Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 41 ... 501 502
ghostwriter

Ik zou Halvorsen graag naar Jumbo-Visma zien komen. Hij moet nog wennen aan het niveau van de WorldTour maar heeft als sprinter enorm veel potentieel.

tdola

Volgens mij had het team toch eerder interesse in halvorsen? Maar koos hij toen voor sky. Toen de kritiek van gaat hij daar optimale begeleiding krijgen en zit een sprinter daar op zijn plek?

Denk ook aan viviani en van poppel.

Maar 1e seizoen bij senioren mag je hem wellicht nog niet op afrekenen.
Wie weet, wellicht goede testresultaten en Noorse achtergrond, dus kan wellicht eind seizoen best interessant zijn. Misschien juist wel te hopen voor tjv niet te goed presteren! ?

Iets bekend over de fietsen en tijdrit fietsen vannacht komend seizoen? Zelfde of door ontwikkeld?

kelderfan

Dat zou geen verkeerde renner zijn voor Team Jumbo-Visma. Hij is Noor en heeft toch ook op 't lijstje gestaan.
Nu Danny toch meer 't klassieke werk gaat doen, lijkt hij mij een prima aanwinst voor het komende seizoen.

kelderfan

Danny van Poppel naar de nieuwe UAE-Tour cyclingfever 4 jan.'19?
Ook volgens PCS inmiddels.

Laatst gewijzigd
tdola

Lijkt me niet. Rijdt en dat is bevestigd ruta del sol tm 24e, en uae begint 24e. Daarbij reizen met oog op openingsweekend ook niet ideaal. Dus denk t niet.

kelderfan

Dat zou betekenen, dat hij de Omloop niet rijdt, want dat overlapt. Misschien kan @rahimns dat navragen.
Het is wel apart dat PCS en cyclingfever dat alle twee invoeren in hun database.

tdola

Ik zou er niet te veel waarde aan hechten.
Op beide sites staat hij ook voor de ruta. En dat overlapt zoals ik al aangaf en is dus niet mogelijk.

tendam

Halvorsen is op alle fronten voorbijgestoken door Jakobsen. Sky is natuurlijk een drama voor sprinters, maar alsnog zou ik niet weten wat Jumbo met Halvorsen zou moeten. Behalve dan dat het een Noor is.

tdola

Gebruiken als sprinter en verder opleiden a la groenewegen?
Maar is allemaal nog ver weg.

Niemand info over de fietsen?

Laatst gewijzigd
jvh93

'@tdola toevallig zat ik daar vandaag ook aan te denken. Zullen er nieuwe type fietsen gebruikt gaan worden komend seizoen en in hoeverre werkt het team samen met Bianchi om de perfecte fietsen te ontwikkelen voor TJV.

kelderfan

Bennett rijdt vandaag in NZL z'n 1e. wegrit van 't seizoen in voorbereiding op de TDU.

04398

Weet iemand hoe laat ze finishen?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik vermoed ergens rond 00:45 .... als de afstand net zoals de afgelopen jaren zo rond de 170km is.

tdola

De stream doet 't bij mij voor geen meter van Bennett. Niet te volgen, hapert constant.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Het is inderdaad moeilijk te volgen... maar Bennett zit in een groep van ongeveer 10 man met een achterstand van 3 minuten op een kopgroep van 7

xistnc

Na een paar minuten naar twee pratende mannen te hebben gekeken, zie ik een kopgroep stayeren achter een politieauto.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Voorsprong is iets teruggelopen tot 2'40 maar er is weinig samenwerking. En die politieauto zit inderdaad wel heel dicht op de kopgroep

tdola

Volgens mij Scully gewonnen voor bevin, maar uitslag staat nog niet op pcs!?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Nee de winst ging naar Fouche, het systeem is wat vreemd daar. Ze rijden samen met de U23 categorie en als er uit die categorie een winnaar komt dan wordt die dus eigenlijk in beide categorieën kampioen.

xistnc

Ik vind dat de politieauto gewonnen heeft.

tdola

Bennett 7e zie ik

JoaJoch

De eerste vier in de uitslag waren onderdeel van een kopgroep die in het begin van de wedstrijd wegreed, en waaruit Fouche wegsprong en met behulp van de volgauto's minuten voorsprong kon pakken. Als dit in een echte profkoers zou gebeuren zou iedereen er schande van spreken, maar goed, het is maar een vrij nikszeggend en amateuristisch NK...

Bevin, Mccormick en Bennett is wat er overbleef van het peloton.

Laatst gewijzigd
kelderfan

James Fouché was wel de sterkste renner uit de kopgroep en won ook al de ITTu23. Een renner uit Team Wiggins Le Col.
Voor wat 't waard is. Een renner om in de gaten te houden?

tendam

Kampioen van Nieuw-Zeeland stelt geen reet voor. Nee dus.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan nee niet echt, deze jongen heeft volledig gepiekt naar deze wedstrijd, waar dit voor Bennett geen doel was. Was afgelopen jaar ook nergens uitzonderlijk. Kopgroep kreeg een mooie lead-out van een politieauto en daarachter wilde niemand samenwerken. Ik denk niet dat dit het toptalent is waar we naar uit gaan kijken.

1 2 ... 41 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.