Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 42 ... 501 502
xistnc

Op een shortlist van een paar honderd renners mag Fouché niet ontbreken.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Xistnc je hebt een punt ;)

KJP

Zou hem zeker in de gaten houden, kan in de toekomst een hele belangrijke pion worden voor de Gravel and Tar Classic 1.2.

Laatst gewijzigd
ghostwriter

'@xistnc, rahimns en KimJungPoels
Dat volwassen mannen het nog steeds leuk vinden om met een groepje een ander belachelijk te maken. Kinderachtig gedrag...

tendam

Ja, die rahimns is wel de grootste pestkop van dit forum...

JoaJoch

Hij is degene die zichzelf belachelijk maakt, daar heb je rahimns, xistnc en KJP echt niet voor nodig hoor.

Als ik toch èèn iemand moet noemen die zich kinderachtig gedraagt dan zou ik het wel weten..

kelderfan

Als je een paar honderd renners een shortlist noemt, dan markeert er wat je denkvermogen.

kelderfan

'@AlfredoBinda
Jij kennelijk wel. Het zegt wel wat over je en wat je zegt ben jezelf.
Het is zowel bizar als fascinerend als treurig tegelijk.. snif;)

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Ghostwriter kom op, dit is toch niet iemand belachelijk maken. Zijn opmerking was wel belachelijk en daar kan je best een grapje over maken. Dit sloeg echt helemaal nergens op, je kan niet op basis van die uitslag opeens weer een renner in een lijstje plaatsen.

aru123

Als ik er wat van mag zeggen. Ik vind de opmerkingen van kelderfan ook niet altijd snugger, maar dat neemt niet weg dat het hier altijd wel met zn allen tegen kelderfan is met ietwat denigrerende opmerkingen.

Zo nu weer over op Jumbo Visma graag

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@aru123 Natuurlijk kan je ook de keuze maken om niet op hem te reageren maar is dat niet net zo denigrerend? Wat heeft het voeren van een discussie hier dan nog zin en ik zie niet heel veel denigrerende opmerkingen hoor, vaak wordt er echt wel geprobeerd om er serieuze discussie van te maken. Het is een lastige situatie. Als zoveel mensen hier zo op hem reageren aan wie ligt het dan. Je zegt het ook zelf dat je hierdoor minder bent gaan reageren. Ik weet het ook niet.

Laatst gewijzigd
aru123

'@Rahimns en eigenlijk iedereen hier je kunt heus wel op kelderfan reageren, dus een discussie aan gaan, zonder hem neer te halen.

KJP

'@ghostwriter

Is het de verkeerde periode van de maand voor je ofzo? Volgens mij hoort dit er gewoon een beetje bij en draag je hier zelf vaak zat aan bij wanneer de tampons in de kast mogen blijven. ;)

ghostwriter

'@rahimns, KimJungPoels, AlfredoBinda

Het is puberaal groepsgedrag, wordt volwassen mannen!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Ghostwriter je hebt je punt gemaakt. Volgens mij maken ook volwassen mannen wel eens een grapje, blijkbaar zie jij het anders. Dat mag en als @Kelderfan het beledigend vind dan bied ik er hierbij mijn excuses voor aan. Maar het ging vooral over de stelling en niet over de persoon. Kunnen we het nu weer over het wielrennen hebben...

Laatste man

Zullen we afspreken om niet over transfers voor 2020 te beginnen voor de Tour de France van 2019? Dat maakt het een stuk leesbaarder en zorgt voor minder kinderachtige discussies. Half jaar scouten en dan vanaf de zomer met argumenten over renners discussiëren.

Laatst gewijzigd
JoaJoch

Het heeft iets ontzettend hilarisch dat je een heleboel mensen hier beschuldigt van kinderachtig en puberaal gedrag, behalve degene op wie daadwerkelijk van toepassing is.
'Wat je zegt ben je zelf', dat soort uitspraken werden op de basisschool al kinderachtig gevonden...

Maar goed, terug naar het wielrennen maar weer. Laat het namedroppen van obscure renners en potentiele transfers maar weer beginnen .

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Laatste man... geen slecht idee.

tdola

Is er een commentaar van Bennett op zijn nk?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik ben niets tegen gekomen

ghostwriter

'@rahimns
Zie je nou echt niet in dat jullie herhaaldelijke gedrag geen "grapjes" zijn maar gewoon puberaal gepest?

@AlfredoBinda
Nee, ik ga niet mee in het kinderachtige gepest van jullie.

Keer op keer gedragen sommige leden hier zich zo tegen kelderfan en altijd als groepjes. Dit forum wordt er steeds minder leuk op.

Laatst gewijzigd
robklerx

'@ghostwriter
Stel je niet zo aan, als iemand onzin roept dan kan er ook onzin gereageerd worden. Of dat nou door Kelderfan, Rahimns of ghostwriter gedaan wordt. Bovendien vind ik de eerste reactie van Rahimns nog erg netjes.

KJP

'@ghostwriter

Sjeetje man, jij moet echt iets te veel feel good movies gekeken hebben tijdens de kerstvakantie. Ik zou zeggen zet Hachi nog een keer op, neem een men up pilletje en kom weer terug als je de grote boze wereld weer een beetje aan kan.

appiett

'@ Robklerx:
Amen ( =helemaal mee eens)

aru123

'@Rahimns
Nou kijk zo'n reactie als die van kimjungpoels is precies wat ik bedoel alleen is het nu niet met zn allen tegen kelderfan maar ghostwriter...

1 2 ... 42 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.