Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 401 ... 501 502
kelderfan

'@rahimns
Ja dat klopt, dat die auto in de weg stond, maar Wout lag midden op de weg. Dat er genoeg hulp was, moet jij nog eens terugkijken.

Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan en omdat Wout daar lag kon hij nog niet doorrijden. Want dat moest hij dus wel doen om de hulpverleners erbij te laten komen. Dus zodra Wout aan de zijkant lag reden de volgauto's allemaal snel door... want ook de volgende renner kon er zo aankomen. Je begrijpt toch zelf wel dat het echt onzinnig zou zijn dat hij als bestuurder uit de auto zou stappen... om op deze manier je kritiek op Verhoeven te verdedigen is bijna lachwekkend als de situatie niet zo ernstig was.

tdola

Gi avond laat de docu over Roglic en de giro op ziggi zitten kijken.

Mooie inkijk, hij was echt kapot na 3 weken en had pijn in zijn hele lijf.
Trouwens wel opvallend dat hij van een biertje houdt en dat zeer regelmatig drinkt na de koers.
Van Emden die agressiever in de koers wordt met een goede kopman en carapaz even flink beetpakt, lol.
Heb de tour docu nog niet gezien, maar vond dit geen overdreven propaganda show oid.

Yeez

Opstellingen Canada:
Van Poppel
Martens
Roosen
Tolhoek
Leezer
Vingegaard
De Plus/De tier (Quebec/Montreal)

Rahim Vlasblom
admin

Was daar ook een docu van... die moet ik dan gemist hebben. Even kijken waar ik die kan terugvinden

AWestie

'@kelderfan Nu ben je ouderwets aan het beredeneren vanachter je computerscherm, zoiets ligt zoveel anders in het heetst van de strijd. Bedenk je bijvoorbeeld dat Verhoeven een scene later gewoon weer in de auto zat achter Steven. Juist over incidenten als deze maakt men in een volgauto afspraken, lijkt mij.

assen

Alle gevolgtrekkingen obv documentaires of andere shots zijn gevaarlijk. Een dag alleen al heeft 1440 minuten, veel meer dan die documentaire (gelukkig); kortom, we zien louter momentopnames.

Ook ik heb 'last' van het trekken van conclusies obv wat ik hoor en zie en lees. Daarom bijv was ik ook niet kapot van Verhoeven, en ben het ook niet van Engels. Maar wie weet zijn juist zij wel de meesterbreinen - WIJ als outsiders kunnen dat niet zeker weten.

kelderfan

'@AWestie
Ok ik ben ouderwets aan het beredeneren, maar als hij wel uit de auto was gestapt om te helpen, dan had hij net zo snel weer in de wagen kunnen zitten. Dus bekijk 't ook eens nieuwerwets. Ik zeg ook dat 't lastig is om alles 1:1 te beredeneren, maar op mij maakte hij geen sterke indruk en in de docu. kennelijk ook niet.
Ik ben nog steeds van mening, dat je ook bij de teamleiding moet kijken of er geen betere teamleider te halen valt.
Daarmee wil ik niet zeggen, dat Verhoeven geen kennis van zaken heeft of weg moet.
@jessevdalen
Waar staat die opstelling, want PCS geeft alleen Jansen,

Yeez

'@kelderfan site tjv is bijgewerkt qua programma’s

kelderfan

'@jessevdalen
Ik was ook al aan het kijken, want Laurens De Plus staat voor Quebec en niet voor Montreal; tevens rijdt hij de Italiaanse klassiekers maar ook Gree- Tour of Guangxi en geen Hongkong. En bijvoorbeeld Antwan Tolhoek rijdt Canada, Italiaanse klassiekers, Hongkong, Gree- Tour of Guangxi en Tacx Pro Classic. Dat vind ik dan knap van Antwan, dat hij die combi kan maken. Dus ik wil zeggen, dat de TJV site wel is bijgewerkt, maar dan niet {ouderwets} correct is bijgewerkt.

Yeez

'@kelderfan ja klopt. De plus doet quebec, de tier montreal. Zo zijn ze met 8 renners in de Canada, ik denk voor het geval er eentje uitvalt. Bij tolhoek zal de tacx pro classic wel vervallen. De rest zal aardig kloppen

kelderfan

'@jessevdalen
Bij die Italiaanse koersen staan dan Roglic, Bennett, Bouwman, De Plus, Gesink, Hofstede, Kruijswijk, Kuss, Powless, Tolhoek en Vingegaard. Die 4 koersen zijn dan wel een beetje veel om allemaal te rijden. Bijv. Giro dell'Emilia en GP Bruno Beghelli worden op 5 en 6 october verreden.

kelderfan

Visbeek naar Jumbo las ik ergens. Moet TJV daar blij mee zijn?

Yeez

'@kelderfan alleen dat die weggaat bij sunweb. Niet dat die deze kant op gaat. Die link wordt gelegd doordat dumoulin hierheen gaat natuurlijk

kelderfan

'@jessevdalen
Dat zou zo maar kunnen zijn. Maar niet ondenkbaar natuurlijk.

S. Morgenstern

Wanneer rijden ze dan wel precies genoeg van die Italiaanse koersen!!? Volgens mij heb je er ieder jaar iets op aan te merken, van teveel, tot te weinig..

Yeez

Ze rijden dezelfde als vorig jaar. Geen milaan-turijn en piemonte

Charlie33

Aike voor Addy AUB

kelderfan

Jan Boven gaat met Dylan voor de sprints en Jos Van Emden mag het doen in de ITT van de Tour of Britain.

kelderfan

Quote:"Wanneer rijden ze dan wel precies genoeg van die Italiaanse koersen!!?"
Eerder te weinig dan te veel. Maar in deze begrijp je 't niet, want met die 10 renners gaan zij echt niet al die koersen doen.

Yeez

'@kelderfan de beste 7 van die 10 rijden lombardije en derest wordt onverdeeld tussen die andere 3. Is dat zo raar?

kelderfan

'@jessevdalen
Waar zeg ik, dat 't raar is?
On:
TJV klimtrein heeft 't prima gedaan, zover ik kon zien. Vooral vandaag een geweldige Gesink gezien, die 't peloton aardig wist te reduceren. Tevens zorgde hij er voor, dat de aanvallers geen kans kregen. Chapeau# Gesink, die weer helemaal terug lijkt te zijn.

Stoempie

Jammer dat Bennet en Kuss er nog af moesten. Of was t te kort en steil voor hun. Roglic oogde erg sterk. Sterker dan in de Giro.

Stoempie

Kelderfan, weet je wat pas raar is?

https://m.youtube.com/watch?v=pTi5pMv6Ko4

S. Morgenstern

Wanneer je denkt dat het rijden van een paar Italiaanse najaarskoersen met die tien renners niet te doen is, maar het tevens niet raar vindt om het met die tien renners te doen, begrijp je jezelf dan wel?

1 2 ... 401 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.