganda.

Het momentje met Bennett op planche des bel villes is inderaad niet in beeld gebracht maar ik heb genoeg gezien tussen de regels door.

Hoogtepunt Het leiderschap voor en na de koers en uiteindelijk de blijdschap van Steven Kruiswijk.

Verder blijf ik me verbazen over het verschil tussen de ploegleiders..

Niermann, Heijboer en Zeeman die een goede evenwichtige lees profi indruk achter laten.
Frans Maassen die ook beter overkomt als in de eerdere docu's
Maar Nico V. Werkelijk niets zinnigs horen zeggen in de gehele docu en hoe hij in de auto blijft zitten bij de val van v Aert met de handen voor z'n ogen..

Maar al met al een interessante vastlegging.

kelderfan

Ja, ik heb al eens eerder gedropt, dat ik meer mannen zou willen zien in de teamleiding als Niermann, Heijboer, Maassen en Zeeman.

Yeez

Boven en engels zijn niet goed genoeg dan? Sierk-jan zit vooral op de achtergrond heb ik het idee

Yeez

Wynants overigens ook weer helemaal fit. Gisteren een rit van 200 km gedaan

kelderfan

'@jessevdalen
Sierk-Jan lijkt mij prima hoor. Die maakt ook stappen in de begeleiding. Boven en Engels hebbe 't wel bont gemaakt, maar je hebt vanachter je computer geen zicht op de situatie. Boven was dacht ik al eerder betrokken bij zo'n geintje in de Giro.
Maar vind jij die twee goed genoeg? Met de komst van Niermann is er echt veel veranderd in het rijden. Dat zag je gisteren ook met die TTT. De 1e. uit de auto was hij om bij zijn renner te zijn. Dan zie je ook de tegenstelling, dat N. Verhoeven gewoon blijft zitten bij die zware val van Wout Van Aert.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan het is toch logisch dat de bestuurder achter het stuur blijft zitten en de bijrijder uitstapt. Denk dat de ploeg gewoon een prima begeleidingsteam heeft en natuurlijk zijn het allemaal verschillende types met ieder hun kwaliteiten en dat de 1 voor de camera beter overkomt dan de ander zal best maar uiteindelijk is dat niet het belangrijkste onderdeel van het vak. En uiteindelijk gaat het erom hoe de ploeg in zijn totaal functioneert en niet specifiek 1 persoon. Nico ligt veel beter in de groep als je zal denken en heeft gewoon een bak met ervaring.

Laatst gewijzigd
Rawolf

20 sep lijkt mij vroeg voor behoort, hij zal misschien wel rijden maar nog niet op volle kracht lijkt mij.

Yeez

Hofstede trouwens gisteren na de tijdrit aangegeven dat opgeven reeel is (in de kop over kop podcast). Heel veel pijn in zijn been en rijdt op pijnstillers. Is al blij als die een bidon kan halen

tdola

Knap dat hofstede er dan nog rijdt en vandaag ook wat werk aan kop heeft gedaan!? (Las ik niks gezien).
Je zou hopen dat rustdag m goed heeft gedaan maar als ik bovenstaande lees niet heel optimistisch.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Zijn verhaal bij Eurosport voor de start was al weer wat positiever... hij gaat niet zomaar opgeven, wilt met het rood naar Madrid. Hij voelde zich al iets beter maar inderdaad wel met pijnstillers.

kelderfan

Hofstede mocht als 1e. TJV-man over de streep; dus er zit wel vooruitgang in.

kelderfan

Quote:"het is toch logisch dat de bestuurder achter het stuur blijft zitten en de bijrijder uitstapt."
Normaal gesproken wel, maar in dit geval sorry maar met zijn brok ervaring gewoon blijven zitten, is i.m.o. niet goed te noemen. Voor Wout had 't zomaar het einde van zijn carrière kunnen zijn.
Bij de renners wordt er ook doorgeselecteerd toch. Ook al doet de ploeg 't goed, zoals TJV dit jaar.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan kijk de beelden terug, die auto stond daar al niet op gunstige plek. Hij kon daar sowieso niet blijven staan. Mathieu deed het prima... er was samen met de mechanieker en de omstanders genoeg hulp

1 2 ... 400 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.