Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 43 ... 501 502
robklerx

'@aru
Misschien komt dat ook wel omdat een hoop mensen hier nog steeds komen om nieuwtjes en discussies te lezen over de ploeg. Het zou me niet verbazen als het meer mensen (net als bij mij) irriteert als het discussiëren onmogelijk gemaakt wordt door een aantal reacties.

KJP

'@Aru

Als iemand met een goed verhaal aan komt waar je een discussie over kunt voeren dan wil ik iedere keer weer een poging doen.

Als een ander forumlid voor de 339de keer in de laatste 450 dagen een nieuwe mogelijke aanwinst voorstelt op basis van 1 koers krijgt hij een flauwe reactie.

Als een ander forumlid met een jankpost komt van een niveau waar zelfs de gemiddelde partij van de dieren stemmer op het forum voor legkippen zich nog voor zou schamen krijg je een hele flauwe reactie.

Zo werkt dat nou eenmaal. Jou neem ik nog serieus, dus vandaar dat ik het je best even uit wil leggen.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Mensen kunnen we weer aub verder gaan met een inhoudelijke discussie. Ik bied nogmaals mijn excuses aan. Als iemand zich beledigd voelt door mijn opmerking dan is dat niet de bedoeling.

robklerx

Laat ik maar degene zijn die een discussie start dan:
Wat denken jullie dat we kunnen verwachten van TJV in de eerste ronde van het jaar: Tour Down Under?

Gezien de selectie zullen ze met van Poppel gaan voor de sprints en met Bennett en Gesink voor het klassement. Eigenlijk hetzelfde als vorig jaar, vervang dan alleen battaglin voor van Poppel.

Met meerdere goede sprinters zoals Sagan, Ewan, Vivianni en Mareczko (als hij niet meer moet lossen bij de eerste de beste drempel) lijkt een sprint overwinning voor van Poppel wel erg lastig. Voor het klassement verwacht ik een lage top tien van Gesink en/of Bennett. Beide niet explosief genoeg op de echte toppers te volgen op Willunga Hill vermoed ik.

Misschien nog mensen die verwachten dat ze ook van Poppel instrueren om zo hard mogelijk Willunga Hill op te knallen? Om te kijken hoever hij kan komen heuvelop?

Laatst gewijzigd
Loek de Rooij

Willunga is waarschijnlijk iets te lang voor van Poppel, maar als hij er goed voor staat zou ik het zeker proberen mits er nog genoeg knechten bij zijn om de mannen van voren te houden. Eenmaal bergop, dan is het toch ieder voor zich.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

In de sprints heeft Van Poppel wel iets meer te zoeken dan Battaglin. Vorig jaar heeft die nergens top 10 kunnen rijden en dat zie ik Danny wel doen in dit veld. Verder zijn er toch een aantal lastige etappes zoals die naar Anagston dat meer op het lijf van Danny is geschreven. De etappe naar Campbelltown is er weer 1 waar de klassementsrenners het gaan uitmaken denk ik. Het zou me niet verbazen als we de mannen van TJV regelmatig van voren gaan zien. Maar met Porte, Sagan en Viviani zal een etappeoverwinning inderdaad lastig gaan worden.

Loek de Rooij

'@Rahimns, er moet wel bij gezegd worden dat men de kaart Gesink trok in de enige etappe waar Battaglin echt iets te zoeken had. Robert voelde zich vast goed, maar ik vond het toen een vreemde keuze. Volgens mij deed Battaglin zelfs de lead-out.

robklerx

'@lucky loek, verwacht zelf ook dat het te lang is, maar ben ook wel benieuwd hoe ver hij kan komen.

@rahimns, mee eens dat van Poppel meer te zoeken heeft in de sprint. Verwacht ook wel een aantal top 5 noteringen, maar geen winst. In ieder geval in rit 2, welke je zelf al aan haalt. Rit 4 lijkt me een groepje van 25-30 man naar de finish. Daar een heuvel van 2,3 km aan 9% met de top op 6 km van de finish. 1, 3 en 5 zullen vlakke sprints worden vermoed ik.

klassementsrenner

Ik denk dat Porte wel de topfavoriet is voor down under. Afgelopen jaren kon niemand er wat aan doen dat hij op zijn berg won. Ik hoop dat mensen als Bennet en Gesink kunnen verrassen en dat er weer iemand wint die je niet meteen verwacht zoals Impey vorig jaar.

xistnc

'@ghostwriter
Ik ben niet een groepje.

@aru123
Ik ben niet met z'n allen.

aru123

Hoe vol kun je van jezelf zijn, ophouden nu.

tdola

Van Poppel in de slotetappe gaat m niet worden normaal gesproken, 2e etappe lijkt me zijn beste kans. Al zijn de profielen op pcs wel heel grof. Dat is mijn mening iig.

Gesink en Bennett zo hoog mogelijk eindigen lijkt me is het gc doel. Impey en porte de favorieten voor gc!?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Impey was vorig jaar voor mij meer een toevalstreffer, het zou mij verbazen als hij dit nog een keer kan herhalen. Is er ook niet jonger op geworden, nee Porte is veruit de favoriet met daarachter mannen als Woods, Pozzo, Ulissi en LL Sanchez

Laatst gewijzigd
Rawolf

Impey en Porte favoriet in hetzelfde klassement....het moet niet gekker worden.

Rawolf

Als favoriet voor het eindklassement ben ik benieuwd wat Wout Poels kan

assen

Makkers, staakt u wild geraad.

Wat is de selectie van Jumbo voor TDU?

assen

Dank, heb m gevonden.
http://www.tourdownunder.com.au/race/mens/teams
Als Bennett geen top10 rijdt ben ik teleurgesteld.

tdola

'@assen
Pagina 1 van dit topic staat ie ook.

wolfje

Top 10 voor bennett en één a twee ereplaatsen voor Van Poppel lijkt mij ook realistisch. Misschien lindeman of hofstede een keer op avontuur sturen, zou leuk zijn

gardeyn

'@random wielerliefhebber: vorig jaar eindigden ze in dezelfde tijd als een en twee. Dus met ongeveer hetzelfde(?) parcours is dat niet zo gek.

tendam

@ghostwriter
Ik ben niet een groepje.

@aru123
Ik ben niet met z’n allen.


https://youtu.be/QereR0CViMY

Zit die Sterling-aankomst weer in de TDU, waar Slagtertje ooit won? Als ze daar een beetje doorrijden en Viviani lossen zie ik Van Poppel wel winnen.

Yeez

Zit deze aankomst er in dan? Bovendien doet naast Viviani ook Sagan mee.

Edit: verkeerd gelezen, vgm zit die aankomst er niet in @tendam

Laatst gewijzigd
jvh93

Ik ben voornamelijk benieuwd naar de vorm van Bennett en Gesink heuvelop. Ga er niet vanuit dat zij mannen als Porte en Poels zullen lossen, maar hoop stiekem wel dat ze goed mee kunnen om een top 5 of 10 in het klassement te behalen.

assen

Het zou mij echt verbazen als Gesink nog top10 kan rijden in TDU. Is hij zijn explosiviteit niet grotendeels kwijt?

Loek de Rooij

De afgelopen 2 jaar werd hij 8e en 10e, dus waarom niet?

1 2 ... 43 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.