Team Jumbo-Visma 2019

1 2 ... 410 ... 501 502
Niklas

Heerlijk al die Sloveense en Italiaanse wielerroddels van de afgelopen dagen, inclusief Nederlandse volgers. Er klopte helemaal niks van!

assen

Fantastisch nieuws voor TJV inderdaad! Gelukkig had ik het bij het verkeerde eind. :-)

kelderfan

'@rahimns
Gisteren nog 't zelfde en vandaag gaat de zon schijnen.;)
Dit is echt geweldig goed nieuws en dat tot 2023.Die Roglic heeft echt een grote bijdrage in de ontwikkeling gehad en zal die ook hebben in de verdere ontwikkeling van de ploeg. Tom Dumoulin komt in een gespreid bedje met zoveel toppers in de ploeg. Dat wordt dobbelen om te zien wie met wie.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@assen
Het had ook die kant op kunnen rollen, want hij is ook beste maatjes met Jan Polanc.

Yeez

'@kelderfan volgensmij maak jij dat er van sinds de giro

kelderfan

'@jessevdalen
Je bedoelt?

Stoempie

Topnieuws!

wieler4live

Geweldig nieuws nu Powless nog

kelderfan

Dat wilde ik niet meteen opperen, maar dat zou ook goed nieuws zijn natuurlijk.

kelderfan

Amund Jansen brengt TJV thuis met een 5e. plek wel op gepaste afstand van MvdP.

Stoempie

Die Ben Hermans sprint ook naar een mooie top10. Niet iets voor JV?

Yeez

James shaw reed erg goed. Doet die heel het jaar al. Onbegrijpelijk dat lotto-soudal hem liet gaan en een remy metz houdt.

kelderfan

Ja, zeker @Michiel De Rooij, maar ik ben al blij, datt Roglic, Groenewegen, {hopelijk ook} Powless verlengen en dat er nog plaats is voor Leezer, Martens en Wynants.
Vlaamse kern heeft nu Van Aert, Teunissen, Jansen, Roosen, Van der Hoorn en Eenkhoorn. Ik verwacht wel nog een renner van het niveau Roosen en wie 't in Britain ook goed doet is Tom Van Asbroeck van dezelfde club.

tdola

Geen van Asbroeck aub zeg, heeft al bij voorganger gereden en tjv is dat niveau echt ontgroeid.

Eenkhoorn DNF in GB. Iemand idee waarom?

Mooi nieuws Roglic, nu nog de officiele bevestiging van Groenewegen.

kelderfan

'@tdola
Asbroeck heeft ook een contract t/m 2020. Groenewegen is ook nog niet binnen?
@jessvdalen
James Shaw lijkt mij voor dit werk ook een prima renner met groeimogelijkheden. Dus ja het proberen waard.
Maar wat bedoelde je nu met je bijdrage om 15:29?

Stoempie

Dat Jan Polanc wel een mattie van Primoz kan zijn, maar dattie wel meer matties heeft?

kelderfan

Ja dat zal zeker wel, maar hij is wel dik met maatje Polanc.
Maar die video van de valpartij in de Giro is ook leuk met Engels en Boven en dat gescheurde broekje van Roglic. Lol
Vandaar die nattigheid onderweg.

ti-raleigh

Mooi dat Roglic blijft. Blijkbaar is het besef van 2 kanten dat ze veel aan elkaar te danken hebben.

Stoempie

Hmm, ik vond juist die valpartij van de video leuk.

DemPolS

'@tdola Groenenwegen is tijdens de tour al officieel bevestigd

Rebellin

Geweldig nieuws over primoz! Zelf ben ik niet zo’n fan van Van Asbroeck. Zelf houd ik al een tijdje Benjamin DeClercq nauwlettend in de gaten en ik denk dat hij veel potentie heeft. Jumbo moet hem eigenlijk voor aankomend seizoen al aantrekken zodat ze hem in het seizoen 2021 volwaardig kunnen inzetten in het klassiekerteam en sprintvoorbereiding.

TLJCAMPS

Deze renners van TJV zijn voorlopig geselecteerd voor het WK:

Mike Teunissen(RR)
Jos van Emden(RR & TT)
Koen Bouwman(Team Relay)
Pascal Eenkhoorn(RR U23)
George Bennett(RR)
Neilson Powless(RR)
Amund Grøndahl Jansen(RR)
Tobias Foss(RR en TT U23)

Deze renners gaan naar het WK die volgend jaar voor het TJV Development Team uitkomen zijn geselecteerd:
Lars Boven(RR en TT)
Hidde van Veenendaal(RR)
Axel van der Tuuk(RR)
Finn Fischer-Black(RR en TT)
Archie Ryan(RR)

Ik denk dat deze renners nog geselecteerd zullen worden:
Primoz Roglic(RR en TT)
Laurens de Plus(RR)
Jonas Vingegaard(RR)
Tony Martin(RR en TT)
Paul Martens(RR)

Laatst gewijzigd
Rawolf

Grondahl Jansen is al bevestigd voor het WK.

TLJCAMPS

'@Random
Ah, ja ik zie het. Die zet ik er wel ff bij.

Mindless

'@kelderfan, je had het gewoon fout met al je complottheorieën, geef dat nou maar toe. Niks het had ook de andere kant op kunnen vallen. Dat hij goed bevriend is met een paar landgenoten die ook goed kunnen wielrennen zegt niets over zijn ambities. Zijn ambities kan hij het beste verwezenlijken bij TJV en dat weet hij zelf ook. Dus hup met je staart tussen de benen ervandoor, even niet het hoogste woord, gewoon je een weekje stil houden op dit forum.

1 2 ... 410 ... 501 502

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.