Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 405 ... 501 502
ghostwriter

'@rahimns
Dumoulin heeft in een interview gezegd dat hij de Tour belangrijker vind dan de Olympische Spelen. Als het parcours van de Tour bij hem past zal hij dus zeker eisen dat hij die mag rijden. Het zou wel kunnen dat zelfs als de Tour goed bij het Roglic past hij ervoor kiest om de Giro te combineren met de Olympische Spelen. Het is trouwens relatief zeldzaam dat het parcours van de Giro beter past bij het type Roglic/Dumoulin dan het parcours van de Tour.

ti-raleigh

'@ ghostwriter
Groenewegen heeft een groot doel. En dat is die gele trui. Denk je dat die ambities weg zijn omdat een zekere Dumoulin nou de lakens wil verdelen ?

ghostwriter

'@ti-raleigh
Ik denk dat hij in de toekomst bij Jumbo-Visma weinig te willen heeft als Roglic en Dumoulin beide van de Tour hun hoofddoel maken. Hoelang denk je dat die twee tevreden zullen blijven als ze geen ploeg met zich mee krijgen die geheel is ingesteld op hun algemeen klassement?

assen

Verrassend gemakkelijke overwinning van Dylan in de UK. Het hele team heeft fantastisch gereden vandaag.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Mooie overwinning voor Dylan... met overmacht

Poeksel

Redelijk soepel gewonnen door Groenewegen. Weliswaar kon hij het wiel van Teunissen niet houden, maar hij kreeg wel een goede positie in het wiel van Trentin en was daarna de snelste.

En meteen zijn grote doel bereikt, de leiderstrui in de Ronde van Engeland (of bedoelde ti-raleigh iets anders?)

Laatst gewijzigd
xistnc

Prima zege voor Dylan, maar frustrerende leadout. Teunissen bleef Groenewegen zoeken en kon hem niet vinden, omdat hij achter Trentin verscholen ging.

tdola

Schakel naar stream en zie de herhaling van finish, lol.
Nr 43 van tjv, hij was er erg blij mee.

Rawolf

Mooie overwinning voor Groenewegen, liet zich wel - alweer - wegzetten uit het wiel van Teunissen.

Bouwman en Eenkhoorn krijgen een zeer intensief weekje, vandaag geen enkele hulp bij het terughalen van de vroege vlucht en dat zal morgen niet anders zijn.

wieler4live

Vooral voor het vertrouwen van Groenewegen zelf is dit lekker en voor 't team natuurlijk ook was een goede leadout

Yeez

Gelukkig niemand gevallen

Stoempie

Ik dacht dat Bouwman in GB een soort van kopman zou zijn...

kelderfan

Ja dat was weer een vervelende valpartij. Het wordt nog even wachten op wie erbij zat. Ik zag Gesink staan. Dan denk je weer oh, je. Morgen en overmorgen weer twee zware ritten en dan zijn alle mannen nodig om Roglic bij te staan.
Ik lees dat Groenewegen weer eens heeft gewonnen, dat zal hem deugd doen. Als hij de beelden van de sprint ziet in Oviedo, dan zal hij blij zijn, dat hij een andere weg heeft gekozen. Want Fabio Jakobsen had toch een perfecte lead-out, maar blokkeerde gewoon.
Als TJV die Sam kan betalen, dan zou ik snel toehappen.

TLJCAMPS

'@MichielDeRooij
Amund Grøndahl Jansen en Mike Teunissen zijn de kopmannen. Teunissen kan wel een gooi doen naar de overwinning denk ik. Bouwman vind ik de laatste tijd sowieso iets minder. Vooral in Duitsland en Denemarken vond ik hem erg tegenvallen.

Stoempie

Geen mannen van JV bij de val.

Hoeveel renners wil jij er eigenlijk bij voor volgend seizoen, Kelderfan? Of houd je bewust je eigen 'running gag' in stand?

Jotto-Lumbo

Hoezo het wiel niet kunnen houden? Hij is Teunissen even kwijt en pakt dan het wiel van Trentin. Waarna Jansen en Teunissen volle bak aangaan en Groenewegen perfect in het wiel zat bij Trentin. Prima keuze lijkt mij. Je hoeft niet altijd in het wiel van je laatste man te zitten om op de beste plek te zitten. Ik geloof dat Ewan dan al een paar heeft laten zien in Frankrijk..

Stoempie

Tijmen. Ja, valt idd beetje tegen laatste tijd. Wellicht daarom ook laatste in de uitslag vandaag, veel geknecht?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Bijna de hele dag op kop gereden van het peloton.... gewoon prima gewerkt vandaag. Denk dat Bouwman gewoon een hele nuttige renner is... kan hard rijden, redelijk bergop. Een beetje de nieuwe Tankink. Niets mis met dit soort renners.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Michiel De Rooij
Ha, ha nog 1/2 zijn genoeg denk ik. Ik las dat die Bennett nog zonder ploeg zat. Maar voor mij hoeft er geen sprinter meer bij. In Oviedo was 't weer raak met renners, die zich zonder gene laten uitzakken na gedane arbeid en dan moet de rest maar kijken hoe zij erlangs komen. En dan was er nog sprake van overstekend wild.

Stoempie

Zeker niets mis mee, Rahimns. Alleen lagen de verwachtingen de laatste weken wat hoger.

Ja Kelderfan. Dat dwars door het midden vh peloton je laten terugzakken na werk voor je sprinter te hebben gedaan, vind ik zo naar. En maar klagen over de parcoursen zelf.

Laatst gewijzigd
ghostwriter

Bouwman is een goede knecht voor in een klassementstrein. Hij is een redelijke tijdrijder en heeft zowel op het vlakke als in het heuvelgebergte waarde voor zijn kopman. In kleine rondes is hij qua type misschien wel de ideale knecht voor iemand als Roglic. Rahimns noemde hem al (een beetje) de nieuwe Tankink maar hij kan ook (een beetje) als de nieuwe Martens worden gezien.

Stoempie

Toch schat ik Bouwman zowel bergop als tijdrijdend hoger in dan Martens en Tankink.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Michiel De Rooij dat is dan weer mooi meegenomen natuurlijk.... maar ik zie er geen veel winnaar in, wel een renner die heel nuttig kan zijn. Misschien zelfs af en toe voor een succesje kan zorgen, maar vooral in een rol die in dienst zal zijn voor de kopmannen.

Laatst gewijzigd
assen

Roep al een seizoen dat ik Bouwman vind tegenvallen. Maar wat ie vandaag heeft laten zien is echt klasse hoor - man, wat heeft ie goed werk geleverd! Groenwegen mag van mij de helft van het geld aan BouwmN en Eenkhoorn geven.

Sowieso een sterke ploeg daar in de UK, zit geen slechte renner bij, allemaal bij beste helft van her peloton schat ik zo.

Vind Bouwman en Tankink ook niet goed te vergelijken. Tankink was vooral goed in Vlaamse klassiekers, terwijl Bouwman beter is / zou moeten zijn in de heuvels en tegen de klok.

xistnc

De helft van welk geld?

1 2 ... 405 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.